Hotel Am Sachsengang

6.8Voldoende

Oostenrijk, Niederösterreich, Enzersdorf

Op vakantie geweest naar Am Sachsengang?

6.8Voldoende

• Kinderopvang

4 reviews over Hotel Am Sachsengang

• 8b rosseel04-09-2013

Goede uitvalsbasis om Wenen te verkennen met wagen

Wij hebben deze zomer 3 nachten verbleven in dit hotel, van waaruit we Wenen bezochten. Voor mensen met de wagen is dit ideaal. Rustig gelegen, weg van de grote drukte van de hoofdstad en met zeer lekker eten in een mooi kader. Diner was in nabijgelegen restaurant, op buitenterras met zeer mooi zicht op een kanaal.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Pietr30-09-2012

Prima hotel maar het restaurant nooit meer.

Goed hotel met zeer vriendelijk personeel. Prima ligging ten opzichte van Wenen. Mooie ruime kamers en in het hotel een overdekt zwembad. Het restaurant (jammer genoeg niet in het hotel) was erg duur zodat we alleen maar een hoofdgerecht hebben genomen. Het buitenterras ligt overigens zeer mooi.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 9Freddy04-09-2012

Goed Hotel...

Het is een zeer groot hotel maar in augustus geen kat te zien....van volk dan wel. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, de kamers zijn wel in orde en netjes maar wel ouderwets... Het restaurant is klasse heeft verschillende prijzen gehaald het is er zeer goed eten en keuze uit een groot assortiment wijnen.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 2Yeppeke12-08-2009

Geen aangenaam verblijf.

De aankleding van het hotel was danig verouderd (jaren 70). De gordijnen waren lichtdoorlatend. Aan één raam kon je met het gordijn het vensterraam niet volledig bedekken. Enkel staanlampen als verlichting in de kamer welke niet in orde waren (aan/uitschakelaar). Welke al genoteerd stond op de reparatiefiche van de vorige gasten. Geen stopcontact in de badkamer. Uit de douchekop in badkamer kwam niet veel water. Eén avond hadden we geen warm water. De pomp van de verwarming was defect. Pas s´morgens hadden we terug warm water. Blijkbaar een gekend probleem aan de reactie van de nachtbewaker. Volgende nacht hebben we niet veel kunnen slapen aangezien onder onze kamer een feestzaal was en er die avond een trouwfeest plaats had. Veel lawaai van de muziek en de feestgangers. Zeer frustrerend!!! Tweede nacht werd er geleverd in de keuken omstreeks 4u30 onder ons raam. En dit met het nodige lawaai (zelfs met vensters dicht). Wat een nachtrust!!! Het hotel is geen 4 sterren waard.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

2 tips over Hotel Am Sachsengang

• b rosseel, 04-09-2013 Rapporteren

Makkelijk naar de hoofdstad doe je door je wagen te parkeren in de P+R parking aan de DonaustadtBrucke. 15' met de wagen vanaf het hotel, en daarna sta je met de metro in 10' aan de Stephansdom. Totale dagprijs voor de parking was slechts 3€.

• Freddy, 04-09-2012 Rapporteren

Goede uitval basis om de stad Wenen te bezoeken...5 km van het hotel is er een grote parking en bushaltes, wij namen de U2 baan zeer makkelijk en snel met een kaart van 11€ kan men hier twee dagen gebruik van maken parking voor de auto koste 3€ weinig geld als men weet dat men in Wenen zelf 6€ per uur vraagt en meer

0 vragen over Hotel Am Sachsengang

Hotel Am Sachsengang info