Appartement Villa Velden

Appartement info

Meer appartement info

45 reviews over Appartement Villa Velden

• 8Wilmer17-11-2016

Mooi appartement met schitterend uitzicht

Villa velden is een mooie accomodatie voor gezinnen. Zeer vriendelijke eigenaren. Wij hadden met 2 gezinnen het hehele appartement tot onze beschikking. De tuin is erg geschikt voor kinderen. Alleen zelf een groot zwembad meenemen. Fijne vakantie gehad rondom het meer en mooi weer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10JC SCHRAM22-07-2013

De meest mooie locatie ooit in 30 jaar vakantie

prachtig appartement,super schoon en prachtig uitzicht.De gastgevers(die pas 2 maanden aanwezig zijn)waren super .Goed verzorgd en super behulpzaam.Wij hebben kids in de leeftijd van 5.12 en 19 jaar ,en allen vonde ze het zooooo geweldig dat we meteen geboekt hebben voor volgend jaar.Iedere dag met de Worthersee-karte zwemmen in Portschach en iedere dag stralend weer gehad .Kortom de 3 weken zijn omgevlogen!!!!

Gereisd in juni 2013

• 9Nienke Smith22-08-2012

Geweldige en zeer gastvrije plek!

Villa Velden ligt iets hoger in Velden, waardoor men een schitterend uitzicht heeft vanuit het appartement richting Wörthersee. De appartementen zijn mooi, ruim en schoon. Ook een prachtige tuin met een zwembad waar het voor de kinderen leuk spelen is. Er is geen restaurant aanwezig, maar de gastvrouw en -heer organiseren regelmatig barbeque avonden voor hun gasten. Erg gezellig.

Gereisd met partner in januari 2012

• 9j_mink505-08-2012

In 1 woord........Fantastisch!

Heerlijke en fijne vakantie gehad op een een mooie locatie, een toeristisch gezellig dorp en mooie bezienswaardigheden in de omgeving. Marco en Yfette (& de kids) zijn zeer gastvrij, je voelt je er al snel "thuis". Het familie appartement is goed, netjes en ruim genoeg voor 4 personen. Het zonneterras is een mooie en lekkere plek om rustig de dag te beginnen of sfeervol af te sluiten. De kinderen (7 en 9 jaar) hebben zich geweldig vermaakt in het zwembad, trampoline of in en om het huis. In Velden is er in de zomer van alles te beleven en is heel gezellig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8rezakloens28-07-2012

Geweldig vakantie achter de rug!!!

We hebben echt genoten van deze vakantie. Het appartement was klein maar fijn. De bedden waren prima, alles wat schoon. De keuken was wat aan de kleine kant. We verder verder prima door Yvette opgevangen met koffie. Ze maakte altijd een praatje met ons en ze had leuke tips om te doen in de omgeving. Het weer viel wat tegen, maar het kon de pret niet drukken. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Fam Mulder02-04-2012

Echt genieten

Heerlijk genoten van alle rust in deze schitterende omgeving. Alles dichtbij. De kinderen hebben genoten. Dikke knuffel aan Roos!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 9Arend en Ilona Verbaan20-08-2011

Voor het 2e jaar achtereen zeer genoten!

Prima appartement, zeer gastvrije eigenaren Yfette en Marco. Kaerntencard is bij de prijs inbegrepen en biedt veel voordeel. Er is veel te doen en te zien in de omgeving, ideaal als je van een actieve vakantie houdt. We zijn na 2 jaar nog steeds niet uitgekeken en gaan volgend jaar weer terug naar Villa Velden, mede op verzoek van de kinderen (11 en 13 jaar oud)!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Daniëlle de Groot03-08-2011

Super appartement met een schitterend uitzicht

Wij zijn begin juli 2011 hier geweest. Het appartement is geweldig; goede bedden ruim, fris en schoon. Het terras is groot met een mooi uitzicht. De tuin is geweldig voor kinderen. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt. Het plaatsje Velden biedt vollop mogelijkheden, ook als je niet van wandelen houdt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 7gezin uit Tilburg28-07-2011

Prima kamer

Wij hadden een 3 pers.-kamer gereserveerd bij Villa Velden. Aardige mensen, mooie kamer. Super dat we een Karnten-card kregen, waarmee we veel voordeel hadden in de omgeving. Prijs/ kwaliteit verhouding is heel goed! Het is wel een flinke wandeling naar Velden (heen valt wel mee, want dat is (stevig) dalen). Wij zijn elke avond met de taxi terug gegaan. Mooi uitzicht op de Worthersee, maar wel jammer van de snelweg vlak onder het huis door. Wat wij ook jammer vonden is dat er nergens buiten zitjes waren gemaakt voor de gasten. Wij hadden namelijk geen balkon.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 9Fam. Crijnen25-12-2010

Mooie plek

Villa Velden is een prachtige plek vlakbij de wortersee. Je bent zo in de Velden en in de omgeving is genoeg te doen, vooral voor gezinnen met kinderen. Kortom wij hebben er een heerlijke week gehad. Het enige minpuntje was het weer, dat was uitgerekend in deweek die wij geboekt hadden minder, maar ondanks dat hebben wij ons prima vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

2 tips over Appartement Villa Velden

• Fam Mulder, 02-04-2012 Rapporteren

Super skigebied Gerlitzen op 15 minuten afstand

• Brouwer, 31-12-2008 Rapporteren

Broodjes service, dan hoef je zelf niet iedere ochtend te bakken. Ontbijt bestellen op de kamer kan ook.

0 vragen over Appartement Villa Velden

Appartement Villa Velden info