Camping Olachgut

Weer vandaag17°-5°

2 reviews over Camping Olachgut in het Nederlands

65 km vanaf A10 snelweg. Leuke camping met zwem-roeivijver, manage, gasthaus. Wij waren hier 2 nachten in een appartement, op doorreis naar Kroatie. Prachtig weer, kinderen gezwommen. Achter de camping ligt de Mur. Leuk gespeeld bij de rivier met stenen en ijskoud water. Eigenaren zeer gastvrij. Heerlijk uitgebreid ontbijt gehad. 's Avonds ook goed gegeten, soort daghap, maar prima verzorgd. Accommodatie niet duur en veel leuker dan een hotel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Zeer rustige camping met weinig activiteiten voor oudere (17 en 19 jaar) kinderen. Zeer vriendelijk behulpzaam personeel. Broodjes moet je kopen voor 09.00 uur in de winkel,anders zijn ze op. Goed restaurant. De bodem van het meer, waar men kan zwemmen, is zeer modderig. Georganiseerde activiteiten door de camping zijn bijna eender wat VVV organiseert. Een maal per week was er live entertainment (folklore muziek) en voor jonge kinderen een disco (aparte ruimte). De omgeving is zeer geschikt voor wandelaars. Aan een zijde van de camping stroomt de rivier waarlangs overdag (niet 's nachts) enkele malen een trein rijdt. De camping ligt dichtbij het historische plaatsje Murau.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Olachgut in Göstling St. Georgen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Olachgut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.