Hotel NH Wien Airport

Hotel NH Wien Airport

We hebben een aantal aanbieders voor NH Wien Airport voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel NH Wien Airport in het Nederlands

2008

Ideaal voor zakenmensen en mensen voor een weekend. Ligt recht tegenover de luchthaven. Service is erg goed. Mooie lobby met zelfs vergadertafels. Kamer is prima. Eten super. Zeker aan te raden! Trein naar centrum is makkelijk te doen. ls ik weer naar Wenen ga boek ik hetzelfde hotel. Ben er geweest voor zaken.

2006

Prima hotel, goed gelegen bij de vertrek- en aankomsthal van de luchthaven. Hier ook de trein naar centrum van Wenen. Ontbijt heel erg goed en aardig personeel. Goed onderkomen indien je niet in de stad hoeft of wil overnachten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Wien Airport in Fischamend, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Wien Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.