Appartement Landhof Schober

71 reviews over Appartement Landhof Schober

• 2018
    8M Maaten12-09-2018

Heerlijk appartement!

Wij zijn afgelopen zomer 2 weken bij de familie Jansen geweest en hadden er appartement Tulpe gereserveerd. Dit is een 6 persoons appartement. Het is een heel royaal appartement waar je met z'n zessen prima kunt vertoeven. Het geheel was heel sfeervol en compleet ingericht. Een echt pluspunt was dat het bed- en badlinnen bij de prijs was inbegrepen! (Dat scheelt toch weer een tas in de auto) Heerlijk opgemaakte bedden bij aankomst! En aan handdoeken nooit tekort; alles werd op tijd weer aangevuld. Ook stond er als welkom een fles wijn in de koelkast en verse eitjes van hun eigen kippen. De broodjes service willen we ook nog even noemen; ideaal. Mede dankzij familie Jansen hebben wij 2 heerlijke weken gehad in Karinthië!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Marco12-11-2017

Topvakantie gehad

Na een week Tirol, de tweede week van onze vakantie hier doorgebracht. Zeer ruim en schoon appartement en van alle gemakken voorzien. We hadden appartement Tulpe met een groot balkon waarop we 's ochtends ontbeten en 's avonds hebben gegeten als we zelf kookten. Hans en Anita zijn erg gastvrij en heel attent. Pizza uit hun pizza over is echt heerlijk en ook zeker een aanrader. In Karinthië is zeer veel te doen. Wij hebben er een actieve vakantie gehad met oa. prachtige bergwandelingen naar de Kohlrosthutte en door de Garnitzenklamm, klimmen in de Hochseilgarten in Greifenburg in combinatie met het naastgelegen zwemmeer. Aan het einde van een warme dag ook regelmatig een duik genomen in het zwembad in het dorpje zelf, met ruime ligweide, glijbaan en beachvolleybalveld. Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Danny Peggy Anke & Kobe28-07-2017

Een aanrader en eentje om te onthouden ...

De tijd was zoals gewoonlijk te kort dus dat zegt genoeg. Het zijn zoals je elders ook kan lezen zeer hartelijke vriendelijke eigenaars die dan ook nog eens over een pracht van een gastenhuis beschikken. We hadden app jasmin gekozen omwille van de rustieke stijl en de foto's hebben ons niet bedrogen. De ruimte was voor ons vieren (even zelfs 5) meer dan groot genoeg en op enkele details na was alles wel aanwezig wat je nodig hebt tot zelfs de Senseo toe .Het slapen in de "bedkasten" was zeer aangenaam en ruim .Het ligcomfort was gewoonweg heel goed. Ook de aanwezigheid wat begint te lijken op een kinderboerderij is zeer mooi om te zien , zeker als je bedenkt dat het puur om het welzijn van de beestjes gaat. Voor ons was het enige minpuntje de ligging. Iets centraler was idealiter geweest maar dat is uiteraard zeer persoonlijk.Nogmaals en langs deze weg willen we Hans & Anita danken voor 14 dagen "Spaß in Weißbriach !!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10familie Simons26-07-2017

Fantastisch verblijf bij super gastvrije mensen!

Na een hartelijke ontvangst door Hans en Anita een heerlijke vakantie gehad in Landhof Schober. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien (vaatwasser, nederlandse tv-zenders) en zeer netjes onderhouden. De tuin waar je als gast gebruik van mag maken is super. De aanwezige dieren (ezels, honden, kippen, eenden, geiten) zijn erg leuk voor de kinderen. Zij kunnen zich heerlijk uitleven in de tuin. De familie zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Ze voelen precies aan waar je als gast behoefte aan hebt. Als je wil geven ze je leuke tips voor activiteiten in de regio. Ze organiseren voor de gasten een bbq, speurtocht, kampvuur, je kunt heerlijke pannenkoeken en pizza's eten, 's morgens warme broodjes bij de deur etc. Je kunt hier bij aansluiten, maar het motto is alles mag, niets moet. Je merkt duidelijk dat ze hun gasten een fijne tijd gunnen en dat lukt ze ook super. In het dorp is een mooi zwembad met glijbaan en een supermarkt voor de dagelijkse boodschappen. Echt een heerlijk vakantieadres!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Annette Tenbult03-09-2016

Hele fijne plek voor een super vakantie

Gastvrij ontvangst door de familie Jansen. We hebben 2 weken verbleven in het mooie appartement Jasmin. Er is in de prachtige omgeving meer dan genoeg te doen. Ook het zwembad in Weissbriach was bij de kinderen erg populair. Wij hebben van de vakantie genoten en gaan volgend jaar terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9charlotte27-08-2016

Heerlijke plek, voelt als thuiskomen!

