Appartement Velden Appartements

22 reviews over Appartement Velden Appartements in het Nederlands

Een geweldig verblijf.

Anja van Dalen
2-9-2018

Mooi, gezellig en met aandacht voor detail en comfort ingericht appartement. De eigenaar woont bij het appartementenhuis en is gemakkelijk bereik- en benaderbaar. Wij vonden het fijn dat het kleinschalig was.

De ligging is rustig, maar dichtbij het centrum van het fraaie Velden met boulevard aan de Worthersee. Er is genoeg te zien en te doen in de omgeving, zowel met prima als met minder mooi weer.

Al met al willen wij een verblijf hier van harte aanbevelen.

Prima.

M.Leferink
31-7-2017

We hadden een appartement voor twee personen, inclusief terras en een grasveld(je) . Het is een goede plek, op loopafstand van Velden, mooie en praktische inrichting, schoon en voldoende ruimte. Wij hebben een prima vakantie gehad en dit mooie appartement heeft hier zeker aan bijgedragen, een aanrader dus!

Prachtig, ruim en schoon appartement

M en J
26-7-2017

Mooie locatie, fris en nieuw ingericht appartement, goed verzorgd en gastvriendelijke eigenaren. Op loopafstand van gezellige centrum van Velden en fietsafstand van prachtig strandbad aan de Worthersee. Prima vertrekpunt voor wandelingen en fietstochten in de directe omgeving en de regio.

Mooie omgeving, net appartementencomplex

Marieke
24-7-2017

Het appartementencomplex zit op 5-10 minuten lopen van de gezellige en levendige boulevard van de Worthersee. Velden heeft een hoog "kijk mij eens mooi zijn gehalte". Met veel dure auto's en luxere restaurants. Om te zwemmen moet je wel voor 5 minuutjes de auto pakken, ook de supermarkten zijn net te ver om te lopen, tenzij je door het "bos" gaat lopen is het een kleine kilometer.

Aardige eigenaren, vrij nieuw appartement, buiten alles netjes onderhouden. Ons appartement had 2 balkons waar je met zn 2-en op kon zitten, dat is met 4 personen minder gezellig. Uitzicht vanaf balkon is op een straat en heel wat bomen, daarachter is de worthersee. Broodjesservice is erg fijn. Op het water bij een freibad en boulevard vele leuke watersportmogelijkheden. Zonder freibad kan je niet zwemmen/liggen in/aan de worthersee, omdat elk stukje van het meer van een freibad, hotel of Oostenrijker is.

Keurig georganiseerd en verzorgd

E
15-7-2017

Ligt dicht bij het dorp en kan snel bereikt worden.

Wel dicht bij een doorgaande weg.

super mooi appartement

Ella en Jos
22-9-2016

Hele fijne gastvrije mensen, heel mooi modern appartement ook mooi van buiten.

Op loopafstand v/d worthersee.Wat ook heel fijn is is de broodservice aan huis rond 7.30 uur prima.

Mensen als jullie een heel goed appartement zoeken moet je eigenlijk niet verder zoeken maar hier boeken.

Wij gaan zeker terugkomen.

mvg Ella en Jos.

Prima!

Ellen en Bob, Tijs en Daan
19-8-2016

Wij hebben alleen maar lovende woorden voor deze verblijfplaats en hebben genoten.

Mooi appartement, ruim, alles aanwezig. Wij zaten op de 2e verdieping. Een groter terras had het af gemaakt.

Handdoeken,linnengoed en poets in de prijs is een luxe.

Prima ontvangst, vriendelijk.

Elke vraag werd beantwoord.

Rustige blok. Kindvriendelijk.

Bakker aan huis is top!

Schitterende en centrale uitvalsbasis om met Wörthersee kaart uitstappen te doen!

Velden is heel leuk! Heel wat mogelijkheden.

We gaan de appartementen zeker onthouden en aanraden!

Wilco en Jolanda smits
6-8-2016

Alles was goed super mooi appartement

Prima accommodatie voor heerlijke vakantie

Fam. koopman
1-8-2016

Velden appartementen is een prima locatie voor een heerlijke vakantie aan de Worthersee. Appartementen zijn keurig en zeer compleet. Locatie is net buiten het centrum op zo'n 5 minuten lopen van de Worthersee. Wat het verblijf extra leuk maakt is de Karntencard waarmee je gratis toegang hebt tot vele bezienswaardigheden.

Een geweldig appartement!

Wilbert en Ineke
22-7-2016

Het appartement is prachtig en van alle gemakken voorzien! Zelfs een wok en keukenrol ontbraken niet. Alles was zeer verzorgd, van een handzeeppompje in de douche en keuken tot de geweldige broodjesservice! En tegen een kleine vergoeding kon je gebruik maken van de wasmachine en wasdroger.

Het appartement ligt ongeveer (een kleine) 10 minuten lopen van de Wörthersee en is een ideale uitvalsbasis voor het maken van uitstapjes.

Wij waren er de laatste week van juni en de eerste week van juli en hebben een heerlijke relaxte vakantie gehad.

We komen er zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Velden Appartements in Velden am Wörthersee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Velden Appartements zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.