Hotel Jugendhotel Egger

HotelPension, KinderhotelWeer vandaag18°12°
Hotel Jugendhotel Egger
6,5

• Ligging t.o.v. pistes7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Jugendhotel Egger voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Jugendhotel Egger in het Nederlands

Met vrienden

Prima jeugdhotel met matig eten

Gast
5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zaten in een 5 persoons kamer. De matrassen zijn met kuilen. Het was een kleine kamer met 1 stopcontact en slechte wifi. Het ontbijt was prima, niet uitgebreid. De keuze was uit witte en bruine bolletjes. Keuze uit kaas, ham en zoet beleg. Het avondeten was matig. Over het algemeen te zout , soms aangebrand, soms niet gaar.En je komt hier en daar een haar tegen.

Al met al kan dit echt veel beter. Gelukkig hadden we een gezellige groep die de pret niet kon bederven.We gingen met een eigen bus naar de piste, ongeveer 10 minuten.

Op 5 minuten lopen is er een spar en de Billa.

Accomodatie laat te wensen over.

bryan_boer
3-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mijn school had besloten om dit gebouw te kiezen voor onze wintersportreis dit jaar. Met een groep van +/- 80 man werden wij ontvangen in dit hotel.

Het hotel bestaat uit 3 losse gebouwen waarvan de eerste het hoofdgebouw is met eetzaal. De andere twee zijn de appartementen gebouwen.

De omgeving is niet heel bijzonder en is eigenlijk de buitenkant van een woonwijk. Van uitzicht op de bergen was weinig sprake. Het tankstation en de pinautomaat waren wel op loopafstand.

Het personeel van het hotel was klantvriendelijk en bij vragen werd er gelijk geholpen.

Omdat veel van mijn medeleerlingen rookten voor het gebouw van de eetzaal kregen wij onze eigen ruimte toegewezen waarin gerookt mocht worden en muziek gedraaid mocht worden.

Iedereen was het met mij eens dat de kamer bij ons te wensen over liet. De douche was onhandig ingericht waardoor de gehele badkamer elke keer blank stond. De bedden hadden matrassen met springveren die niet erg lekker sliepen.

Zie voor meer de tips!-->

Leuk hotel, echt voor jongere

Thomas
2-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

De accommodaties is comfortabel en biedt een bed en badkamer verder niets bijzonders, maar alles in orde! Zeer goede service, snelle service bij diner en ontbijt en elke kamer werd iedere dag schoon gemaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jugendhotel Egger in Villach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jugendhotel Egger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.