Weissensee

Vakantie in Weissensee

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Weissensee

Reviews over Weissensee

• 9Dirk Eikelenboom,29-01-2015

Weissensee alternatieve elfstedentocht

Bij ons was net de alternatieve Elfstedentocht aan de gang wat ook heel gezellig was een heerlijke tijd gehad.

• 9Omgeving
    • 8Skigebied beginners
    • 7Skigebied gevorderden

Gereisd met partner in januari 2015

• 10 Gino29-08-2014

Heel mooi gebied

Mooi en schoon gebied. Vriendelijke mensen.

• 9Cultuur
    • 10Zorg voor natuur

augustus 2014

• 10Ullrich07-08-2014

Prachtig gebied

Super mooie schone omgeving met leuke wandelroutes. Het water is kraak helder waardoor je de vissen op de bodem ziet zwemmen maar je kunt er ook heerlijk zelf zwemmen. Er zijn leuke uitstapjes in de buurt.

• 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2014

• 7Marcel Knol28-01-2013

Weissensee - Spielplatz der Natur

Volledige Nederlandse enclave tijdens de twee weken durende alternatieve Elfstedentocht... Top..

• 9Skigebied beginners
    • 8Skigebied gevorderden

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Esmee van B.07-09-2012

Fantastische dag gehad.

Wij zijn tijdens onze vakantie in Mauthen, Oostenrijk een dagje naar de Weissenzee geweest. We hebben daar een bootje gehuurd, wat erg leuk is! en zijn vervolgens op het meer gaan varen. Op het midden hebben we de boot stilgelegd en is iedereen lekker gaan zwemmen. En wat is het daar mooi zeg! Echt zeer de moeite waard, we hebben echt een geweldige dag gehad! Zeker aan te raden!

• 9Stranden

januari 2012

• 9Jef van Hout13-08-2012

Rust en stilte aan de Weissensee

In alle jaargetijden een schitterend natuurgebied om tot rust te komen. Sinds 21 jaar gaan we in de winter schaatsen meet wisselende ijs kwaliteit van pikzwart ijs over het gehele meer met een ronde van 25 km tot aan ruw, hobbelig ijs met enorme scheuren. Dus wel altijd twee paar schaatsen meenemen voor glad ijs en werkijs. In de vroege- en late zomer zijn we al 15 jaar gast aan de Weissensee met schitterende wandel mogelijkheden. St Leonhard een perfect hotel aan de stille zijde van het meer met subliem uitzicht over het meer, eigen strand en sauna en mooie Oosternrijkse wijnen die perfect passen bij het dagelijkse 4 gangen diner die door de chef / eigenaar meet veel zorg worden klaar gemaakt. Even geen zin in stilte en natuurschoon, in no time ben je met openbaar vervoer of met je eigen auto in Lienz, Spittal of Villach voor een leuk dagje shoppen. Voorlopig zullen wij zeker gast blijven bij St Leonhard aan de Weissensee, zowel in de winter alsook in de zomer.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Skigebied beginners
    • 6Skigebied gevorderden
    • 9Après ski
    • 9Stranden

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Paul16-01-2012

Buiten dorp en piste nog stilte stilte stilte...

Ik kwam hier, vaak met (kleine) kinderen, nu 9 keer. 8 maal in de winter, en één maal in de zomer. Hier is nog echte stilte te vinden!!! De ijscondities kunnen erg verschillen: van prachtig zwart ijs, als er eens geen sneeuw op ligt, tot afschuwelijk struikelijs. En in de zomer is water écht niet koud; en dat voor een tamelijk hoog bergmeer.

• 3Uitgaanslevenn
    • 2Après ski

januari 2011

• 9lolabunny1_07-01-2011

Heerlijk met warm weer

Mooi meer waar veel te doen is. Je kan kanoeen, waterfietsen zwemmen rondvaart enz. Het water is super schoon en ligt heel mooi tussen de bergen. De dorpjes aan het meer zijn gezellig.

• 8Sfeer in stad

augustus 2009

• 10Jutta und Roland Flach14-09-2010

urlaub bei den glautschis

wieder mal ein super urlaub. so ein kleines naturparadies gibt es wirklich selten. kommen schon seit 20 jahren an den schönen weissensee, aber vorsicht ! , der weissensee hat suchtqualität. probiert es einfach aus. grüße roland und jutta flach

• 9Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Skigebied beginners
    • 7Skigebied gevorderden

Gereisd met partner in augustus 2010

• 10Jutta und Roland Flach24-08-2010

traumurlaub

Kommen seit 20 Jahren und freuen uns immer wieder auf den schönen Weissense. So ein Naturparadies findet man wirklich selter.

• 10Sfeer in stad
    • 10Skigebied beginners