Pension Haus Liebhaber

1 review over Pension Haus Liebhaber in het Nederlands

Leuk voor de kinderen

Bert
12-8-2010

Een leuke boerderij, waar voor jonge kinderen genoeg te doen is, vooral als ze van dieren houden: honden, katten, konijnen, vee en verder speeltoestellen in de tuin.

De kamers zijn wat gedateerd, maar wel ruim en netjes. Op de gang een koelkast en toiletten.

Het ontbijt wordt keurig verzorgd (als de bakker op tijd is).

Mevrouw Liebhaber is een gezellige kletskous die niets teveel vindt.

Prima eten in de hotel Post vlakbij, met terras aan het kabbelende beekje dat door het dorp stroomt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Liebhaber in Laaben, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Liebhaber zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Haus Liebhaber scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.