Reviews over Eichgraben

Fantastisch hotel

A. Willemsen,
    2-1-2007

Fantastisch hotel. Vriendelijk en goed personeel, mooie kamers en goed eten. Prachtige omgeving, Wenen en andere steden goed te bereiken, ook als je zoals ik was, afhankelijk bent van het openbaar vervoer. Gezellig dorpje, rustig en een verademing als je overdag in de toeristische drukte bent geweest.

Gereisd alleenreizend in augustus 2006

Klein plaatsje, 30 km vanaf Wenen

M. Noortman,
    7-8-2006

Klein plaatsje, 30 km vanaf Wenen. Eichgraben zelf heeft een heel leuk nieuw zwembad(je), goede supermarkt verder niet veel. In de buurt (binnen 50 km) ERG veel te doen, oa natuurlijk Wenen, de Donau (strandjes, boottochten), Klooster in Melk, Seegrotte in Hinterbruhl, mooie stadjes. Veel mooie natuur rondom, makkelijk te bereiken via de snelweg.

Gereisd anders in augustus 2006
Eichgraben scoort een 7,7 uit 10, op basis van 10 reviews