Hotel Villa Flora

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Goed hotel. Zeer geschikt voor families.

Myke
27-2-2017

Goed hotel voor families met kleine kinderen. Ruime familie kamer met een tussendeur die ouder en kind deel van elkaar scheidt. Heel goed ontbijt buffet met lekkere koffie. Het is even rijden naar het skigebied, maar dat wisten we van te voren. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Prima Hotel

Herma
3-8-2015

Prima ligging, rustig en op loopafstand van centrum en meer.

Leuk zwembad, voldoende parkeergelegenheid.

De kamer was prima, en schoon.

Het eten was goed, en het personeel was vriendelijk.

Wat een teleurstelling!!!

Joawah
28-7-2013

Bij aankomst al een lauw welkom. De kamer die we kregen was klein, stinkend en met vieze vloerbedekking. Geen balkon, enkel een raam met een boom ervoor, waardoor het ook nog eens donker was. En dat voor 155 euro per nacht!!!! Toen we een andere kamer vroegen was NIETS mogelijk. De eigenaar werd zelfs agressief. Na een telefoontje van onze reisorganisatie was opeens wel nog een andere kamer vrij, met terras. Deze was schoner en met laminaat. Maar de bedden waren KEIHARD! Dit hotel is absoluut geen 4 sterren waard, hoogstens 2. Bestaat er geen hotelinspectie in Oostenrijk? Het eten was nog redelijk gelukkig! De eigenaar was zelf de beste klant van de bar. Hij zat er meer voor als achter, met een pot bier. En hij rookte binnen, afschuwelijk. De klantvriendelijkheid laat zeer te wensen over in dit hotel. Sociale vaardigheden hebben ze hier niet geleerd. Kortom, een grote teleurstelling voor iets waar je veel geld voor betaald. Nooit meer!!

Heel fijn hotel

Roy vd Berkmortel
5-5-2013

Een heel net hotel, dicht bij het centrum van velden.

Het hotel ligt in een heel rustig straatje, in het straatje staan nog wat vakantievilla's.

Personeel is heel behulpzaam en heel gemakkelijk.

Zelfs toen wij ons verslapen waren konden we nog rustig aanschuiven bij het ontbijt.

Kamers worden elke dag opgeruimd en gepoetst

Heel goed!

Fam.Taks
9-8-2012

Erg vriendelijk personeel! wij hadden halfpension geboekt, en kregen zelfs 4 gangen! Met voor het hoofdgerecht keuze uit 3 gerechten.En het was heerlijk, tijdens onze rondreis door Oostenrijk was dit ons derde hotel en ook het beste!Dus zeer aan te raden!

Gaaf !!!!!!

Fam. an de Weerthof
11-3-2010

Ik ben samen met papa, mama en mijn zus op vakantie geweest in de voorjaarsvakantie en iedereen die zegt dat het hotel niet goed is en de "baas" chagrijnig is, dan klopt dat helemaal niet. Wij mochten samen met alle andere kinderen gewoon rennen en gek doen in het hotel en hij vond het allemaal prima. Ook het eten was hartstikke lekker en ook het ei bij het ontbijt dat papa en mama helemaal niet hoefden te betalen was goed. Dus ik heb een hele leuke vakantie gehad !!!!!!

Prima hotel, voor het herhaling vatbaat

Fam. an de Weerthof
11-3-2010

Wij zijn hier onlangs geweest en hebben het prima naar ons zin gehad. We konden al eerder in onze kamer dan het genoemde tijdstip in de reisbescheiden en werden vriendelijk welkom geheten door de eigenaar. Het ontbijt en het avondeten was prima en viel niets op aan te merken. Zeer vriendelijk voor alle kinderen die rond liepen, of te wel "die aan rond rennen waren". Eigenaar vond het prima en ze hadden het erg naar hun zin, dus wij ook. Het enige punt zou kunenn zijn dat je met de auto naar het skigebied moet rijden wat zo ongeveer 15 a 2 minuten is, maar dat weet je van te voren en dit was voor ons geen bezwaar en viel in zijn geheel niet tegen. Al met al, wij hebben een zeer leuke vakantie gehad. Mede door de accomodatie, de andere gasten en de eigenaar. Super !!!!

Prima Hotel

Familie Vlug
6-3-2010

In dit hotel waar wij verbleven tijdens onze wintersport vakantie hebben wij ons prima vermaakt en heerlijk gegeten zowel in de ochtend als in de avond. De kamers waren schoon lekkere bedden en elke dag kregen wij schone handdoeken. Bij de koffie,thee en limonade die wij tussen 16.00 en 17.00 uur gratis kregen stonden ook diverse lekkernijen. Alles was prima en wie weet komen wij nog wel eens terug.

Heerlijke plek om te vertoeven.

Fam Kakes
1-3-2010

We hebben een heerlijke tijd gehad tijdens onze wintersport vakantie alles was zeer schoon elke dag weer. We hebben er heerlijk gegeten de service was zeer goed door de behulpzamen Oostenrijker. Het beviel ons zo goed dat we een nacht langer hebben geboekt om nog langer te genieten van deze heerlijke wintersport vakantie, wat trouwens geen enkel probleem was. Ik zou zeggen ga zo door.

perfect verblijf

Familie Groen- Vermeulen
28-2-2010

Op zatermiddag werden wij ontvangen door een uiterst vriendelijke, wat verlegen, beheerder die ons de hele week adequaat tot dienst is geweest. We hadden een ruime en goed ingerichte kamer. Het ontbijt was uitstekend evenals het avondeten. Erg leuk om 's middags na het skien een kopje thee/koffie (en ranja) met lekkers te serveren! Een leuke ontmoetingsplek voor de gasten! Onze kinderen (en dus wij ook) hebben het bijzonder naar hun zin gehad en willen volgend jaar weer naar Villa Flora. Kortom: Villa Flora is een aanrader!!!! Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding en zeker 4 sterren waardig!

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Flora voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Flora in Velden am Wörthersee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Flora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Flora scoort een 7.39 uit 10 op basis van 28 reviews.