Hotel Fantur

Met vrienden

Graag terug komen

Riadf54
25-5-2017

Zeker voor herhaling vatbaar. Prijs/kwaliteit verhouding prima en incl. Karntencard (geweldig)

Rustige groene omgeving, mooi terras en ook mogelijk om onder de appelbomen te zitten, met mooie zwembaden, zowel binnen als buiten, royale kamers met prachtig uitzicht. Eten prima. Met evt. Wensen wordt rekening gehouden. Eigenaar en personeel erg vriendelijk, nooit te gehaast.

Alles was goed, vriendelijke eigenaar en personeel. Eten lekker, mooie kamers en veel faciliteiten zoals binnenbad en buitenbad

Rustige landelijke plek.

Anoniem
15-8-2014

Typisch Oostenrijks hotel, rustig gelegen in landelijke omgeving. Mooi uitzicht op de Karawanken Alpen. In de directe omgeving kun je heerlijk wandelen. Huisdieren zijn welkom, er waren veel gasten met honden. Het hotel is gedateerd, maar schoon. Kamer prima qua grootte. De service is goed, zeer vriendelijk personeel. Het eten was van goede kwaliteit, wel beperkte keuze. Verwarmd buitenzwembad met ligstoelen, wat met tieners heerlijk is. Tevens klein binnenzwembad aanwezig. Hotel ligt ca. 3 km van Velden am Worthersee. Lopend te ver, met de auto prima te doen. Kortom, prima uitvalsplek ondanks gedateerdheid.

We hebben een aantal aanbieders voor Fantur voor je op een rij gezet:

de tijd heeft stil gestaan

yvonne
14-8-2014

het hotel heeft vooral Duitse oudere klanten.

In het hotel heeft de tijd stil gestaan.

Het eten is erg simpel.

Ver van het centrum.

Geen aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Fantur voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fantur in Velden am Wörthersee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fantur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.