Reviews over Waidegg (im Gailtal)

Fantastisch hotel. Echt een aanrader!

Familie Van Moorselaar,
    23-8-2018

Prachtige plek, veel te doen in de omgeving.

Gastvrij familie gasthof

bvlas,
    5-8-2014

Gasthof waar je de Oostenrijks gastvrijheid nog écht beleeft. Het gasthof ligt in een rustig boerendorpje Waidegg, het mooie "Gail" dal in Karinthie.

Zwembad (met ondiep gedeelte) is klein maar prima om even een duik in te nemen. Heerlijke speelweide en de tennisbaan (zachte bodem) is omgebouwd tot ruime speeltuin. Achter het gasthof ligt nog een klein speeltuintje. Wij hadden halfpension, ieder dag kun je kiezen uit 2 vleesgerechten of een vegetarisch menu. Eten vonden wij prima maar verdient geen Michelin ster.

Kamers zijn ruim, netjes en schoon, de inrichting is nog écht Oostenrijks. Iedere week wordt er een bbq (in een eigen feesthut) en een ontbijt (in een gehucht) in de bergen georganiseerd. Leuk en gezellig om te doen!

MIN puntje; de weg tussen het gasthof en het zwembad met speelweide, tennisbaan. Om deze over te steken moet er bij kleine kinderen een volwassene bij zijn. Tijdens de spits is de weg even drukker de rest van de dag valt het wel mee. Bij het zwembad geen last

Zeer goed

Marian,
    13-7-2010

Ontzettend goed hotel met vriendelijk personeel. Het eten is uitstekend. De "biergarten" heeft een 1e prijs voor de mooiste biergarten in de omgeving. Zeer gezellige en mooi aangelegde tuin. De kamers zijn goed en ingericht in "oostenrijkse stijl". Alles is schoon en netjes. Daarnaast organiseert hij een ontbijt op de alm en een BBQ op de berg. We hebben hier een leuke tijd gehad.

Zeer nette accomodatie met vriendelijk personeel, Skibus

Bas,
    25-6-2007

Zeer nette accomodatie met vriendelijk personeel, Skibus stopt voor de deur maar met de auto maar 6km naar de Millenium baan die je naar het op 1400meter hoogte liggend start staion brengt mat 110km pisten en 30 liften. Zeer leuk gebied zonder lange wachttijden aan de lift. Veel vertier in het Gasthof, goed eten en nette kamer en appartementen. Voor herhaling vatbaar.

Eet gelegenheid in skigebied voldoende.

Wij zijn hier in augustus geweest

Marian en Peter,
    26-8-2005

Wij zijn hier in augustus geweest. Het eten was goed. De kamers waren netjes en schoon. Hij orgniseerd ontzettend veel o.a. barbeque in de bergen, ontbijt in de bergen enz. Verder heeft het gasthof ook een zwembad aan de overkant van de weg, een zeer gezellige biergarten en hij wil een golfbaan maken.

Waidegg (im Gailtal) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews