Hotel Moser (Sporty-Well)

HotelWeer vandaag21°14°
8,8

• Ligging t.o.v. pistes8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Moser (Sporty-Well) voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Moser (Sporty-Well) in het Nederlands

Fijn hotel, centraal gelegen

Carel Doesburg
15-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed eten en ruime keuze. Heerlijk zwembad en sauna, gewoon een heel goed hotel en lekker centraal in Techendorf

In alle opzichten fantastisch

Arie Gijzen
9-2-2018

Personeel zorgt ervoor dat je permanent in de watten wordt gelegd.

Voor zeer veel jaren fantasties

Theo ten Have
13-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hopen dat Hotel Moser nog heel veel jaren deze kwaliteit aan service en lekker eten blijft bieden aan ons.

de afspraken worden altijd stipt nagekomen, en de gastvrijheid is top. tot volgend jaar

het beste hotel aan de Weissensee

maarten schoenmaker
5-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

voor mij de plek om te verblijven tijdens de Alternatieve Elfstedentochten daar. super vriendelijk en erg lekker eten. ze laten je echt thuis voelen

Een beetje vergane glorie.....

Jacqueline
23-9-2016

Bij aankomst was er niemand die ons naar de kamer begeleide, zo van hier heb je de sleutel en daar moet je zijn, zoek het maar uit!

Een kamer aan de achterkant van het hotel, geen zon en slechte stoelen op het balkon, (s,avonds ook geen lamp buiten) en een tuin waar ik nou ook niet echt van onder de indruk was...

Kleine douche en een kraan die zo verkalkt was bij de wasbak dat je hem niet goed los en dicht kon krijgen.

Het was wel netjes schoon allemaal!

Ontbijt verder goed alleen de laatste dag waren er alleen nog witte kaisersbolletjes al de bruine waren op.

Personeel verder ook vriendelijk.

Vind de prijs kwaliteit verhouding absoluut niet kloppen, had echt meer verwacht voor het geld wat wij betaald hebben (€428,- incl ontbijt voor 4 nachten)

Ik raad dit hotel dus niet aan, er zijn in Techendorf betere en goedkopere hotels en gasthausen!

Zeer goed Hotel

Fam.Eggink
31-7-2013

Wij zijn 1 week bij Hotel Moser geweest.Omdat er geen 2 pers.kamers meer waren kregen we een appartement aan geboden voor dezelfde prijs.Heel erg mooi en super schoon.Zeer vriendelijk personeel en directrice Caroline is echt een geweldige vrouw.Eten is zeer goed(op maandag een voorgerechten buffet en op vrijdag een toetjesbuffet,je kijkt je ogen uit)Een echte aanrader want je zit bij de brug over de Weissensee ,zodat je alle kanten op kunt.Met de boot, wandelen ,fietsen(deze zijn gratis) en genieten.Wij komen zeker een terug.

Fantastisch gelegen luxe hotel

amg_1
22-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit hotel ligt op kort afstand van het meer. In de winter steek je de weg over en stap je op het ijs. Er is tegen over hotel een ruimte om skies en schaatsen op te bergen met verwarming voor de schoenen.

Kamers zijn niet groot maar wel compleet gerenoveerd enkele jaren geleden en daardoor erg comfortabel en ingericht met vloerverwarming.

Het eten is heerlijk en er is uitgebreide keuze in menu's. Ontbijt, middagsnack, thee/koffie uurtje en 5 gangen menu horen bij half pension.

3 soorten sauna,s, zwembad en relaxruimte; de welness is mooi en luxe ingericht. Badlakens zijn gratis bij de receptie te verkrijgen. Badjas ligt standaard op de kamer.

Personeel en direktrice Caroline zijn erg vriendelijk en gastvrij.

Kortom; een aanrader; veel comfort en luxe voor een scherpe prijs.

fantastische plaats

william
23-8-2011

mooi omgeving waar je prachtige wandelingen kunt maken en erna een frisse duik in de see;het hotel ,suite is mooi,lekker eten,;;1 nadeel dat je met een hond zowel int restaurant als aan de see in een hoekje wordt geduwd,ge zie weinig van de see op de badplaats, pluspunt is dat ze mee mogen;;volgend jaar gaan we opt terras eten gezelliger met mooi weer

Mooi hotel met gastvrij personeel.

Familie Timmerman
15-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Moser ligt vlakbij de Weissensee, met eigen ligweide.

Je stapt uit het hotel de weg over, zo het ijs op. De kamers zijn luxe, genoeg kasten voor je spullen, met balkon en met vloerverwarming.

Het eten is heerlijk en elke dag mag je uit 5 hoofdgerechten kiezen. Half pension is bij Moser een ontbijt, tussen 12 en 13 uur een klein gerecht, tussen 15 en 16 uur koffie/ thee en gebak en een 6 gangen diner.

Het personeel is zeer gastvrij en vriendelijk.

Er is een sauna, klein zwembad met tegenstroom, een infraroodsauna, een rodelampkamer en een rustruimte. Badjassen en saunahanddoeken zijn gratis bij de receptie te lenen.

Je kunt boeken voor de schaatsweken, dan krijg je les van 2 KNSB lerarden, maar ook andere wintersporten zijn te proberen. 's Zomers hebben ze o.a. duikaanbiedingen.

Heerlijk hotel in een gezellig dorpje en in een werkelijk prachtige omgeving!

Mooi hotel met zeer gastvrij personeel.

Gerard en Anne Marie
10-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Moser ligt op steenworp afstand van het meer, met eigen ligweide.

Je stapt uit het hotel de weg over, zo het ijs op.

Het personeel is zeer gastvrij en vriendelijk.

Er is een sauna, klein zwembad met tegenstroom, een infraroodsauna, een rodelampkamer en een rustruimte. Badjassen en saunahanddoeken gratis bij de receptie te lenen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moser (Sporty-Well) in Techendorf / Weissensee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moser (Sporty-Well) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Moser (Sporty-Well) scoort een 8.78 uit 10 op basis van 10 reviews.