Weer vandaag17°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Hotel and Spa Krems voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Steigenberger Hotel and Spa Krems in het Nederlands

Mooi hotel rustig gelegen op de berg.

Ina Feenstra
28-6-2016

De kamers waren heel goed, wij hadden een kamer beneden met terras in de tuin,zoniet dan heb je kamer met balkon. Het restaurant heeft een mooi terras met mooi uitzicht. De kwaliteit van het eten was goed maar te weinig en zeker voor mensen die de hele dag op de fiets zitten ( Donaufietsvakantie). Het was een duurder en chiquer hotel. Op de bovenste verdieping was een mooi zwembad. Service aan de balie was goed, het restaurant had beter gekund.

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Geweldige luxe kamer (suite?)

vi
18-10-2013

Tijdens een zakelijke reis heb ik hier 1 nacht een prachtige kamer gehad, ik denk een suite. Een onwijs grote kamer met 2x balkon en 2 badkamers! Een badkamer met bad, de ander met douche en wc. Het bed lag prima. Het ontbijt was goed en het eten 's middags (buffet) was ook zeker in orde. Ik vond het personeel niet opvallend vriendelijk, ze hielpen je en dat was het wel. In zo'n luxe hotel verwachtte ik gratis WiFi. Dit was er echter alleen in de lobby en niet op de kamer. Terwijl dit in de eenvoudigste Hotels tegenwoordig al gebruikelijk is.

Gereisd Zakelijk in oktober 2013

Vraag een gerenoveerde kamer

k.denridder
16-7-2012

Dit hotel was opgenomen voor de fietstrip Passau-> Wenen (Donauradweg - categorie ‘Goede hotels”). Vooraf op Zoover de beoordelingen gelezen en deze waren nogal wisselend. Om er te komen moet je nog even een stevig heuveltje fietsen. De beloning is een mooi uitzicht over de middelgrote plaats Krems. Fiets in de parkeergarage. Alleen Wifi in de lobby. Na veel gedoe (wij wilden perse een kamer met douche vanwege een motorische beperking) konden we tegen een kleine bijbetaling een gerenoveerde kamer krijger. Deze kamers zien er strak en modern uit. Ipod of USB stick kan in het docking geluidssysteem of een van de rustgevende CD’s zodat je in de badkamer (!) muziek hebt. Badeendje in de douche (geen idee waarom). In lade lag gloeiendhete, doorgebrande föhn (stopcontact in afgesloten lade). Wij hebben dit gemeld en zelf actie ondernomen. HP Ontbijt en diner buffet waren excellent. Het grote terras met uitzicht op Krems maakte het plaatje compleet.

Gereisd Met partner in juni 2012

Alles klopt

Ingrid
25-8-2010

Alles klopt in dit hotel! Mooie kamers, prachtig buiten zwembad en binnen zwembad met een mooie whirlpool. Eten meer dan perfect, prachtig terras. Zeker de moeite waard! Maar als je met fiets komt dan is het wel een echte kuitenbijter, hotel ligt namelijk bovenaan een zeer stijle weg! Zeker doen als je langs de Donau fietst

Gereisd Met partner in augustus 2010

Mooi hotel

Stefanie
28-8-2009

Mooi hotel. Koffer wordt voor je naar je kamer gebracht. Personeel loopt deels in klederdracht. Hotelkamer goed. Badkamer goed. Mooie zwembaden. 's Avonds (halfpension) geen keuze menu, net wat er die dag op het menu staat. Je kunt dus niet kiezen, maar het eten was goed. Ontbijt ook goed. Genoeg keuze en je kunt leuk zitten op het terras met uitzicht op de wijnvelden.

De ligging t.o.v. het centrum is iets minder. Het hotel ligt bovenop een heuvel en het is even een wandeling naar het centrum toe. Het centrum zelf is erg gezellig, een echt stadje.

Gereisd Met partner in juli 2009
2008

Net zakenhotel aan de rand van Krems

Paul E
12-12-2008

Dit is een hotel voor de verwende reiziger. Nette kamers, vriendelijk personeel en veel mogelijkheden. Het diner was wat prijzig voor het gebodene. Verder niets op aan te merken.

Gereisd Zakelijk in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan informatieBinnen
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steigenberger Hotel and Spa Krems in Krems an der Donau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steigenberger Hotel and Spa Krems zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.