Hotel Villa Flora

7.2Goed

Oostenrijk, Karinthië, Velden am Wörthersee

Op vakantie geweest naar Villa Flora?

7.2Goed

• Animatie
  • Kinderopvang

28 reviews over Hotel Villa Flora

• 8Myke27-02-2017

Goed hotel. Zeer geschikt voor families.

Goed hotel voor families met kleine kinderen. Ruime familie kamer met een tussendeur die ouder en kind deel van elkaar scheidt. Heel goed ontbijt buffet met lekkere koffie. Het is even rijden naar het skigebied, maar dat wisten we van te voren. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 9Herma03-08-2015

Prima Hotel

Prima ligging, rustig en op loopafstand van centrum en meer. Leuk zwembad, voldoende parkeergelegenheid. De kamer was prima, en schoon. Het eten was goed, en het personeel was vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2015

• 4Joawah28-07-2013

Wat een teleurstelling!!!

Bij aankomst al een lauw welkom. De kamer die we kregen was klein, stinkend en met vieze vloerbedekking. Geen balkon, enkel een raam met een boom ervoor, waardoor het ook nog eens donker was. En dat voor 155 euro per nacht!!!! Toen we een andere kamer vroegen was NIETS mogelijk. De eigenaar werd zelfs agressief. Na een telefoontje van onze reisorganisatie was opeens wel nog een andere kamer vrij, met terras. Deze was schoner en met laminaat. Maar de bedden waren KEIHARD! Dit hotel is absoluut geen 4 sterren waard, hoogstens 2. Bestaat er geen hotelinspectie in Oostenrijk? Het eten was nog redelijk gelukkig! De eigenaar was zelf de beste klant van de bar. Hij zat er meer voor als achter, met een pot bier. En hij rookte binnen, afschuwelijk. De klantvriendelijkheid laat zeer te wensen over in dit hotel. Sociale vaardigheden hebben ze hier niet geleerd. Kortom, een grote teleurstelling voor iets waar je veel geld voor betaald. Nooit meer!!

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Roy vd Berkmortel 05-05-2013

Heel fijn hotel

Een heel net hotel, dicht bij het centrum van velden. Het hotel ligt in een heel rustig straatje, in het straatje staan nog wat vakantievilla's. Personeel is heel behulpzaam en heel gemakkelijk. Zelfs toen wij ons verslapen waren konden we nog rustig aanschuiven bij het ontbijt. Kamers worden elke dag opgeruimd en gepoetst

Gereisd met vrienden in april 2013

• 8Fam.Taks09-08-2012

Heel goed!

Erg vriendelijk personeel! wij hadden halfpension geboekt, en kregen zelfs 4 gangen! Met voor het hoofdgerecht keuze uit 3 gerechten.En het was heerlijk, tijdens onze rondreis door Oostenrijk was dit ons derde hotel en ook het beste!Dus zeer aan te raden!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10Fam. an de Weerthof11-03-2010

Gaaf !!!!!!

Ik ben samen met papa, mama en mijn zus op vakantie geweest in de voorjaarsvakantie en iedereen die zegt dat het hotel niet goed is en de "baas" chagrijnig is, dan klopt dat helemaal niet. Wij mochten samen met alle andere kinderen gewoon rennen en gek doen in het hotel en hij vond het allemaal prima. Ook het eten was hartstikke lekker en ook het ei bij het ontbijt dat papa en mama helemaal niet hoefden te betalen was goed. Dus ik heb een hele leuke vakantie gehad !!!!!!

• 8Familie Vlug06-03-2010

Prima Hotel

In dit hotel waar wij verbleven tijdens onze wintersport vakantie hebben wij ons prima vermaakt en heerlijk gegeten zowel in de ochtend als in de avond. De kamers waren schoon lekkere bedden en elke dag kregen wij schone handdoeken. Bij de koffie,thee en limonade die wij tussen 16.00 en 17.00 uur gratis kregen stonden ook diverse lekkernijen. Alles was prima en wie weet komen wij nog wel eens terug.

• 8Fam Kakes01-03-2010

Heerlijke plek om te vertoeven.

We hebben een heerlijke tijd gehad tijdens onze wintersport vakantie alles was zeer schoon elke dag weer. We hebben er heerlijk gegeten de service was zeer goed door de behulpzamen Oostenrijker. Het beviel ons zo goed dat we een nacht langer hebben geboekt om nog langer te genieten van deze heerlijke wintersport vakantie, wat trouwens geen enkel probleem was. Ik zou zeggen ga zo door.

• 8Hilde Reynders02-02-2010

Prima hotel en zeer lekkere keuken

Eén van de weinige hotels met een buitenzwembad en tuin. Zeer leuk voor de kinderen (7 en 9 jaar) Van hier uit kan je gemakkelijk allerlei uitstappen plannen. Met de Cärnten Karte heb je veel voordelen en heb je voor sommige zaken gratis toegang (kabelbaan, boottocht...) Wij zijn hier al 2 x geweest en vonden het een erg prettig verblijf, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet en zeer lekker eten. Keuze van voorgerechten, saladebuffet, dessertbuffet en de hoofdschotel moet je 'smorgens doorgeven (keuze uit 3). De keuken is erg verfijnd wat wij wel op prijs kunnen stellen. Een aanrader voor mensen die houden van een rustig verblijf, maar vlakbij het drukkere centrum. Nadeel vonden wij dat er gerookt mocht worden aan de aanpalende bar. Dat stoort al naargelang waar je je tafel hebt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

• 7John en Diny Dirks22-09-2009

Mooi hotel

Dit hotel was voor ons een zalige plek om te verblijven. De kamer was uitstekend en netjes onderhouden. Mooi interieur en gezellig. Alleen de eigenaar kwam niet zo vriendelijk over, misschien is hij zo. Daar wij niet zo goed duits spreken zijn wij daar natuurlijk niet achtergekomen. Verder was alles prima ook het ontbijt.

Gereisd met partner in september 2009

0 tips over Hotel Villa Flora

0 vragen over Hotel Villa Flora

Hotel Villa Flora info

• VerzorgingHalfpension
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats