Hotel LandHotel Jagdhof

Kleine hotelsWeer vandaag30°17°

We hebben een aantal aanbieders voor LandHotel Jagdhof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel LandHotel Jagdhof in het Nederlands

goede keuken en wijnkelder

km
4-8-2009

kamers zijn OK maar niet bijzonder, wel goed in de wijnstreek en vlakbij wenen (tram voor de deur) maar een geweldige keuken en zeeeeer uitgebreide wijnkelder. de wijnboeren hangen er zelf ook graag aan de bar !

Gereisd Alleenreizend in april 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LandHotel Jagdhof in Guntramsdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LandHotel Jagdhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.