• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Baden

Reviews over Baden

• 5Pátkai András02-11-2014

Kezd lepukkadni a város !

Csak egynapos kirándulásra ajánlom. Nem ér többet, bármit is írnak róla. Ne gondolják, hogy a rossz élmény beszél belőlem.

• 1Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 5Omgeving
    • 3Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2014

• 0jackievandepol19-01-2012

Mooie plaats met sfeervolle straatjes

Mooie Kurplaats met leuke winkeltjes en veel terrasjes en restaurantjes. Het is absoluut de mooiste (kur)plaats die er in de omgeving is. Wij kwamen om te fietsen, maar Wenen is nét iets te ver weg en kun je beter met de S bahn doen. Baden is schoon en verzorgt en is de moeite waard om er een dagje te gaan kijken. Aanrader is om ook naar Laxenburg te gaan. Prachtig kasteel met schitterende tuinen om te wandelen. En een prima ijssalon in de plaats!

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7Petra10-08-2010

leuk stadje

Leuk stadje om een keer door heen te wandelen. In binnenstad(je) wel overal parkeer zones en dus betaald parkeren. Er hing een leuke gemoedelijke sfeer. Binnen een uur heb je het overigens wel gezien en gehad. Er zijn leuke restaurantjes te vinden. We zijn niet in de (zwem)baden geweest. Baden bezocht omdat we in een pension sliepen en daar vandaan Wenen bezochten, wat zeer de moeite waard was.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

augustus 2010

• 8AK22-06-2010

Cycling & biking pleasure in Wienerwald

The "Wienerwald - Baden bei Wien" impressed the whole test team: * Impressive region * Culinary Highlights * good signposted and bike paths along the Schwechat * Hospitality * combination with cycling tour and visit to restaurants (eg "Heurigen in Sooss") * On Lindkogel great views over the hole area * Architecture in Baden * possibility of a casino visit in Baden * Great Bicycle Map

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur