Hotel Blue Mountain

• Sauna

29 reviews over Hotel Blue Mountain

• 2018
    9Wendy vD23-07-2018

Goed hotel in een prachtige omgeving

Fijn hotel welke we hebben aangedaan tijdens onze reis naar Kroatië. Je moet een stukje klimmen, maar hebt dan wel een prachtig uitzicht op de bergen. Kamers zijn basic, maar schoon en netjes. Bedden zijn fijn en liggen goed. Het eten s avonds was goed en ook het ontbijt was uitgebreid en lekker. Vriendelijke, Nederlands sprekende eigenaren. We zouden dit hotel zo weer boeken, maar zouden dan wat langer blijven. Omgeving is echt prachtig hier.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8Evers04-08-2017

Verrassend hotel

Dit hotel last minute geboekt. Eerst gebeld en tot mijn verrassing bleek ik in het Nederlands te worden aangesproken. Het hotel ligt op hoogte en de weg er naar toe is goed, maar met de nodige bochten. De ontvangst was hartelijk en de kamers zijn voldoende (wat gedateerd). De gastvrijheid maakt dat ruimschoots goed. Ook 's avonds een hapje gegeten en 's morgens een prima ontbijt met mooi uitzicht over de laaghangende bewolking en de bergachtige omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Peter & Dimphy08-07-2017

Wederom een fantastisch leuk verblijf gehad.

Paul en Alisha (eigenaren) maakten ons verblijf voor de tweede keer supergoed. Het was op de aankomstdag "thuiskomen". Wij zijn 10 dagen geweest en hebben elke dag iets in de omgeving gedaan/bezocht. Telkens als we s avonds terugkwamen, werden we hartelijk ontvangen en werd gevraagd naar hoe de dag is geweest. Zo familiair maar toch met gepaste afstand. Verder werd rekening gehouden met het eten. Ik heb een lactoseintolerantie en daarmee werd rekening gehoud, dank aan de kok. De kamer was groot en voorzien van een ruime badkamer met douche. Bedden prima. Het is echt een bikerhotel met bijpassende muziek die af en toe wat dominant aanwezig was.

Een aanrader, zeker voor motorrijders zoals wij. Wij komen zeker weer terug en nemen dan vrienden mee zodat nog meer mensen dit kunnen ervaren.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Niels22-08-2016

Vriendelijke eigenaars en mooi uitzicht!

We hebben dit hotel voor één nacht geboekt als tussenstop van onze reis naar Kroatië. Het was even zoeken: eenmaal aangekomen in het plaatsje Afritz moet er nog ruim 1000 meter hoogteverschil overbrugd worden voordat je bij het hotel arriveert. De Nederlandse eigenaren waren enorm vriendelijk en behulpzaam! 's Avonds nog wat gedronken (het Villacher bier van de tap is zeker aan te raden) en 's ochtends een heerlijk ontbijt. Wel is het hotel aan de donkere kant en moet je wel een beetje van de Oostenrijkse stijl van inrichting houden. Ook waren de kamers niet helemaal schoon, maar daar stoorden we ons niet aan. Wel werden we midden in de nacht opgeschrikt toen plotseling de gordijnen met roede en al naar beneden vielen! Al met al een prima hotel en zeker gezien de prijs/kwaliteit een perfecte stop voor een doorreis!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9Lisette van Drooge13-08-2016

Prachtig uitzicht, super gastheer en gastvrouw

Weer een paar heerlijke dagen gehad in het prachtige Karinthie boven op de berg bij Alisha, Paul & Bram. Het is zo rustgevend daar, wij zijn verliefd!

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Peter en Dimphy10-07-2016

Paul & Alisha: bedankt voor een topweek

Op 1250m hoog in de bergen hebben wij 8 heerlijke dagen gehad. Met nieuwe matrassen, iets minder hoofdkussen (vergelijk Engelse kussens) een zeer ruime kamer met prima badkamer en opbergmogelijkheid voor de motorspullen, ontbijt was uitgebreid en voor ieder wat wils; het diner werd door Kok Reinoud naar wens aangepast, mocht een balans dagje nodig zijn voor je. Jack Russel Charlie was grappig vermaak: hij wilde maar al te graag spelen en was net zo vriendelijk als de eigenaren met hun zoon Bram. Ontvangst door Paul & Alisha was allerhartelijkst. Je komt thuis. Paul is een goede gids die op de motor mooie plekjes laat zien.

Prima bikerhotel. Dank jullie wel! Wij hebben ons vermaakt.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8dewals20-07-2015

Mooi hotel voor een tussenstop

Als tussenstop dit hotel gekozen en nadat we de berg opgereden waren zagen we het hotel liggen. Het hotel ziet er aan de buitenkant traditioneel Oostenrijks uit maar van binnen leuk ingericht. De ontvangst was erg hartelijk en voelde prettig aan. De kamer was gedateerd door de tijd, dat is verder geen probleem voor alleen een nacht slapen. Het hoofdkussen was niet echt prettig en het zou fijn zijn dat de bestaande vervangen worden door een 'echte' kussen. Wat wel wat tegenviel was het avondeten, de schnitzel leek of die direct afkomstig was uit de vriesvak van de supermarkt en smaakte niet echt lekker, erg jammer. De patatten waren ook niet de meest lekkere. Het was dus net niet wat het avondeten betreft. Het ontbijt was wel erg goed en lekker! Erg uitgebreid en alles erop en eraan. Voor de rest was het een rustige hotel voor de nachtrust en kan ook zeker als basis dienen om de omgeving te ontdekken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9John Op den Camp17-08-2014

Enthousiast en zeer klantvriendelijk team!

Prima locatie in mooie omgeving. In handen van Nederlands gezin en Paul en Alicia werken keihard om het hun gasten naar de zin te maken. Niets is te veel, alles kan en je hoort ze ook regelmatig zeggen "tenslotte hebben jullie vakantie". Samen met zoontje Bram, Ilona (bediening) en kok Henk een geweldig team! Gebruik je het Blue Mountain Hotel als tussenstop? Doe je zelf een plezier en blijf een paar dagen langer. Kan je er langer van genieten. Doen!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Patricia Hogerwerf10-08-2014

Super (motor)hotel!!

Een erg goed hotel op een mooie plaats. De kamers zijn prima en het eten is heel erg goed. Zeker uitstekend voor motor rijders! De motoren kunnen mooi binnen staan. Prijs/kwaliteit is ook heel erg goed. Kortom: echt een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Chris30-07-2014

Geweldig leuk hotel

Leuk typisch Oostenrijks hotel met mooi verre uitzichten. Goed plek om rusten, maar zeker ook om vanuit hier actief bezig te zijn. Mooie wandelroutes in de buurt, gave bergpassen om doorheen te toeren(motor walhalla), ook voor de kids genoeg te doen in de buurt!!! In hotel vriendelijke leuke bediening, heerlijk eten en zeker nette kamers. Kortom wij waren zeer tevrede!!!!!

Gereisd met vrienden in juni 2014

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadJacuzzi
  • Aantal glijbanen2

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden