Hotel Residenz Schrannenhof

Kleine hotelsWeer vandaag22°18°
Hotel Residenz Schrannenhof

We hebben een aantal aanbieders voor Residenz Schrannenhof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Residenz Schrannenhof in het Nederlands

super uitvalsbasis voor wenen en omgeving

hendrix
7-8-2015

Net terug van een bezoek aan Wenen waarbij we verbleven op een familiekamer bij de Schrannerhof. Wij hadden de Ambtswohnung en die was echt prachtig. Onder de gewelven een ruime zitkamer (met slaapbank) een keukentje, badkamer en slaapkamer. Prachtig ingericht met mooie oude spullen. Zeer gastvrij en een super ontbijt. Zels gratis gebruikt van het Strandbad op 15 min. lopen. Je stapt vanuit het hotel in de bus naar Wenen welke elk kwartier vertrekt. Aanrader is de Vienna pass waarmee je gebruik kunt maken van alle vervoer (incl hop on) in Wenen en waarbij vrijwel alle entrees inbegrepen zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtige plek voor bezoek wenen

proteas
17-6-2014

monumentaal hotel (alleen ontbijt) prima kamers met geweldig ontbijt ook in plaats zelf is voldoende te beleven (14km van wenen zelfs met fiets prima te bereiken)

Gereisd Met partner in juni 2014

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residenz Schrannenhof in Klosterneuburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residenz Schrannenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.