Camping Paradise Garden

Meer campinginfo

20 reviews over Camping Paradise Garden

• 6Kees Buter07-08-2019

Camping voor 1 of twee nachtjes dicht bij Wenen

Leuke Camping voor 1 nacht kreeg wel de indruk dat er niet veel mensen meer komen in het hoog seizoen waren er nog zeker 30 plaatsen over er waren slechts drie plaatsen bezet.

Het sanitair gebouw was super netjes de wi-fi was top en het was er heel rustig. vraag van te voren wat het kost ik heb de indruk dat er maar wat wordt gerekend met de acsi kaart of ANWB kaart krijg je kennelijk korting maar daar moet je wel om vragen verder is er voor kinderen echt niets te doen.

• 1Eetgelegenheden

• 8A.J.M. Knetemann19-01-2019

Keurige camping (ondanks lompe boer) mooi gelegen

Om tijdens het reizen even bij te komen en om Wenen te bezoeken is deze camping het bezoeken zeker waard. De eigenaar is een wat norse boer die de receptie even tussen zijn werkzaamheden door doet. De goed onderhouden camping ligt prachtig verlaten in een kleine vallei. Op het veld achter de receptie waren uiteindelijk 3 plaatsen bezet en dat in het hoogseizoen. Er is een waterpunt en afvoer bij iedere plaats en het grasveld perfect. Het sanitair gebouw is netjes, met ruime douche ruimte's. Heerlijk om hier een paar nachtjes bij te komen wat wasjes te draaien en om tussendoor Wenen te bezoeken. Jammer dat het restaurantje dicht is. Je merkt dat de camping een persoon mist voor wat vriendelijkheid en gezelligheid. In de omgeving zijn er echter genoeg restaurantjes en is het mooi wandelen. Voor de kinderen is er weinig tot niets te beleven maar waardeerde wel de goede wifi.

Met oudere kinderen

• 2018
    3Albert Kramer07-04-2018

Nooit meer.

Goede Wifi. Voor de rest niets goed. We kwamen aan op 5 april, er was niemand in de receptie en men reageerde niet op de bel. Caravan neergezet op veldje. Een half uur later komt de campingeigenaar vertellen dat onze caravan verkeerd staat en dat de camping eigenlijk gesloten is. Maar vooruit, laat de caravan maar staan, jullie kunnen blijven. Op onze vraag of er stroom en warm water is knikt hij bevestigend. Het blijkt daarna dat het tappunt bij de caravan afgesloten is, stroom is er wel. De douches doen het niet, er is geen warm water. Wij hadden langer willen blijven maar vertrekken de andere ochtend. De man vraagt 25,00 Euro, zegt niet met Acsi of Svr te werken (ondanks de stickers op het raam). Ook zegt hij dat er geen warm water is "want dat is zo'n gedoe, die toeristen willen altijd maar douchen en dat kost me geld, ik denk dat ik de camping ga sluiten" . Met onderhandelen komen we op Euro 15,00.

• 2Staat v/h sanitair

• 2017
    7Erwin13-08-2017

Paradise garden, paradijs nee, maar wel ok.

Naam Paradise garden is tikkeltje overdreven. Het is feitelijk paradise sanitair. Erg luxe. Ten kampeerders voor en caravans achter het gebouw. Op aandringen konden we op achterveld met de tent kamperen. We hebben namelijk een redelijk grote tent. Heerlijk stil. Krekels s avonds en geblaat van schapen en tokken van kippen rondom de camping maakt het wel leuk. Ruime plaatsen en elk plekje heeft eigen watertappunt. Geen broodjes voorziening. Goede uitvalsbasis om naar wenen te reizen. Al met al, camping ok maat geen paradise.

• 1Eetgelegenheden

• Oude reviews

5Willem24-08-2016

Mooie camping maar daar is alles mee gezegd

Bij aankomst op de camping werden we welkom geheten door een oudere nederlandse mevrouw. Wij werden netjes ingeschreven . Op onze informatievraag naar de fietsmogelijkheden in Wenen werd ons afgeraden om in Wenen te gaan fietsen. Wij hadden speciaal de fietsen meegenomen om juist in Wenen te gaan fietsen. Dit kwam vreemd over bij ons. Wellicht toch de onbekendheid van de oudere mevrouw over de fietsmogelijkheden in Wenen dachten we teleurgesteld. Vervolgens werden we begeleid via het mooie toiletgebouw naar het veld achter de camping. Daar hebben we een plaats uitgezocht en de caravan neergezet volgens de aanwijzingen van de oudere mevrouw op een rdelijke dwingende manier. Het toiletgebouw ziet er heel netjes uit maar ruikt niet fris. De wifi op de camping was top. Op de camping kwam ik een andere kampeerder tegen die ons uitgelegd had waar we het beste in Wenen konden parkeren en dat Wenen juist een ideale fietsstad is. De volgende dag toch maar de fietsen meegenomen op de auto en op naar Wenen. Wat een geweldige fietsstad is Wenen. Echt een aanrader. We hebben drie dagen door Wenen gefietst en zo de stad verkend. De laatste dag van ons verblijf op de camping zijn we naar schönnbrunn geweest. Wel zeer druk/toerisch. Bij vertrek op deze camping konden we afrekenen bij een oudere oostenrijkse heer. De camping ligt ongeveer 40 minuten van het centrum van Wenen af en is gesitueerd in een groenrijke omgeving zonder overige facilitieten zoals broodjes en/of winkel.

