Chalet Alpenpark Turracher Höhe

Oostenrijk, Karinthië, Turracherhöhe

6.6Voldoende

• 5.9Inrichting
  • 5.9Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenpark Turracher Höhe voor je op een rij gezet:

Chalet info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer chalet info

26 reviews over Chalet Alpenpark Turracher Höhe

• 8Bob17-09-2017

Erg mooie omgeving om tot rust te komen.

Wij verbleven in een appartement in het hoofdgebouw. Netjes verzorgd, schoon en ruim appartement. Mooi balkon om op het meer uit te kijken. Er is veel te doen in de omgeving. Lekker wandelen. Andere meren in de buurt, berg op en af, Nocky Flitzer, mtb tochten, edelstenen museum, etc. Een aanrader voor een actieve vakantie of om tot rust te komen. Verwacht echter geen 30 graden op deze hoogte. We weer slaat vaak om. Rijd je een uur verder naar het zuiden voor een temperatuurstijging van 10 graden. We hadden wel last van dronken Oostenrijkers die nogal wat overlast veroorzaakte. De receptie is op tijd gesloten waardoor je niemand hebt om op terug te vallen. Het zal echter een incident zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Eddy Van Campenhout15-09-2017

Heel mooie locatie

Het Alpenpark is heel mooi gelegen. Heel mooie uitzichten over de bergen. Prachtige chalet

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

• 9Dhr. G. Meester11-08-2017

Een worden met de natuur

Zoek je rust en ruimte dan kom je in deze bosrijke omgeving tot je recht. Voor qua temperatuur geschikt zwemwater zit je echter op ruim 1800 m te hoog. Hou je niet van stoeltjesliften dan heb je pech.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Sharon31-03-2015

Heerlijke week gehad in chalet nr 44

Wat was dat een heerlijke wintersport in het prachtige skigebied Turracher höhe. Bij aankomst in het chalet waren we al geheel onder de indruk van de ligging maar ook de inrichting van het chalet, ook het uitzicht vanaf het huis was prachtig, tussen de met sneeuw bedekte bomen kon je de piste zien liggen!

De kamers zijn netjes en modern ingericht en alles is erg schoon, er zijn diverse badkamers en één ervan met een jacuzzi en sauna die we natuurlijk elke dag hebben gebruikt om te ontspannen na het skieën. De huiskamer en keuken zijn erg ruim en de haard warmt heel het chalet heerlijk op! Het personeel in de receptie (iets verderop gelegen) is erg vriendelijk en behulpzaam.

Al met al een fantastische vakantie, ik denk dat we nog vaker naar dit chalet terug zullen gaan!

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 10Jolanda Wessel29-12-2014

Perfecte locatie

Terwijl Europa tobde met ski mogelijkheden hebben wij de kerst in een winters droomlandschap doorgebracht met volop ski mogelijkheden en ook nog een zonnetje. Wat een fantastisch skigebied. Wij verbleven in het spiksplinter nieuwe Chalet nr 43 wat een waanzinnig uitzicht heeft, ieder moment van de dag genieten. Het is groot en voorzien van veel luxe. Na een dag skiën lekker de sauna in en bubbelen in de jacuzzi. Wij waren met twee gezinnen en hadden hierdoor veel ruimte tot onze beschikking, omdat het huis geschikt is voor 12 personen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

• 9Peter06-06-2014

Top vakantiehuis Turracher Hohe

Wij zijn een weekje naar Turracher Hohe geweest op aanraden van vrienden. Wij hebben via de eigenaar een huis geboekt op het Alpenpark, namelijk huis nr. 13

We hebben werkelijk genoten, het huis was van alle gemakken voorzien en de omgeving was echt prachtig en gelukkig nog rustig. Uitstapjes gemaakt naar Salzburg en andere dorpen in de buurt. Wij kende Oostenrijk alleen maar van de wintersport, maar in de lente is het misschien nog wel mooier. Dit huis is werkelijk een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 10bianca damen14-03-2014

Fantastiche plaats

In het alpenpark turracher hohe gezeten in chalet nr 44 en het was super! Het huis is voor 12 pers met sauna en whirlpool! Super chalet!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

• 10Erna05-11-2013

Super plek

We hebben verbleven in o.a. het type Turm. Het huis is van alle gemakken voorzien en perfect afgewerkt en zeer schoon. De ligging is prachtig tussen de oude pijnbomen in, op loopafstand van de piste. Omdat wij op zoek waren naar een huis om zelf te bouwen waren we zeer kritisch. Het huis zelf, de ligging zowel in zomer als winter moest perfect zijn. Uit het feit dat ons eigen huis begin december wordt opgeleverd, kan afgeleid worden dat dit een echt droom huis is. Een aanrader dus.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2013

• 9Stefan04-10-2013

Fantastiche locatie. Wat een uitzicht!

Ter gelegenheid van het 5-jarig bestaan van Webba, zijn we van 22 tot 25 augustus naar de Turracher Höhe geweest.Dit in het prachtige huisje Turm2, aangezien deze ruimte bood om met het hele team een weekend weg te gaan.

Het huisje was werkelijk van alle gemakken en luxe is voorzien. Prachtige uitzichten vanaf de grote balkons, heerlijke jacuzzi, lekkere sauna, sfeervolle kachel.

Het is een eindje rijden vanaf Nederland, maar zeker de moeite waard. Ook in de zomer een prachtig gebied om lekker te wandelen en/of leuke steden in de buurt te bezoeken.

Zakelijk gereisd in augustus 2013

• 9Jaco van Wijk03-03-2013

Top knus gezellig vriendelijk gebied in luxe

22-2-13. Huis 7en 8 lekker luxe van alle gemaken voorzien met twee Fam. Geen probleem. Wat een gezellig huis. Dit was percies wat je van een wintersport huis verwacht Top! Gebied is niet klein en niet groot waar door je altijd weer je kinderen tegen komt. Denken er overname om van de zomer er terug te gaan. Er is zoveel in de buurt . Een echte aanrader .

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras