Pension Rosenheim

18 reviews over Pension Rosenheim in het Nederlands

Gewoon geweldig

Reindert van Bladel
10-5-2018

Zeer goed pension met hetgeen je mag verwachten. Gelegen in een mooi deel van Karinthie!! Restaurants in de nabije omgeving, met goed en betaalbaar eten.

Fantastisch !

Rob & Wendy
26-10-2017

Na een hartelijk welkom door Rob en Anne-Lies werden we naar ons appartement gebracht. Wauw...mooi!! Alles op elkaar afgestemd, alles er op en er aan...en dan dat uitzicht...

Goed geslapen op goede bedden, heerlijke douche en toen naar t ontbijt. Ook dat was zeer goed verzorgd. Weer ontbrak t aan niets.

In de omgeving is meer dan voldoende te beleven. Italië en Slovenië op een steenworp afstand.

Wij hebben nog lang niet alles gezien en gedaan. Wél hebben we enorm genoten.

Rust, ruimte, sfeer, super appartement en prachtige omgeving.

Komen dan ook zeer zeker terug.

Truus en Nico
25-9-2017

Ondanks de regen ,goed ontvangen en het gezellig gemaakt voor ons.

Mooie locatie

Pols
    22-7-2017

Aardige mensen

Goede bediening

Heerlijke plek!!

J vd Vondervoort
    22-4-2017

Pension Rosenheim van Anne-lies en Rob vonden wij een heerlijke plek om te vertoeven! De vriendelijke gastvrijheid en de mooie met zorg gerenoveerde appartementen en slaapkamer, maken t bij uitstek een plek om te ontspannen. We hebben bijna alle siezoenen mogen meemaken! Super weekje gehad en smaakt naar meer!!

Oude reviews (archief)

Ruim en volledig appartement met mooi uitzicht

Alfred en Esther Kamp
    16-7-2016

Het gehele appartement was lekker ruim. Vanaf het balkon heb je een schitterend uitzicht. Goede uitvalsbasis voor het ondernemen van diverse activiteiten.

kort maar krachtig geweldig om te zijn!

carola en ad
    30-6-2016

Lekker ontbijten met verse broodjes en lekker koffie. Schone kamers en lekkere bedden. Wat wil je nog meer.

Pension Rosenheim is een heel fijne plaats om te vertoeven. De gastvrijheid is uitermate aangenaam. De mooie kamers met zorg en smaak ingericht. Alles is aanwezig om je verblijf optimaal te beleven en te relaxen. In de omgeving kun je prachtig wandelingen maken. De natuur is er geweldig mooi. Een echte aanrader voor welk seizoen dan ook. In de week die iker was heb ik alle seizoenen zien passeren . Van zomer tot winter en ik moet zeggen het was bijzonder mooi en fijn . Anne-Lies en Rob ga zo door 👍👍👍

Fantatie`s

Hans
    25-9-2015

Naast het geweldige huis en omgeving is daarnaast de attente gastvrijheid en gedrevenheid van de eigenaren om een geweldige vakantie aan te bieden. Wij konden de motoren in de garage stallen perfect. Een aanrader wij komen er zeker een keer terug.

Goede omgeving, geweldig pension

Frank
    23-7-2015

Leuk en goed pension, voor goede prijs.

Bediening is uiterst vriendelijk.

Lekkere bestemming voor een leuke vakantie om uit te rusten.

We hebben een aantal aanbieders voor Rosenheim voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Rosenheim in Treffen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Rosenheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Rosenheim scoort een 9.33 uit 10 op basis van 32 reviews.