7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnenresort Gerlitzen Alpe voor je op een rij gezet:

Kras
Kras

2 reviews over Hotel Sonnenresort Gerlitzen Alpe in het Nederlands

Geweldig

Jos de Kok
30-9-2016

Gezellig en vriendelijk, heerlijk uitgebreid buffet zowel ontbijt en diner. Voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in september 2016

Voor de wintersport zeker een aanrader!

Monique
9-3-2014

We hebben hier een heerlijke week gehad. De reis heb ik via touroperator geboekt en wat ik vooraf niet heb gedaan is op Zoover kijken. Iets wat ik altijd doe. Na de boeking toch gedaan en ik schrok enorm van de beoordeling, weliswaar de enige maar toch. Toch de gok gewaagd en niet omgeboekt en daar hebben we geen spijt van gehad. Het was vast een boze gast die het heeft geschreven. Prachtig, schone appartementen met voldoende zitruimte, bedden die goed te beslapen zijn, de slaapbank (2 stuks in de woonkamer) waren zelfs lang genoeg. Ook voldoende handdoeken, werd goed gewisseld. Het eten was zeer gevarieerd in buffetvorm, je kunt voor kinderen zelfs een soort kindermenu nemen. We hadden more inclusive, 's middags was er ook nog iets lekkers, hartig of zoet. De omgeving is super! Ben ook heel benieuwd hoe het in de zomer is. Prachtig skigebied, zeker voor kinderen. Via een bospad naar de piste en ook weer terug, gewoon op de lange latten. Skischool en verhuur in het resort. Een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2014

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonnenresort Gerlitzen Alpe in Treffen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonnenresort Gerlitzen Alpe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.