Camping Donaupark Camping Klosterneuburg

47 reviews over Camping Donaupark Camping Klosterneuburg in het Nederlands

Prima voor enkele dagen

Theo Driessen,
28-8-2018

In het algemeen is het een prima camping, het sanitair in het hoofdgebouw is netjes. Het sanitair in het andere gebouw is minder. De camping plaatsen zijn erg klein. Een aantal plaatsen kijkt uit op de afval sorteer plek. Wij hebben 2x gegeten in het restaurant, dit was prima bereid. Vooral de halve haan was erg lekker. Echter: friet i.p.v. aardappelsalade op schnitzel dag is niet mogelijk. "Nicht statt aber oder!" aldus de niet zo vriendelijke ober. Dan moesten we schnitzel à la carte bestellen. Bij schnitzel -dag hoort de aardappelsalade! Prima, we willen best iets meer betalen, het gaat om de manier waarop het gezegd wordt. Deze man had wel door dat wij niet gecharmeerd waren van zijn houding, en heeft de rest van de avond zijn vriendelijke vrouwelijke collega gestuurd, ook met de rekening. Voor enkele dagen een prima camping met goede treinverbinding naar Wenen.

Vanaf deze camping 14 km naar Wenen op verhard fietspad als maar recht door langs de Donau. Ontvangst receptie uitermate vriendelijk, plekjes net groot genoeg voor auto, caravan, voortent en een paar fietsen. Bij receptie kregen we ook nog extra informatie over Wenen. Zouden hier zeker tweede keer naar toe gaan.

Veel cultuur en lekker eten.

Huub Ubachs,
10-3-2018

Mooie vlakke camping op loopafstand van Kloosterneuburg, een leuk plaatsje met diverse restaurants. Een bezoek aan het klooster is zeker de moeite waard.

Bezoek Wenen met de fiets. Mooie, vrijwel autovrije, route langs de Donau. In Wenen zijn veel fietspaden met duidelijke routebortjes.

Prima uitvalbasis voor wenen en omgeving

jeroen,
20-8-2017

Wij waren hier met twee kleine tenten, wel vooraf gereserveerd. Op fiets of met trein naar Wenen. Fijn Donau zwembad vlakbij. Aanrader

Prima plek om Wenen te bezoeken

Ellen,
5-7-2017

wij zijn hier 8 nachten geweest, langer dan de gemiddelde bezoeker op deze camping. Enkele dagen vooraf gebeld of er plek was, dat was maar goed ook want de camping heeft alle dagen vol gestaan. Alle plekken waren erg klein, maar er zit wel verschil in grootte. Wij hadden een zeer kleine plek, zo klein dat we het raam vd caravan enkele dagen niet open konden doen omdat omdat de buurman zo dicht op ons stond. De dames bij de receptie waren vriendelijk,bij aankomst krijgt elke gast een enveloppe met allerlei info, zelfs een fietskaart voor Wenen bij de receptie gekregen! Het sanitair was schoon maar ons inziens te weinig voor het aantal plaatsen, mn ook omdat bijna iedereen vroeg wil vertrekken naar Wenen. Wij zijn de meeste tijd op de fiets naar Wenen gegaan, prachtig fietspad langs de Donau, ook in Wenen is het prima fietsen. 1 dag met openbaar vervoer, station heel dicht bij de camping allemaal prima geregeld. Als je net als ons langere tijd hier verblijft zit er op korte afstand een zwembad met natuurbad in 1, was ook super!

Prima stadscamping voor citytrip naar Wenen

Zenderstreek
25-9-2016

Vriendelijk ontvangst door twee vrolijke dames. Gaven ons diverse keuzes voor een plekje, als we maar lieten weten waar we gingen staan. De grootte per plek verschilt nogal inderdaad maar ja, het is een stadscamping en dan moet je rekening houden met kleinere plekken en even goed kijken. Wij stonden op G20 met een caravan, voortentluifel en auto en dan nog had ik ruimte over. Wifi is geweldig. Eerste camping waar met bijna volle bezetting skypen dagelijks mogelijk was. Het kan dus toch, goed en stabiel internet op de camping! Met het OV naar Wenen werkt ook goed, kostte ons 9 euro p.p. per dag maar zijn ook met eigen vervoer gegaan en werkte eigenlijk nog fijner. Voor die 18 euro zochten we zelf een parkeergarage uit dichtbij waar we wilden zijn, prijzen vielen ons reuze mee.

Sanitair en douches bij/naast de receptie zijn echt goed. Alle keren was het brandschoon. Van het restaurant op de camping hebben wij geen gebruik gemaakt. Wel van het ieniemienie winkeltje. Daar haalden wij 5 broodjes voor 4,50 euro! En voor die prijs niet bijzonder lekker kan ik je zeggen, droog en taai. Het bakkertje Hollander (ja zo heet hij echt) in Klosterneuburg is twee minuten fietsen en levert ze kakelvers en voor 0.30 ct per stuk, dus dat hebben we maar gedaan. Prima camping, vriendelijke service en waar ik de 2e dag ook achter kwam is dat de dame bij de receptie goed nederlands spreekt! Ze is met zo veel nederlanders op cursus geweest en ze kan het prima! Wees je wel bewust van het geluid van de treinen en langsrijdend verkeer. Wij wisten er van, heb me er niet echt aan gestoord maar is wel aanwezig....

goed, maar niet meer dan dat

willemien van Aartsen
22-9-2016

zoals ook in vorige beoordelingen staat: de plekjes zijn echt veel te klein.

Wij werden bij ontvangst niet vriendelijk ontvangen, ja, het was vlak voor sluitingstijd, en de juffrouw wilde, denk ik, graag naar huis. Later die week was er een andere, wel heel vriendelijke dame die ons hielp. De schoonmaak van de toiletten en de douches liet nogal te wensen over, maar een pluspunt is de gratis Wi-Fi. Het is erg plezierig dat je heel makkelijk naar Wenen kunt fietsen. Prima te doen. Ook het dorp, met de bus en treinverbinding, heel dichtbij dus ideaal!

Goed voor bezoeken aan wenen

Eric vz
15-9-2016

De camping ligt vlak bij de spoorweg naar Wenen. Eerst de trein en dan de metro.

De plaatsen zijn erg bemeten en de auto moet apart staan.

In het stadje zijn verschillende eetgelegenheden en banken.

ideaal voor bezoek aan Wenen

fam. Smelt
22-8-2016

Wij hadden 1 van de 2 stacaravans gehuurd op deze camping. Nette stacaravan met 3 slaapkamers. Mooie veranda in de schaduw met heerlijke ligstoelen. Camping is ideaal voor bezoek aan Wenen, met 10 minuten sta je in Wenen, dan nog een paar minuten met de metro voordat je in het centrum bent. Heel goed en gemakkelijk te doen, ook met kinderen.

Wat verouderde camping vonden wij. Wel leuke speeltuin en natuurzwembad.

voor een bezoek aan Wenen

HW
19-8-2016

Camping Klosterneuburg is een goed georganiseerde camping. We hebben hier 2 nachten gestaan voor een bezoek aan Wenen. Ze hebben alle informatie om dit te realiseren. De camping heeft schoon en goed sanitair.

toen wij er waren waren er erg veel muggen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Donaupark Camping Klosterneuburg in Klosterneuburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Donaupark Camping Klosterneuburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.