Camping Seehof am Vassachersee

Camping Seehof am Vassachersee

7,9

6 reviews over Camping Seehof am Vassachersee in het Nederlands

Nooit meer. Niet met de tent.

Jenna
28-6-2019

Op de site staat; idyllisch maar voor kampeerders in een tent is het een ramp. Het tent veld is nu achter de stacaravans. Zodra je het oploopt hoor je het geluid van de auto’s van de weg die er vlak achter ligt en waar veel verkeer langs gaat, de hele nacht. Voor staan de campers en de caravans met uitzicht over het meer. Daar zie je op het tenten veld niets van. En geen watervoorziening op het tenten veld.

Je betaald véél te véél voor wat je krijgt!!

Gerard
28-7-2018

Caravans en campers worden met nog geen meter tussenruimte geplaatst. Naast het kleine meertje is er niets te beleven. Personeel mag niets, de bazin bepaald!! Algemene indruk is een camping zonder enig gevoel van vakantieuitstraling

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

camping waar het iedere avond tjokvol is.

L.v.D
31-7-2017

Camping voor de doorreis, vaste plekjes kennen ze niet, er wordt maar aangepropt, tot gevaarlijk toe. Prachtig sanitair, met mooi meer om te zwemmen.

Gereisd Met partner in juli 2017

Ach voor September??

Skip
26-9-2012

Wij zijn in de 3e week van September voor 1 nacht daar geweest, en vonden het erg duur zowel het restaurant als het winkeltje van wat er nog aan artikelen over was.wij stonden aan het water maar voor te wassen of te douchen moest men naar de verst gelegen ruimte lopen om dat de dichts bijzijnde afgesloten waren terwijl daar toch de kampeerders stonden. erg onbegrijpelijk en klant onvriendelijk.dan is 1 nacht dan ook meer dan genoeg.Villach opzich is zeker de moeite waard om te bezoeken.

Gereisd Met partner in Tue Sep 18 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

camping dichtbij Villach

a_bennen
20-8-2011

Deze camping ligt dichtbij Villach. Ideaal als je de Drauradweg fietst en niet wilt klimmen en ver van de route wilt afwijken voor een camping. Er zijn relatief veel vaste standplaatsen. Deze liggen aan de randen van de camping. In het midden is een grasveld met bomen waar je kunt kamperen. Het sanitair is oud maar wel goed schoon. Er zijn plannen voor een verbouwing waarbij het sanitair vernieuwd wordt. Op de camping zelf is een restaurantje waar je kleine gerechten kunt kopen, maar op loopafstand (100 meter) ligt een voortreffelijk Italiaans restaurant. Bij de camping ligt een meer (Vassachersee) dat vanuit de camping te bereiken is. Er zijn geen supermarkten op loopafstand.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke doorgangs camping naar Italie of Kroatie

Chantal Overdijk
17-7-2011

Niet te duur, campingeigenaar/personeel is behulpzaam. Eet gelegenheid is nabij de camping, niet te duur en goed eten. Zweemen in een schoon natuur meer.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seehof am Vassachersee in Villach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seehof am Vassachersee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.