Reviews over Treffen

Geweldig hotel/appartementen op zeer unieke plek!

Agnes Jansen,
    5-1-2019

Fijn hotel/appartementen op de Kanzelhöhe. Ruime kamers. Heerlijk ontbijtbuffet en 'a vonds echt lekker dinerbuffet. Groot zwembad en fijne sauna. Ligging uniek. Bereikbaar via kabelbaan vanuit de Ossiachersee of tolweg. Vanuit het hotel kan je de kabelbaan nemen naar de top van de berg, waar je verschillende routes kunt wandelen. Met de Karinthiecard erbij iss er heel veel te zien en te doen in de omgeving. Wij komen graag nog eens terug.

Gewoon geweldig

Reindert van Bladel,
    10-5-2018

Zeer goed pension met hetgeen je mag verwachten. Gelegen in een mooi deel van Karinthie!! Restaurants in de nabije omgeving, met goed en betaalbaar eten.

Fantastisch !

Rob & Wendy,
    26-10-2017

Na een hartelijk welkom door Rob en Anne-Lies werden we naar ons appartement gebracht. Wauw...mooi!! Alles op elkaar afgestemd, alles er op en er aan...en dan dat uitzicht...

Goed geslapen op goede bedden, heerlijke douche en toen naar t ontbijt. Ook dat was zeer goed verzorgd. Weer ontbrak t aan niets.

In de omgeving is meer dan voldoende te beleven. Italië en Slovenië op een steenworp afstand.

Wij hebben nog lang niet alles gezien en gedaan. Wél hebben we enorm genoten.

Rust, ruimte, sfeer, super appartement en prachtige omgeving.

Komen dan ook zeer zeker terug.

Heerlijke plek

Rob en Wendy,
    25-10-2017

Prachtig appartement waarin het aan nix ontbreekt. Heerlijk ontbijt iedere ochtend.

Omgeving is prachtig, en er is volop te beleven. Italïe en Slovenïe op steenworp afstand.

Door het hartelijk welkom en gastvrijheid van Anne-Lies & Rob was het een heerlijk verblijf in Rosenheim.

Wij komen zeer zeker terug !!!

Truus en Nico,
    25-9-2017

Ondanks de regen ,goed ontvangen en het gezellig gemaakt voor ons.

Treffen scoort een 8,7 uit 10, op basis van 17 reviews