Pension Colombia

Pension
9,2

52 reviews over Pension Colombia in het Nederlands

Goed pension, maar Irritante vaste gasten

Piet
1-8-2017

Het pension ligt op een mooie locatie, op loopafstand van het bruisende centrum van Velden. De kamers zijn goed schoon en de (Nederlandse) eigenaren + personeel zijn ontzettend vriendelijk en super behulpzaam! Het enige grote minpunt dat we hadden zijn de vaste gasten die er op hetzelfde moment als wij waren. Vooral de kinderen van deze gasten waren het probleem (ik weet dat ik nu als een ouwe zijkerd ga klinken), het schreeuwen van de kinderen was tot daaraan toe, maar het aanzetten van keiharde muziek bij het zwembad(waar ook andere buitenlandse gasten zich aan leken te ergeren) was vrij irritant, maar het ergste vond ik nog wel dat de ouders hun kinderen nooit aanspraken op hun zwaar irritante gedrag (ik weer dat dit een review is en geen opvoedcursus, maar ik moest dit gewoon ff kwijt). Kortom dit pension is een aanrader als je dichtbij de prachtige wörthersee wil verblijven, ik zou alleen het zwembad en de vaste gasten vermijden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

2e keer en weer super fantastisch!!

André
21-5-2017

Ontbijt zeer goed keuze is reuze, ik heb melkintolerantie daar houden de elke ochtend rekening mee ze halen speciale broodjes vleeswaren ect.

Bedden liggen lekker kraken af en toe een beetje Haha maar goed.

Loop afstand vanaf velden! Alles Bij de hand.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Heel gastvrij ontvangen , geen moeite teveel

Ron van den Broek
11-9-2016

Zeer gastvrij , als ze ergens mee kunnen helpen doen Ze het , onder andere op de afreisdag werd er om 6,30 al koffie met ontbijt geregeld omdat we om 7uur weg wilde rijden , ontbijt word goed verzorgd , kamers zijn netjes en schoon , ligging is net buiten het centrum , rustig om te slapen en binnen 5 minuten ben je tevoet in het dorp Motorrijders zeer welkom , wij waren er met de jaarlijkse european bikeweek , motoren kunnen achter het hek worden weg gezet , er is een aparte gratis parkeerplaats voor auto's en aanhangers naast het pension , het was mijn 2e keer met een groep maar gaan zeker nog een keer terug , hartelijk bedankt voor de leuke week

Gereisd Met vrienden in september 2016

Wat een gastvrijheid, echt vakantie!

Anneke
17-5-2016

We zijn nu twee keer geweest en komen zeker weer terug. Alles is super geregeld, we gaven aan vroeg te arriveren omdat we met de kinderen in de nacht reden en er werd zo snel mogelijk geregeld dat de kamers gereed waren. Als ons dochtertje een middagdutje deed werd het poetsschema er op aangepast. Onze kinderen voelden zich er meteen thuis. Er werd altijd even een praatje gemaakt door Patricia of Rene, dit maakt het heerlijk huiselijk.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016

Echt super

Jan&Jeanne Lauwers
24-9-2015

Ontvangst zeer gastvrij ondanks het motortreffen.Bedankt nog!!! Goede vacantie gehad mede door het fijne pension en Velden op loopafstand. Alles top en Rene en Patricia staan altijd voor iedereen paraat .Bedankt nog voor het lunchpakketje voor onze terugreis.

Perfect

Familie met 2 kids
15-8-2015

Wij hebben hier heerlijke dagen gehad. Zoals eerder vermeld is het eten prima ster waardig. Lekker ontbijt en alles goed verzorgd. Zelfs bij vertrek heel vroeg had Patricia nog een ontbijt/lunch pakket klaar gemaakt deze was ook tot in de puntjes verzorgd. Rene, Patricia en Lisa bedankt voor de heerlijke week.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Top verblijf

vader en kids
8-8-2015

Ik kan u veel vertellen over dit pension. Maar ons verblijf was fantastisch. Je kan gerust zeggen Hotel Colombia ipv pension Colombia. Waar krijg je een 3 gangen menu voor 13 euro en echt Librije waardig... Eigenaren en dochter zijn echt gastvrij. meteen bij aankomst voelden mijn kinderen (11,14) en ik ons thuis. Geen enkel moment dat je een nummer bent in een accomondatie.. Echt een aanrader..

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

TOPPERTJE !!!

Michel Verbeek
3-8-2015

Geweldige twee weken genoten. Eigenaars, Patricia, Rene en dochter Lisa zorgen ervoor dat niets je ontbreekt. Heerlijk eten, zowel ontbijt als diner. Prima kamers en zeer netjes iedere dag schoonmaak. Gratis Wifi. In de omgeving zeer veel te doen voor jong en oud. Echt een aanrader!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Zeer goed vakantie adres, aanrader!

Heusschen Lily en Bert
9-6-2015

Prijs kwaliteit heel goed. Zeer geschikt voor meenemen hond Zeer gastvrij en behulpzaam Kort bij centrum 5 min. Rustige omgeving Kamers mooi ruim

Gereisd Met partner in juni 2015

Geweldig Pension!

HdeBoer
9-5-2015

Pension Colombia is een geweldig pension. De eigenaren van het pension zijn super gastvrij, sociaal en meelevend. Er gezellig gehad, al voor het 4e jaar geweest. De service is perfect, er is de hele dag iemand aanwezig in het pension! Ook de kamers zijn top, grote kamers, mooie badkamer en een balkon. De kamers worden iedere dag schoongemaakt, zelfs de was wordt voor je opgevouwen! De schoonmaaksters doen geweldig hun best. Er is voldoende parkeergelegenheid nabij het pension. Het ontbijt en avondeten bij Colombia is heerlijk, eventueel kun je er ook lunchen. Dit smaakt ook goed! De prijs/kwaliteit is super, erg goedkoop voor zo'n prachtige, gezellige, fijne plaats.

Volgend jaar gaan we zeker weer!

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Colombia in Velden am Wörthersee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Colombia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.