Hotel Veldener Traumschiff

Hotel Veldener Traumschiff
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Veldener Traumschiff voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Veldener Traumschiff in het Nederlands

Fantastisch!!

Familie van den Berg
10-8-2019

Wij hebben met ons gezin 2 zonen 1 van 16 en 20 een fantastische zonervakantie gehad!Het personeel is supervriendelijk vooral de eigenaar Ernst!De locatie is zeer mooi met allweather terras aan de Worthersee!!Echt een aanrader.Het eten is heerlijk.Supergaaf uitzicht!Komen hier zeker nog eens terug.Ook is er veel te doen in de omgeving.Ook in de avond is er veel te doen,winkeld zijn open,bars,ijsjes eten,straattheater enz..

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke week!

Suzan
18-7-2017

Prachtig uitzicht op de Wörthersee vanaf ons balkon, fijn hotel en vriendelijk personeel!

Gereisd Met partner in juli 2017

Heerlijke vakantie

Norbert Kamps
10-8-2012

Wij verbleven hier ruim een week. Zeer vriendelijke personeel en een warm onthaal. Wij hadden geboekt met half pension en ook met half pension kon je à la carte eten. Uitzicht zowel op kamer als met eten is gewoonweg fantastisch. Kamers zijn wel enigzins gedateerd maar van alle gemakken voorzien en worden keurig schoon gehouden. Balkon ook lekker groot zodat je s avonds ook nog lekker kon zitten. Zonnen kan overdag op de aanlegsteiger waar je ook keurig bediend wordt. Voor kinderen is er buiten het water niet direct iets om te spelen. Daarvoor moet je naar gemeentelijke speelplaats in het centrum. Maar met een heerlijk terras voor de gemeente speelplaats(café do & go) kun je ze goed in de gaten houden en ondertussen iets drinken. De prijs prijs kwaliteit verhouding van veldener traumschiff is prima. Gasten krijgen ook een gratis Kärten Card waarmee je gratis diverse attracties in de Kärnten kunt bezoeken. Kortom, wij komen zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Uitstekend hotel

Frank
16-6-2012

In juni 2010 twee nachten verbleven in dit hotel. Vriendelijk personeel, de eigenaar inclusief. Nette, verzorgde kamer, keurig schoon met balkon en prachtig uitzicht over de Wörthersee. Stevig ontbijt met knapperige bolletjes, lekker beleg en desgewenst roerei. Niet al te goedkoop maar in voorseizoen betaalbaar en dan zeker waar voor je geld. Prachtig terras voor het hotel met een buitenbar aan de Wörthersee.

Gereisd Met vrienden in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Veldener Traumschiff in Velden am Wörthersee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Veldener Traumschiff zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.