• 2Eetgelegenheden

• 6Kathy28-06-2016

zeker geen paradise garden

De camping ligt in the middle of nowhere. Wij kwamen er met regen aan en mochten alleen op het trekkersveldje staan. De mooie plaatsen achter het hoofgebouw wilde de mevrouw voor de campers en caravans bewaren( wij hebben een vouwwagen). Het sanitair is dan wel van marmer en schoon maar kwam mij erg somber over. De eigenaar zei geen woord teveel toen we na 1 nacht weer afrekenden. Jammer. Er liepen wel jonge reeën op de berg, je hoorde koebellen en geitjes. Heel landelijk.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 7bertrotterdam09-08-2015

Wel een aardige camping

Grote plekken redelijk WiFi. De dame die ons ontving was niet bekend dat wij gereserveerd hadden. Zeer luxe en mooi sanitair welke niet past bij de rest van de camping (paradepaardje van de eigenaar). Er zijn plekken met zeer weinig schaduw. De camping adverteert op Internet met 5 dagen voor 95 euro. Bij het afrekenen wat deze aanbieding zogenaamd niet bekend bij de eigenaar. Geen camping om voor om te rijden. Tip ga eens eten bij de renzenhoff

• 6Eetgelegenheden

• 7tywiersma09-10-2014

Landelijk gelegen camping

Gelegen op de rand van het Wienerwald, rustig, voldoende fiets en wandelgelegenheden. Goede verbinding met Wenen. Vriendelijke en hulpvaardige receptie, maar door electrische storingen niet bereikbaar. (bel receptie kapot). Fraai sanitair maar slordig (of niet) schoon gehouden. Geen zwembad, geen broodjes en geen restaurantvoorziening op de camping. De naam suggereert meer, maar feitelijk is dit een boerderij camping met veel rust. Het geheel maakte op ons een vermoeide indruk(september)

• 7Staat v/h sanitair

• 9John & echtgenote 15-08-2014

Heerlijke camping!

Vriendelijk ontvangst door de beheerders (NL). Mooie ruime plekken met een piekfijne grasmat (let op: geen kleed/plastic onder luifel c.q. in voortent toegestaan!) Mooi, ruim, schoon sanitair. Voor afwassen 50 cent, maar daar krijg je veel (25 liter) super heet water voor. Helaas is de afwasbak voor het mooi iets te laag. Met enig regelmaat hoor je de schapen of komen de kippen over het terrein. In de directe omgeving genoeg restaurants, maar een beetje supermarkt zit ver weg. Naar Wenen is het circa 35 km.

• 10Lidia08-08-2014

Geweldige camping

Deze camping is erg mooi gelegen. Zeer vriendelijke eigenaar en personeel, erg betrokken bij hun gasten. Wij hebben zelf een gehandicapte zoon, voor hem waren de voorzieningen uitstekend (eigen invalidetoilet, eigen badkamer die helemaal op invaliden is ingesteld). Het sanitair is trouwens erg luxe en superschoon. De plekken zijn ruim, en je wordt wakker met het achtergrondgeluid van schapen en kippen, erg leuk! Wenen op korte afstand, prachtige stad, genoeg te doen. Je kan er wel een week lopen zonder dat je alles hebt gezien. Kortom, wij gaan zeker terug!

• 10Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

1 tip over Camping Paradise Garden

• John & echtgenote , 15-08-2014

Ons werd geadviseerd om te parkeren op de p-plaats van shoppingcenter in Vösendorf en daar de lokale treinbaan naar Wenen te nemen. Bleek echter twee zones a 4,40 pp enkele reis, dus best duur met een gezelschap. Voor dat geld kan je de auto in een garage in Wenen ook parkeren. Ben je met zijn tweeën , dan is het beste om te parkeren bij een P+R voor 3 euro per dag en dan de metro (1 zone= 2,20 pp enkeltje) nemen, zoals vanaf P+R Siebenherten. Daar rijdt metro U6 en stap je over op de U4.

1 vraag over Camping Paradise Garden

• I. Jansen, 08-05-2012

verkeersgeluiden

Zijn er op camping Paradise Garden Kaumberg verkeersgeluiden te horen van de autoweg? Hoever ligt de camping van de verkeersweg B ?

Robert Jan Kolber, 20-08-2013

camping ligt een paar honder meter van de doorgaande weg. De enige geluiden die je hoort zijn van agragrische of natuurlijke aard.

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine