Hotel Schusternazl

5.6Voldoende

Oostenrijk, Niederösterreich, Gruberau

Op vakantie geweest naar Schusternazl?

5.6Voldoende

• Sauna

24 reviews over Hotel Schusternazl

• 1de jaegher31-07-2012

nooit meer

algemene indruk, zeer slecht, onverzorgd,vuil en het eten is niet te vreten komen hier zeker niet terug, hadden voor 7 nachten geboekd en zijn na 5 nachten gaan lopen een goede tip : kom hier niet

Gereisd met partner in juni 2012

• 0Marla31-01-2012

Heerlijk rustig, niet ver van Wenen

Wij waren hier afgelopen zomer. We wilden graag Wenen bezichtigen maar niet in een drukke stad verblijven vandaar dat we dit hotel hebben gekozen. Wij vonden het heerlijk. Grote tuin met zwembad. Het eten was lekker en de kamers goed. Wij konden echt niets vinden om over te klagen.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 4riwi06-02-2011

nooit, maar dan ook nooit meer!!!

Tijdens een groepsreis (Kerstreis naar Wenen) werden wij hier op basis van half pension ondergebracht. De kamers zijn zeer gedateerd en totaal gespeend van enige "luxe'. Oude bedden en ook het overige meubilair is zeer kringloopwaardig. Ook het eten was ronduit slecht. Gedurende ons vierdaags verblijf werd éénmaal een stukje broccoli en boontjes geserveerd (het Kerstdiner). De overige dagen geen groente noch fruit gezien. Ontbijt ook niets bijzonders. Op eigen rekening bv. een eitje bij het ontbijt bestellen was niet mogelijk . Het bedienend personeel wil misschien wel zijn best doen, maar wordt geremd door de eigenaar (een enorme isegrim) van dit hotel die totaal niet begrijpt waar het als gastheer om dient te gaan. Denkt alleen maar aan geld! Kortom: waardeloos en absoluut geen plek waar je warme gedachten aan overhoudt!

Gereisd met vrienden in december 2010

• 4hendrik04-01-2011

nooit weer

Onvriendelijk personeel, eten te gehaast en bij bestelling niet mogelijk

Gereisd met vrienden in december 2010

• 5bianca19-08-2009

te oudbollig voor deze tijd

Hotel ligt in gehucht waar verder niks is, wel goede uitgangsbasis voor bezoek aan Wenen. Maar wij zouden volgende keer ander hotel zoeken. Alles is oudbollig. Bedden heel hard en kraken vreselijk. Eten en het schoonmmaken van de kamers kan zeker beter.juniorsuite kamer zijn wel ruim en hebben ruim balkon.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 2PIET25-05-2009

BAR SLECHT

Waren er met een reisorganisatie ivm bezichtiging Wenen. Zeer slecht eten en oud en muffige ruimtes.

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 6joke20-01-2009

goed hhotel om eenvoudig naar Wnen te gaan

Wij loggerden in een juniorsuite. Prima. Een jaar eerder hadden we een kleine kamer in het poude gedeelte, wel met balkon, maar die was eel minder. Eten niet geweldig, zeer rappe bediening, weinig ruimte tusen de gangen. Op een prikbord was info te vinden, de receptie was nauwelijks bezet, dus je gaat niet snel iets vragen. De verwarming bleef uit, hoewel het regende en overal (kamer en eetzaal) koud was (medio september 2008, zeker een minpunt! ongezellige eetzaal.

Gereisd met partner in januari 2009

• 7Cor Nibbelink28-09-2008

Prima verhouding prijs - kwaliteit

De eigenaar en het personeel waren alle dagen erg vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst kregen we volop documentatie en uitleg hoe we het beste naar Wenen konden gaan.Zelfs wilden ze de bagage naar de kamers brengen. Eten niets op aan te merken. Kamers gedateerd. Rustig hotel in een rustige omgeving met prima mogelijkheden om te wandelen.Wenen op 30 minuten afstand. Hotels over de hele wereld geslapen. Als je eerlijk bent en naar de prijs/kwaliteit verhouding kijkt is het een prima hotel.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 7John27-09-2008

Best de moete waard

Hotel is in deze prijs qualiteit verhouding goed. Eten is heel gevarieerd en het tempo waarmee het opgedient wordt bepaal je zelf.alleen als een persoon het bord leeg heeft wordt het al weggehaald terwijl de andere nog aan het eten is. De drankjes hebben een normale prijs. het personeel is zeer vriendelijk,en de eigenaar komt misschien stug over maar is toch zeer behulpzaam. De ligging ten opzichte van wenen is ideaal. Alleen als minpunt was dat men veel te laat de verwarming aangemaakt heeft,wij hebben 5 dagen kou geleden en kwamen met een verkoudheid thuis

Gereisd met partner in september 2008

• 5vander Borgt12-08-2008

dit nooit meer

het grootste probleem met dit hotel was het eten. Het begon alaan het ontbijt granen die er waarschijnlijk al een week lagen, water met een beetje fruitsap moet voor fruitsap doorgaan; avondmaal beneden alle peil , slecht toebereid en het goedkoopste van het goedkoopste; De eigenaar loop er nors bij en het hotel is totaal verouderd; enkel de kamers in het nieuwe gedeelte zijn ok

Gereisd met partner in juli 2008

0 tips over Hotel Schusternazl