Hotel Pension Kuntner

1 review over Hotel Pension Kuntner in het Nederlands

Geschikt voor groepsreizen

Ron
19-9-2010

Ideaal hotel voor met grote groepen, met name scholieren. Kamers verschillen erg van grootte en van staat van onderhoud. Ontbijt is voldoende keuze.

Ligging om Wenen en omstreken te verkennen is goed vanuit dit hotel. Zwembad was in mei niet gevuld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pension Kuntner in Gablitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pension Kuntner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pension Kuntner scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.