Reviews over Göstling St. Georgen

fantastische plek

j_w_kreuk,
    25-6-2013

Dit jaar is de prijs wel iets omhoog gegaan, maar daar staat tegenover dat na de overname van het hotel door dochter Dagmar, alle eerder genoemde punten in dezelfde trend zijn doorgezet, maar het is zodanig verbouwt, dat er een volledige welnes met alles wat daar bij hoort aanwezig is.

Kortom: je wordt op een fantastische manier verwent en daarom; het geld zeker waard!!! Alles bij elkaar------"een droom"

fantastische plek

Hans Kreuk,
    11-1-2013

Lassing, het dorpje waar gasthof Fahrenberger ligt, bestaat uit ongeveer 15 huizen, een kerkje en gasthof Fahrenberger en ligt aan de voet van de prachtige berg de Hochkarr van bijna 2000 mtr. hoog.

In de zomer een schitterend wandelgebied en in de winter een mooi skigebied..

Bij de familie Fahrenberger, wordt je zo vriendelijk ontvangen, dat je er meteen ook thuis bent, bijna alles kan er en als je een vraag hebt wat echt niet kan zal men toch alles proberen om het toch mogelijk te maken, als dat toch niet lukt, wordt er in ieder geval een alternatief geboden waar je bijna nooit nee op kunt zeggen.

Dit is de situatie van de twee voorgaande generaties, de derde generatie die nu het bewind voert, ken ik alleen prive, maar ik weet zeker dat het nu nog allemaal zo is als ik heb beschreven.

In april dit jaar ga ik er weer heen en zal ik er daarna weer op terug komen,

zodat u dan mijn ervaringen weer kunt lezen op Zoover beoordelingen.

heerlijke slaapplek onderweg naar Kroatie

JvD,
    18-10-2011

65 km vanaf A10 snelweg. Leuke camping met zwem-roeivijver, manage, gasthaus. Wij waren hier 2 nachten in een appartement, op doorreis naar Kroatie. Prachtig weer, kinderen gezwommen. Achter de camping ligt de Mur. Leuk gespeeld bij de rivier met stenen en ijskoud water. Eigenaren zeer gastvrij. Heerlijk uitgebreid ontbijt gehad. 's Avonds ook goed gegeten, soort daghap, maar prima verzorgd. Accommodatie niet duur en veel leuker dan een hotel.

rustige camping met groene uitstraling

John,
    5-9-2011

Zeer rustige camping met weinig activiteiten voor oudere (17 en 19 jaar) kinderen. Zeer vriendelijk behulpzaam personeel. Broodjes moet je kopen voor 09.00 uur in de winkel,anders zijn ze op. Goed restaurant. De bodem van het meer, waar men kan zwemmen, is zeer modderig. Georganiseerde activiteiten door de camping zijn bijna eender wat VVV organiseert. Een maal per week was er live entertainment (folklore muziek) en voor jonge kinderen een disco (aparte ruimte). De omgeving is zeer geschikt voor wandelaars. Aan een zijde van de camping stroomt de rivier waarlangs overdag (niet 's nachts) enkele malen een trein rijdt. De camping ligt dichtbij het historische plaatsje Murau.

Uitstekend familie-hotel.

L. Pordon,
    4-4-2011

De persoonlijke betrokkenheid van de eigenaar maakt dat dit pension al gauw je tweede thuis is. hotelkamers voor 2/3 personen en appartementen met 1 of 2 slaapkamers. Alles gerenoveerd en met eigen douche/toilet. Eigenaar staat zelf in de keuken en kookt uitstekend!

Ligging 5 minuten rijden van Göstling en 15 minuten rijden van skigebied Hochkar.

Göstling St. Georgen scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews