Hotel Zur Poststerstersterster

Tonen op kaart

49 reviews over Hotel Zur Post

• 8Tjake16-07-2017

Een traditioneel Oostenrijks hotel

Een traditioneel Oostenrijks hotel met een goed ontbijt en een 4 gangenkeuze menu inclusief 1 drankje. Kamers iets gedateerd . Alleen jammer dat tijdens ons verblijf de kamer niet schoongemaakt werd .Groot Minpunt. Je bed wordt een beetje recht gelegd maar verder wordt het niet opgeschud .Badkamer wordt niet schoongemaakt , krijgt wel schone handdoeken als je de vuile op de grond gooit . De vloerhanddoek wordt ook niet elke dag vervangen. Maar de service en de bediening van het personeel in en rond het restaurant waren Top. Van uit het hotel zijn verschillende wandelroutes te maken. Dorp zelf niet veel te beleven maar wel druk met verkeer.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Willem28-06-2017

Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

De familie Steinberger en hun personeel zorgen voor een prettig verblijf. Schone nette kamers en prima eten. In Laaben is niet zoveel te doen, maar het is een prima uitvalsbasis voor trips naar bijv.: Wenen (ong. 35km tot P+R Hutteldorf en dan met de metro de stad in. Wenen is een stad met gigantisch veel bezienswaardigheden. Ook een uitstapje naar Mariazell (ong. 82km rijden) is de moeite waard. In dit bedevaartsoord staat een prachtige kerk. Vervolgens ook nog Baden bei Wien bezocht. Hier vind je een prachtig rosarium met honderden verschillende soorten rozen, ook staan hier allerhande bijzondere bomen. In het centrum kom je nog een huis tegen waar Beethoven een aantal jaren heeft geleefd. Kortom in de omgeving genoeg te doen.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Vandemaele09-09-2016

Prima Hotel

Wij hadden een grote kamer, douche en toilet apart. Het eten was lekker en het personeel hartelijk. Wat wil je nog meer ! Van daaruit kan je uitstappen maken naar Mayerling, Heiligenkreuz, SCS, Mariazell, Wenen... Een aanrader !

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Mevr. Adema27-08-2016

Voor herhaling vatbaar, zeer goed hotel.

Wij hebben niet echt min punten gevonden in dit hotel. De aankleding van de kamers is een beetje gedateerd maar de service daarentegen was erg goed. En het personeel erg aardig en attent en heel behulpzaam. Vanaf het ontbijtbuffet tot aan het diner was tot in de puntjes verzorgd, en erg smakelijk. Wij hebben heerlijk gegeten.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10GonnyG19-08-2016

Zeer gezellig en gastvrij

we hebben een ruime kamer met een aparte kamer voor de kinderen. Die hebben een slaapbank. Ruim en netjes. 4 badjassen beschikbaar.

Het zwembad is niet heel groot, maar lekker van temperatuur. Tuin met ligstoelen. Vanaf 16 uur stoombad, sauna etc gratis. Fitnes en pingpong ook gratis. Fietsen kun je in een dorp verderop gratis meekrijgen. Tulln aan de Donau is dan nog 23 km fietsen. Een leuk dorpje. Wenen is een half uur rijden, waar een enorme mall is, city shopping centre csc. Hohe wand op een uur rijden is een echte aanrader. Bij de receptie krijg je bij binnenkomst een kaart met uitjes van de omgeving. Outletshopping kan in parndorf.

Eten is iedere dag aan je eigen tafel. Ontbijtbuffet, savonds keuze menu met soep toetje en heel goed saladebuffet. Alles is vers gemaakt. Onder andere gevulde eitjes, zalm, rosbief, glaasjes garnalencocktail, salade van boontjes, pastasalade. Gratis bier, wijn of fris bij het eten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7Willem11-07-2016

Meer dan prima hotel

Het Hotel is rustig gelegen en heeft mooie kamers. Het eten is goed verzorgd. Het personeel is over het algemeen erg vriendelijk. Er is een zwembad/ligweide en een goede Welness. Het vormt een prima uitgangspunt voor bezoeken aan Wenen. Een paar opmerkingen.

