Turracherhöhe

We hebben een aantal aanbieders voor Turracherhöhe voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Turracherhöhe voor je op een rij gezet:

Reviews over Turracherhöhe

Mooie plek om heen te rijden en te relaxen

Ben
    10-8-2014

veel toerisme, veel mensen bij de restaurants (we waren er in de zomer). Leuk wandelen langs de meertjes. We zijn iets doorgereden (vanuit radenthein) door het dorp turracher höhe en daarna was een leuk resteaurant, rustig, zuiver en goede sfeer.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Een mooi bestemming

Francine
    28-1-2013

aangezien we fmet kinderen waren zijn we niet op zoek gegaan naar het uitgaansleven. Er is wel een hele leuyke apres ski hut, waar we veel lol hebben gehad. Skie gebied was veel leuker dan we dachten, vooral het funpark was een groot succes!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

Pareltje in Oostenrijk

Peter Willems
    29-8-2012

de Turracher Höhe, gelegen op een prachtig hoogplateau was voor ons een hele leuke plek om te verblijven. Je kunt er heerlijk wandelaars, mountainbiken en van de natuur genieten.

Met de Turrachersee als middelpunt heb je direct het vakantiegevoel te pakken, heeeeerlijke eet gelegenheden voor nog weinig.

Kortom: zeer de moeite waard om er eens te verblijven....

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig familie ski-gebied!

Louise Diepenhorst
    11-3-2012

Uitstekende bestemming voor families met kinderen! Veel te doen, ook voor kleinere kinderen. Rodelen voor de ouderen 's avonds en een prachtig plek om Kerst & Oud en Nieuw te vieren! Tijdens de kindervakanties zijn de pistes rustig en kun je in het dorp ook je auto gemakkelijk parkeren! Een echte aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2012

Geen massa, wel super gezellig!

jansen_2
    7-1-2012

Prima locatie voor de wintersport. Iets verder rijden dan de traditionele bestemmingen, maar zeker de moeite waard. Wat een aardige mensen en een super uitzicht. Het is een voormalig kuuroord en ligt op 1700 meter, dus sneeuw zeker.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2011
Turracherhöhe scoort een 8,9 uit 10, op basis van 20 reviews