Camping AMTC Donau

5 reviews over Camping AMTC Donau in het Nederlands

Niet doen

J.Vos
16-9-2016

Het terrein heeft absoluut geen schaduw. Er zijn veel te veel caravans en

kampeerwagens op een veel te klein terrein samengeperst.Tussen die veel te kleine plaatsen is geen afscheiding.Het is eigenlijk een ordeloze bende.

De dame van het bureau is erg aardig en straalt alle begrip uit.Het sanitair is in orde.

De campinggids spreekt over een 'mooi uitzicht' . Maar dat is er eigenlijk alleen

op de voorste rij, bij de Donau.En die plekken zijn natuurlijk niet beschikbaar !

Gereisd met partner in september 2016

Klein maar fijn

Heidi
19-5-2016

Leuk gelegen camping aan de Donau. Hiervandaan wandel je zowel naar het stadje Krems zelf als naar het stadsdeel Stein, dat ook zeker de moeite waard is. Hoewel we aankwamen voor de openingstijd van de receptie (half 5) konden we toch de camping op en kregen een mooie plaats aan het water. Inchecken kon later op de middag. Fijne service. Het sanitair was prima, stroom 6A en internet betaald.

Gereisd met partner in april 2015

Prima camping aan de Donau

JB
22-8-2014

Aan de rand van Krems en pal aan de Donau gelegen kleine camping. De plaatsen zijn aan de kleine kant, het sanitair eenvoudig maar wel schoon. De eigenaren zijn niet heel gastvrij en stug in het contact. Gezien de ligging van de camping is het een prima uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten langs de Donau en bezoek van het grote aantal bezienswaardigheden in de omgeving!

Gereisd met partner in augustus 2014

Uitstekend verzorgde sobere camping.

P.Heurkens
9-7-2010

Direct aan de Donau gelegen. Fietspaden en diverse fietsroutes vanaf de camping. Centrum van Krems via de fietsbrug in enkele minuten bereikbaar. Krems heeft een mooi voetgangersgebied en beschikt over een ruim winkelaanbod. De Kunstmeile is een bezoek waard evenals het aangrenzende plaatsje Stein. Wenen is ook vanuit Krems met de trein in een half uurtje bereikbaar. Er worden op de camping twee grasvelden gereserveerd voor fietskampeerders. Er wordt op toegezien dat hier geen auto's, caravans of campers gaan staan. Er is ook een ruime verblijfsruimte en broodjes- c.q. ontbijtservice. Beslist voor herhaling vatbaar. De Wachau is bijzonder mooi.

Gereisd met partner in juni 2010
2008

voor herhaling vatbaar

Fam. Commandeur
7-10-2008

Keurige (ACSI) camping, gelegen in het mooiste gedeelte langs de Donau (Wachau). Vriendelijke beheerster. Broodjesservice op de camping. Prima sanitair. Mooi uitzicht. Op loopafstand van Krems. Geweldig uitgangspunt voor mooie fietstochten langs de Donau. Voor wie enig klimwerk niet schuwt zijn er ook sportieve fietsroutes door de wijngebieden.

Gereisd met partner in juni 2007

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping AMTC Donau in Krems an der Donau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping AMTC Donau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.