Hotel Park's

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag-2°-8°
Hotel Park's
8,1

Laatste review

met kinderen 8-10 jr geweest. Veel te doen in omgeving, watervallen ,minimundus,uitkijktoren, mooie plekken om op terras te zitten

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant
Peuterbad

7 reviews over Hotel Park's in het Nederlands

Vier sterren is echt teveel

Berden Maurice
12-7-2010

In april 2010 dit hotel geboekt via TO. Bij aankomst begin juli bleek het hotel niet op de hoogte te zijn van de boeking en was er geen kamer meer beschikbaar. TO had echter al de dag na onze boeking een bevestiging van het hotel gekregen van onze boeking. We werden onmiddellijk naar een buurhotel doorverwezen.(Hotel met 0 sterren). Rest van de week wel in het hotel Parkvillen gelogeerd, in een kamer aan de achterzijde. Kamer met ouder meubilair en een veel te kleine badkamer. Het eten daarentegen was wel ok.

Het hotel en personeel gaf een chaotische indruk. Voor organisatie krijgen ze van mij een o op 10. Het personeel was te splitsen in zeer attent en goed en een deel arrogant en onverschillig. Er kon zelfs geen sorry af toen vastgesteld werd dat zij de fout gemaakt hadden bij de boeking. Toen heel wat ontevreden klanten in het gastenboek hun bemerkingen noteerden verdween dit gastenboek plots!!!!!!!!!

Gedeeltelijk 4 sterren, gedeelteijk 1

J.van Gerven
16-8-2009

Beetje dubbel gevoel bij dit hotel.

Hotel is in tegenstelling van de info in de reisbrochure maar gedeeltelijk gerenoveerd. Delen van het hotel zijn nog jaren '70. Kamers (wij verbleven aan achterkant zonder balkon) zijn zeer gehorig, saai en ouderwets ingericht, zeker geen 4 sterren waardig. Badkamer zeer klein en zeker ook geen 4 sterren waard. Boek nooit een kamer aan de achterzijde want met keuken, containers en personeel dat om 6 uur rondloopt is het zeer lawaaig.

De lobby, het park's beach, zwembad en sauna gebeuren zijn wel naar behoren. Personeel, restaurant en eten warem ook prima in orde.

Al met al: er zijn betere hotels voor deze prijs maar zeker geen slechte vakantie gehad.

tophotel

Fam. Oud
24-2-2009

in de periode 14-2-09 tot 22-2-09 in dit hotel geweest op basis van half pension. Ontbijt en avondeten zeer goed. 1e drankje zat bij het eten in en kinderen konden van de menukaart bestellen zonder meerprijs. We gebruikten het hotel als uitvalbasis om te skieen op de Gerlitzen. Een mooi skigebied voor de beginnende skier.

2008

prima hotel, drankjes zijn ontzettend duur, ligging is perfekt.

toch een hotel om nog eens te bezoeken

een arrangement met allerlei activiteiten gingen niet door, pas na lang aandringen werd dit gecompenseerd met gratis drank bij het avondeten.

Nogmaals werd hiervoor de rekening gestuurd, al met al gewoon slecht

klacht bij onze touroperator en reisbureau neergelegd

het is een uitstekend mooi hotel en zeer vriendelijke personeel uitstekende service alleen de frisdrank is hartstikke duur

toch voor herhaling vatbaar en zeker aan te bevelen.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park's in Velden am Wörthersee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.