Gastvrij onthaal door het gezin Janssen. Het voelden voor ons echt als thuiskomen. Hans bakt heerlijke pizza's!! Centraal gelegen met veel activiteiten om te doen. Zowel wandelen in de bergen als 2 meren met leuke strandbaden. Heerlijk rustig en authentiek stuk Oostenrijk. Dorpje zelf is klein met een restaurant en supermarkt. Maar op 10 min. ligt leuk stadje Hermagor.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Ed21-08-2016

Super genoten

In juli 1 week in appartement Rose verbleven met onze dochters van 8 en 12 jaar. Het appartement is super, ruim, schoon en alles is aanwezig. De kinderen hebben zich prima vermaakt met de dieren en op de trampoline. Ondanks dat we een aantal dagen wat minder weer hadden (regen), hebben een een fijne week gehad met leuke uitstapjes in de omgeving. Tips: zwembad in Weissbriach, Garnitzenklamm, Nassfeld. De broodjes die 's morgens vers voor de deur stonden waren heerlijk. Ook de mogelijkheid om bij Anita een pizza, pannenkoek of poffertjes te eten is erg leuk. Kortom wij komen graag nog een keertje terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Fam. Blom06-07-2016

Heerlijke vakantie

Afgelopen juni een heerlijke vakantie genoten. De ontvangst was uiterst hartelijk met een heerlijk bakkie koffie. Het appartement is echt zo groot zoals het er op de foto's uitzag of zelfs nog groter. Het was schoon en van alle gemakken voorzien. Hans en Anita zijn erg gastvrij en heel attent. We misten een schemerlamp om lekker te kunnen lezen op de bank. De volgende dag was het geregeld! Er worden ook leuke dingen geregeld voor de gasten zoals pannenkoeken en pizza's bakken voor de gasten. Kortom een heerlijke vakantie gehad op Landhof Schober

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Robertenmargriet06-03-2016

Een echte aanrader!

In de voorjaarsvakantie zijn we voor het tweede jaar in Landhof Schober, appartement Jasmin geweest. Wat is dit een heerlijk en bijzonder plekje! Hans en Anita begrijpen heel goed, hoe ze er voor kunnen zorgen dat je je helemaal thuis voelt. De inrichting is heel gezellig en warm. Het slapen in de twee bedstedes is geweldig. De warme broodjes die je iedere ochtend kunt bestellen, zorgen voor een lekker begin van een nieuwe skidag. De afstand naar skigebied Nassfeld is prima te rijden. Het skigebied heeft voor iedere skiër meer dan genoeg te bieden. En na het skiën is het weer heerlijk om terug te komen in het appartement. Kortom: landhof Schober is echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 10Henriette en Anton15-09-2015

Absolute aanrader

Landhof Shober is een uitstekende vakantie verblijf, zeer mooi ruim ingericht appartement, prima ontvangen door gastvrouw Anita ze gaf ons diverse tips, mooie rustige omgeving , Weissensee is dichtbij, Weissbriach zelf is een kleine dorp waar je goed kan uit eten aanrader is bij Stoffenbauer , eenvoudig maar lekker, forel is een aanrader. Al om een prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2015

5 tips over Appartement Landhof Schober

• Corinne, 20-09-2013

Een trip naar de Grossglockner is echt geweldig mooi, en heel gezellig is een bootje huren en over de Weissensee varen, en ondertussen aanmeren aan de oever en een duik nemen in het heerlijk koele water.

• j_swarts, 08-07-2012

Wandeltochten door de bergen vanuit huis. Weissenbachklamm ( klimmen door een kloof voor kinderen vanaf 10 jaar) Buitenzwembad Weissbriach. Nassfeld pass.. per fiets of auto op 20 min rijden en dan ben je in Italie.

• Kirsten Ottenheijm, 28-07-2013

Karinthie kaart is een aanrader.

0 vragen over Appartement Landhof Schober

Appartement Landhof Schober info