Appartement Villa Velden

Appartement
Appartement Villa Velden

42 reviews over Appartement Villa Velden in het Nederlands

Mooi appartement met schitterend uitzicht

Wilmer, 17-11-2016

Villa velden is een mooie accomodatie voor gezinnen.

Zeer vriendelijke eigenaren.

Wij hadden met 2 gezinnen het hehele appartement tot onze beschikking.

De tuin is erg geschikt voor kinderen. Alleen zelf een groot zwembad meenemen.

Fijne vakantie gehad rondom het meer en mooi weer.

De meest mooie locatie ooit in 30 jaar vakantie

JC SCHRAM, 22-7-2013

prachtig appartement,super schoon en prachtig uitzicht.De gastgevers(die pas 2 maanden aanwezig zijn)waren super .Goed verzorgd en super behulpzaam.Wij hebben kids in de leeftijd van 5.12 en 19 jaar ,en allen vonde ze het zooooo geweldig dat we meteen geboekt hebben voor volgend jaar.Iedere dag met de Worthersee-karte zwemmen in Portschach en iedere dag stralend weer gehad .Kortom de 3 weken zijn omgevlogen!!!!

Geweldige en zeer gastvrije plek!

Nienke Smith, 22-8-2012

Villa Velden ligt iets hoger in Velden, waardoor men een schitterend uitzicht heeft vanuit het appartement richting Wörthersee. De appartementen zijn mooi, ruim en schoon. Ook een prachtige tuin met een zwembad waar het voor de kinderen leuk spelen is. Er is geen restaurant aanwezig, maar de gastvrouw en -heer organiseren regelmatig barbeque avonden voor hun gasten. Erg gezellig.

In 1 woord........Fantastisch!

j_mink5, 5-8-2012

Heerlijke en fijne vakantie gehad op een een mooie locatie, een toeristisch gezellig dorp en mooie bezienswaardigheden in de omgeving. Marco en Yfette (& de kids) zijn zeer gastvrij, je voelt je er al snel "thuis". Het familie appartement is goed, netjes en ruim genoeg voor 4 personen. Het zonneterras is een mooie en lekkere plek om rustig de dag te beginnen of sfeervol af te sluiten. De kinderen (7 en 9 jaar) hebben zich geweldig vermaakt in het zwembad, trampoline of in en om het huis. In Velden is er in de zomer van alles te beleven en is heel gezellig.

Geweldig vakantie achter de rug!!!

rezakloens, 28-7-2012

We hebben echt genoten van deze vakantie. Het appartement was klein maar fijn. De bedden waren prima, alles wat schoon. De keuken was wat aan de kleine kant. We verder verder prima door Yvette opgevangen met koffie. Ze maakte altijd een praatje met ons en ze had leuke tips om te doen in de omgeving. Het weer viel wat tegen, maar het kon de pret niet drukken. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Gezellige kindvriendelijke villa.

Wilfred, Miranda en Roseline, 26-7-2012

We hebben een hele gezellige week gehad in Villa Velden. Bij aankomst werden we gastvrij ontvangen met koffie/thee/limonade. Ons dochtertje heeft heerlijk gespeeld met de kinderen van de eigenaar. We gaan zeker nog een keer terug.

Kortom de vakantie en Villa Velden waren top!

Groetjes

Echt genieten

Fam Mulder, 2-4-2012

Heerlijk genoten van alle rust in deze schitterende omgeving. Alles dichtbij. De kinderen hebben genoten. Dikke knuffel aan Roos!

Perfecte vakantieplek voor familie

Zwarthoed, 16-9-2011

Als je aankomt bij Villa Velden is het al gezellig want het terras is al heel uitnodigend.

De kamers zijn super en Marco en Yvette hebben de lekkerste bedden. Ze hebben voor de kinderen ook een grote tuin waar een zwembad staat en een trampoline.

De omgeving is super want je loopt zo het bos met verschillende wandelroutes en Velden is natuurlijk een excellente vakantieplek voor families met de Worthersee.

Het enige minpuntje is dat de snelweg goed hoorbaar is als je buiten zit maar de prijs van Villa Velden maakt dit weer goed want die is heel billijk voor ons gezin met 3 kinderen.

Voor het 2e jaar achtereen zeer genoten!

Arend en Ilona Verbaan, 20-8-2011

Prima appartement, zeer gastvrije eigenaren Yfette en Marco. Kaerntencard is bij de prijs inbegrepen en biedt veel voordeel. Er is veel te doen en te zien in de omgeving, ideaal als je van een actieve vakantie houdt.

We zijn na 2 jaar nog steeds niet uitgekeken en gaan volgend jaar weer terug naar Villa Velden, mede op verzoek van de kinderen (11 en 13 jaar oud)!

Super appartement met een schitterend uitzicht

Daniëlle de Groot, 3-8-2011

Wij zijn begin juli 2011 hier geweest. Het appartement is geweldig; goede bedden ruim, fris en schoon. Het terras is groot met een mooi uitzicht. De tuin is geweldig voor kinderen. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt. Het plaatsje Velden biedt vollop mogelijkheden, ook als je niet van wandelen houdt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Velden in Velden am Wörthersee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Velden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Velden scoort een 8.97 uit 10 op basis van 45 reviews.