Hotel Wienerwald

72 reviews over Hotel Wienerwald in het Nederlands

Redelijk hotel

Fritsl
19-9-2015

Ruime kamer met goede bedden, maar kleine badkamer. Baddoeken waren erg dun.je had er twee nodig om je af te drogen

Gereisd met partner in augustus 2015

te doen voor een paar dagen.

fritsl
13-9-2015

kamer en bedden waren goed. badkamer was aan de krappe kant. apart toilet. badhanddoeken waren veel te dun. Je had er twee nodig om je af te drogen. ontbijt en diner waren redelijk.

Gereisd met partner in september 2015

dit nooit meer

Keustermans bart
28-7-2015

Slechte keuken, onvriendelijk, geen airco.

Het restaurant is in de zomer net een sauna.

Gereisd met vrienden in januari 2015

Dit nooit meer

Joke en Ton
14-7-2015

Bij aankomst leek het leuk , we werden ontvangen met een leuk glaasje bij de warme maaltijd. Het buffet zag er goed uit. De volgende dagen was het prut. Iedere dag het zelfde eten. Allemaal eten uit blik. Het buffet was iedere keer leeg, moest wachten tot het werd bij gevuld. Ontbijt onverzorgd.Veel vliegen in eetzaal en bij het buffet. Personeel niet gemotiveerd en niet vriendelijk. De bedden waren matig. Het sanitair was slecht en niet schoon. Ik hoop dat de reisorganisatie waar we mee reisde hier geen afspraken meer gaat maken. Slechte reklame.

Gereisd met vrienden in juli 2015

De kamers waren erg onverzorgd. Om half 9 wilden we ontbijten, alles was echter al opgeruimd. De serveerster smeet alles weer terug in de eetzaal. Op de jam zat allemaal vliegen, oud brood etc.

's Avonds wilden we van de kaart eten en dat was juis heel goed. Verbazend.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Geen 4 sterren waard

Emmy
27-9-2014

Oud-bollig, vuil, niet onderhouden,niet meer aangepast ad hedendaagse wensen vd toerist.. Koud (warme schotels) buffet,oude broodjes, aftandse badkamer en linnengoed, versleten tot 3 gaten per handdoek. Beddengoed te klein zodat deel vd matras nog zichtbaar was. Douchecel niet sluitbaar, water stond op de verroeste tegels bij het betreden vd badkamer. Indien men het niet aankan aanpassingen te doen; volgens de beoordelingen zou dit al verschillende jaren zo zijn, dan moeten ze hun 4 sterren verminderen naar 2 sterren. Wat een mooie reis verder was naar Wenen,was een afknapper wat logies betreft.

Gereisd met vrienden in september 2014

Dit hotel absoluut niet

Wilma
15-5-2014

Algemene indruk is slecht tot zeer slecht. Ontbijt was slecht (geen verse maar oude broodjes en niet warm) geen ei en "s morgens om half negen al niets meer of oud. Warm eten ''s avonds was koud of op en niet meer bijgevuld. Douche klein en doorspoelen toilet amper tot geen water. Alles oud en gedateerd, handdoeken wel schoon maar niet helder. Zelfs borden en bestek niet bij elkaar passend. Omgeving is mooi en rustig. Echt geen aanrader.

Gereisd met partner in mei 2014

personeel moet te lang werken.

rijnsburger
5-11-2013

wij waren hier van 21 t/m 24 oktober 2013

wij hadden een grote kamer met prima bedden en douche.

Het eten was in buffet vorm. Op het ontbijt was niets aan te merken. Het dine was wat minder maar toch nog goed. Er was meestal keuze uit vis en vlees, en altijd een saladebar.

Het personeel was niet altijd over vriendelijk maar dat is niet bijzonder als je van s' morgens 5 tot s ävonds 11-12 uur moet werken met een paar uur vrij op de dag.

Al met al hebben wij er goede dagen gehad met touroperator.

Arie & Ria Rijnsburger

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Niet doen!!

Ronald en Helga
13-8-2013

Dit hotel claimt een 4-sterren hotel te zijn. We verbleven in een zeer gedateerd, ongezellig en heel groot hotel, het personeel was niet echt onvriendelijk, maar wel zeer ongeinteresseerd. Het eten was matig, oude broodjes. Wel genoeg keus. Het hotel is berekend op grote groepen, niet echt op individuele gasten, en ingericht als seminar hotel, dus grote eetzalen (zeer ongezellig) en lange, donkere gangen.

De kamer was oke, grote bedden, goede tv, maar zeer kleine badkamer en stinkend toilet met losse toiletzitting. In restaurant, in de gangen en op de kamer was het ongelofelijk warm, nergens airco. Met temp buiten van rond de 37, 38 graden was het binnen niet fijn.

Kortom, een aanfluiting! Voor ons reden om 3 dagen eerder dan gepland (en betaald) dit deprimerende, onpersoonlijke en zeer ongezellige hotel te verlaten. Geen enkele reisaanbieder zou dit hotel in zijn aanbod moeten hebben voor vakantiegangers. Voor zakenreizen wel te doen. Enige voordeel: Wenen is vlakbij.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Prima Hotel

Jerimm
1-8-2013

Prima hotel in het Wienerwald zeer vriendelijk personeel en een warm lopend buffet voor 13,50 pp heerlijke ruime kamer vraag om kamer 404 😉

Gereisd met partner in augustus 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Wienerwald voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wienerwald in Eichgraben, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wienerwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.