Hotel Nagglerhof

8 reviews over Hotel Nagglerhof in het Nederlands

Helemaal in orde!

Dhr. van den Bosch
8-2-2018

Zeer vriendelijk personeel. Ruime kamers met goede bedden en prima douche. Lekker eten. Rustig dorp. Heerlijk!

Gereisd Met vrienden in januari 2018

Gewoon fantastisch.

Jan Hekkelman
7-2-2018

Een zeer net hotel met mooie kamers op een rustige ligging. We hebben hier met veel plezier een paar dagen verbleven en een service ervaren zoals ik nog nooit heb mee gemaakt. Een echte aanrader!!!

Gereisd Met vrienden in januari 2018

Het is elk jaar weer thuiskomen.

Dick van Achthoven
22-2-2017

Wij komen al sinds 1999, voor de Alternatieve Elfstedentocht op de Weissensee, in dit hotel. Omdat we dan al om 6.00 uur willen vertrekken, staat om 5.00 uur ons ontbijt al klaar. Na afloop van de tocht is het mogelijk eerst onze belevenissen te vertellen en later te eten. We worden ieder jaar heel hartelijk ontvangen. De kamers zijn ruim en netjes schoon. Het eten is er prima. Voor de terugreis krijgen we koffie mee. Het hotel heeft eigenlijk maar 1 nadeel: het is veel te gezellig.

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Fijn hotel

revadec
22-7-2015

Het hotel wordt gerund door vader, moeder en zoon welke dit uitstekend doen. Moeder is de kokkin. Zij tovert elke avond een lekkere maaltijd tevoorschijn. Het ontbijt heeft alles wat het moet zijn. De kamers zijn mooi ingericht en proper. De dranken zijn heel democratisch. In de omgeving kan je vele kanten op. Vroeger namen wij steeds een viersterren hotel, maar daar gaat het er dikwijls nogal stijf aan toe. Hier heerst een gemoedelijke en familiale sfeer. Er wordt ook een barbecue georganiseerd in de prachtig onderhouden tuin. De WIFI is ook in orde. Kortom : plaats om terug te gaan.

Gereisd Met partner in juli 2015

zeer gezellig!

martin oosterom
9-2-2015

goede kamers, zeer fijne familie die dit hotel runt. altijd vrolijk! heerlijk rustige omgeving

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Vertrouwd en vriendelijk

Fred Veerman
8-2-2015

Al jarenlang onze vaste uitvalbasis voor de toertocht op de Weissensee. Met sauna, ruime kamers en zeer vriendelijke verzorgers in de gedaante van Hans, Marianne en Christof Phillipitsch. De huisgemaakte weisse Cola is een begrip in de wijde omtrek!

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Gezellig en gastvrij

Fam. A. de Vries
5-2-2015

Wij verbleven in Nagglerhof om de 200km op de Weissensee te rijden. Was jammer genoeg wel 13 km daar vandaan, maar alle hotels in Techendorf en omgeving waren al vol. De gastvrijheid, de prettige kamer en het goede eten maakten alles weer goed. Wel jammer dat de sauna al om 18.30 uur dicht ging. Dan kwamen wij pas terug van het schaatsen en hadden graag nog een bezoekje aan de sauna gebracht.

Gereisd Met partner in Sun Jan 25 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit hotel daar moet je in zijn geweest grandioos

d-eikelenboom
31-1-2015

Het uitzicht uit de kamer is heel mooi, en de kamer zelf is heel ruim met prima bedden. In de kelderverdieping zijn een 3 tal sauna's geplaatst met tevens een grote fitnessruimte Heerlijk. De eetruimte is heel gezellig met goed en lekker eten, ook het ontbijtbuffet is trouwens zeer uitgebreid Voor de medewerkers niets dan lof, zij hebben ons verblijf nog mooier gemaakt. Dit Hotel is beslist een aanrader.

Gereisd Met partner in januari 2015

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nagglerhof in Weissbriach , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nagglerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.