Er komen vrijwel dagelijks bussen (1,2) met reizigers die maar 1 of 2 nachten blijven. Dat geeft heel veel onrust in het hotel, ook omdat ook deze gasten soms luidruchtig zijn op de gangen. Consequentie is ook dat het schoonhouden van de kamers onder druk komt te staan. Te veel kamers iedere dag schoon houden door te weinig personeel.

In het zwembad werd 's middags zwemles gegeven aan lokale kinderen. Dat is leuk maar wel druk want andere gasten kunnen dan eigenlijk niet zwemmen.. Ook zorgt het voor gevaarlijke situaties omdat de kinderen trappen en vloeren nat maken en daardoor glad. Een ongeluk zit in een klein hoekje zoals ik persoonlijk heb ervaren.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Shirley03-07-2016

Prima hotel

Prima hotel. Personeel vriendelijk en het is eten is goed. Zelfs gluttenvrij eten was geen probleem. Hondjes ook welkom Mis wel een koelkastje en zwembad vond ik koud en klein maar dat natuurlijk ieder zijn eigen mening en gevoel erover

Ligt op mooie afstand van Wenen Vanaf hutteldorf met de metro naar Wenen . Laaben zelf is niks te doen Wel een aanrader voor je bezoek naar Wenen

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Anja en Gerrit v. Heuvelen25-10-2015

Zeer goed

Hotel ligt dicht bij Wenen, ong. 40 minuten. Kamers waren schoon en ruim. Sauna en zwembad zijn een aanrader.Het eten was voortreffelijk en elke morgen kan er gekozen worden uit 2 hoofdgerechten. Indien er gerechten op staan die niet de voorkeur hebben was het voor ons geen probleem om een ander gerecht te bestellen. Bv een keer de vis vd vorige dag nogmaals gevraagd omdat deze zo lekker was. En een keer Wiener schnitzel omdat ik er zin in had. Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Geen moeite was teveel. Bij aankomst bleek ons bed aan de lage kant, na overleg werden er extra matrassen opgelegd, wat voor mijn vrouw als minder valide (met rolstoelgebruik) het opstaan een stuk makkelijker maakte. Kamers zijn ruim. Wij hadden een ruime kamer met balkon aan de Beekkant vh hotel. Douche was klein. Toilet apart. Een aanrader als u van plan bent Wenen te bezoeken. Wij zijn elke dag met de auto naar Wenen gereden, wat een makkelijke stad is om in te rijden. Parkeren was nooit een probleem

Gereisd met partner in oktober 2015

• 6van der schuit06-09-2015

redelijk

Vanuit het Hotel is Wenen goed te bereiken De kamers waren netjes.De douche is erg klein . Het volgende betreft het eten De borden zijn nog niet eens leeg of het andere gerecht staat al onder je neus. . Wij hebben de haast met het eten nooit begrepen.Waarom moest alles zo snel. Sommige personeel leden lopen zo hard. of ze trainen voor de marathon. We misten een kleding code van het personeel..Verder toch wel naar onze zin gehad. .

Gereisd met oudere kinderen in september 2015

• 9christel06-09-2015

geweldig

prachtig hotel wel iets verouderd maar propere kamers werden hartelijk ontvangen en konden reeds om 13u op onze kamer eten gewoonweg zeer goed mensen die zeggen dat het niet goed is daar die eten thuis dan kaviaar denk ik

Gereisd met partner in augustus 2015

6 tips over Hotel Zur Post

• Jos, 22-09-2013

Met de auto naar Wenen? Parkeren bij P+R Hutteldorf en met de U-baan kom je overal.

• anita, 23-08-2013

Je kunt in de buurt heerlijk wandelen! En ook Wenen is een aanrader!

• G. van Eeten, 11-07-2012

Goed alternatief als je geen Hotel in Wenen wilt.

2 vragen over Hotel Zur Post

• Marja Veen, 25-09-2018

Hoeveel kamers zijn er in totaal

• Miranda, 14-08-2016

Kamer

Hoe zijn de 1 persoons kamers?

Hotel Zur Post info

• Aantal sterrensterstersterster