Camping Donaupark Camping Klosterneuburg

Camping Donaupark Camping Klosterneuburg
7,6

8 tips over Camping Donaupark Camping Klosterneuburg

dupke, 2-8-2015
Bezoek aan Schönbrunn gepland? Het kan er erg druk zijn. Rijen aan de kassa en je krijgt een kaartje voor een bepaalde tijd (bv. Anderhalf uur later!) houd er rekening mee. (Misschien wat extra eten/drinken meenemen). Let ook op welk kaartje je koopt. Tuinen kunnen ook niet inclusief zijn. De tuinen zijn ook in aparte gedeeltes ingericht (Al is er een mogelijkheid om de tuin gratis te bezoeken (hoofdgedeelte). Maar het is ECHT de moeite waard wat een pracht en praal!
jongedijk, 29-7-2014
Koop een OV-kaart en laat de auto staan. Het is snel, relatief goedkoop en geeft geen parkeer- en filestress!
May-I, 21-5-2014
Ga eten in dorp voor prikkie! Koop speciale wijn met Klosterneuburg 900 jaar etiket als souvenir.

Jeltje, 1-9-2013

- gratis zwemmen in de Donau op het Donau Insel of daar naar de speelwaterplaats (mooie kinderspeeltuin met veel waterpret). Ook leuke cafés/restaurants aan de Donau.

- eten en wijndrinken in een Heurigen. In Klosterneuburg zijn er altijd meerdere 'ausgesteckt'. Ze serveren alleen eigen gemaakte producten zoals wijn en vleeswaren/kaas.

Eduard, 8-7-2013
Ga wat verder weg staan van wenen, want echt we hebben alle campings die er zijn in de directe omgeving, bezocht en alle anderen zijn nog veel slechter.
Moermans G, 28-12-2012

Als gij Wenen wilt bezoeken is minstens 3 weken nodig. Vergeet niet de UNO CITY te bezoeken en neemt uwe tijd voor de musea, maakt reeds op voorhand een selectie. het natuurhistorisch museum is schitterend niet alleen voor de collectie Vlaamse Primitieven, maar ook voor de afdeling Antieke kunst

De kloosters verdienen zeker aandacht Klosterneueburg, Melk, Heilig Kruis.

Freek, 25-12-2012
Vergeet niet om ook het Stift (klooster) te bezoeken. Zeer indrukwekkend.
gerhard, 2-9-2012
Zoek even goed uit wat het voordeligst is voor het vervoer. Viennacard levert beperkt voordeel op bij musea en attracties, een weekkaart voor het OV kan goedkoper zijn. Zeker omdat in de meeste musea (en bij concerten ook als je er om vraagt) de kinderen gratis zijn.