Aparthotel Loffele

25 reviews over Aparthotel Loffele in het Nederlands

Geweldig verblijf!!!

K. Debbaut en familie Raman
22-7-2018

Hotel Löffele in Weissbriach is een aanrader. All in formule best ok. Alles goed geregeld, Ontbijt en diner goed verzorgd, Keuze genoeg, steeds aangevuld. Alpenontbijt verzorgd door hotelier was een voltreffer. Regelmatig animatie 's avonds: zanger, goochelaar, casino enz.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

leuke vakantie

anne-marie
25-7-2017

Goed hotel, goeie ligging met vele activiteiten: rafting, wandeling naar alm met ontbijt, wandeling met picknick en muziek aan hotel Gartnerkofel,super, heel vriendelijk personeel, propere kamers ontbijt niet uitgebreid en avondeten kon beter

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Mooi gezellig schoon hotel met top all inclusive

Els Verloop
15-9-2016

Mooi hotel met zeer vriendelijk personeel. Mooie luxe kamer met een gezellig zitje en balkon. Mooie badkamer en toilet apart. Eten was heerlijk en het ontbijt zeer uitgebreid. Ligging is goed want in 10 minuutjes zit je bij de Weissensee of in Hermagor. De Nassfeld pas is een mooie leuke extra! We hebben genoten!! Hond was ook welkom maar natuurlijk niet in het restaurant. Vind wel altijd dat 15 euro per dag voor de hond wel over de top want het beestje krijgt er niks voor te eten ...oja toch wel een knauwstaafje bij weg gaan.

Geweldige vakantie!

Ken en Sija
4-8-2016

Wij waren voor de 2e keer in hotel Löffele. We hebben heerlijke weken gehad. Het hotel is uitstekend. Super service, mooie kamers en het eten smaakt prima! Personeel is allemaal vriendelijk. Echt genoten!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijk genoten in Karinthie

Familie Christ
28-6-2016

Voor de 1e keer op vakantie in Karinthie is ons prima bevallen, ook het hotel. De all-in was prima en het avondeten ook met voldoende keuze. De ochtendwandeling met de hoteleigenaar met ontbijt bovenop de berg is een echte aanrader. Verder hebben wij ook veel gebruik gemaakt van de Karntenkart welke ook bij de all-in hoort. Het openluchtzwembad op loopafstand van het hotel is ook fijn. Ook zijn wij meerdere malen naar het pretpark aan het meer geweest. De kinderen hebben hier zeer van genoten.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tevreden!

Johan en Christel
21-9-2015

Het eten is er lekker en ruim voldoende, kamers zijn altijd netjes, vriendelijk personeel, de All Inclusive is een goede formule. De wandeling 's morgens om 06:30 naar de Alm tezamen met de hoteleigenaar met aansluitend het ontbijt is een aanrader. We zijn tevreden en komen nog eens terug. Johan & Christel.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Gemoedelijk hotel

Miriam
4-9-2015

Het hotel is netjes, het personeel is vriendelijk. Het ontbijt was uitgebreid. De lunch kon je zelf bereiden na afloop van het ontbijt. 's Avonds kon je kiezen uit drie hoofdgangen voor de volgende dag. Geen keuze in voor- en nagerecht. Saladebuffet was erg goed. Soms was niet duidelijk wat het hoofdgerecht inhield en kon ook het personeel het ook niet vertellen. Daardoor kwam er wel eens iets anders op je bord dan verwacht. Jammer dat de jus d'orange een soort van limonade zonder prik was. Verder waren de kamers ruim, schoon en de bedden prima.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Middelmatige all inclusive formule

Familie Van Den Steen
10-8-2015

Héél middelmatige all inclusive formule . Wordt niet automatisch aangevuld, bijna steeds op vraag van verschillende gasten. Ook middelmatig avondeten en je krijgt bijna geen tijd om rustig avondmaal te nuttigen.Wel prachtige omgeving alhoewel hotel aan zeer drukke straat gelegen is. Niet voor herhaling vatbaar.

mooi hotel erg vriendelijk

d.reitmann / c.lagerweij
21-6-2015

mooi hotel,rustige ligging alles incl. prijzen nadelen: in het plaatsje zelf niet veel te doen,en het eten mag iets meer zijn,zeker naar wat we gewent zijn in Oostenrijk als je eten besteld (maar dat is persoonlijk naar wat je eet) verder was het goed klaargemaakt

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Genoten in dit hotel

B Vink
29-4-2015

Wij zijn hier in juni 2014 geweest. De eigenaar doet zich alle moeite om de toeristen te vermaken. Hij maakte een wandeling met ons naar zijn hut in de bergen om 06.00 uur 's morgens. En daar kregen we een door hem gemaakt uitgebreid ontbijt. We hadden een boomplantdag met uitgebreide lunch. Ook hier ging de eigenaar zelf mee. En een toerist, die daar ieder jaar komt, maakte een wandeling met ons. Ook hadden we in een ander hotel, hoog in de bergen,waar hij ook eigenaar van is, een middag met muziek en uitgebreid Oostenrijks buffet. Erg gezellig. Het eten is perfect. Als je tekort komt mag je rustig wat meer vragen. Wij kregen van de eigenaar een hele rondleiding in het hotel in de bergen. ook daar mochten we van alle voorzieningen, en eten en drinken, gebruik maken. Het enige minpuntje is dat het hotel wat afgelegen ligt van de nabije grote steden.

Gereisd Met partner in mei 2014

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Loffele in Weissbriach , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Loffele zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.