Camping Seecamping Laggner

Tonen op kaart

34 reviews over Camping Seecamping Laggner

• 3Peter16-08-2019

Kindonvriendelijk en betuttelend

De Ossiacher see is een mooie uitvalsbasis om Karinthië te verkennen. We waren blij dat we vrij kort van tevoren nog een plek konden krijgen op deze camping. Ik heb specifiek aangegeven dat we met twee jonge kinderen kwamen. Onze jongste was op dat moment herstellend van waterpokken, maar de eigenaresse zag het aan voor krentenbaard. Zij geloofde ons niet. We kwamen overeen dat we de volgende dag naar de plaatselijke dokter zouden gaan om krentenbaard uit te sluiten. Maar daar kwam ze op terug. We mochten niet overnachten als we niet op de avond van aankomst nog naar de dokter zouden gaan. Dit betekende dat we ons avondeten moesten overslaan om nog voor het donker onze tent te kunnen opzetten. De dokter vond het belachelijk en we moesten erg aandringen om de verklaring te krijgen. Ook in andere opzichten was men erg autoritair/ betuttelend en we zijn daarom naar een andere camping vertrokken.

• 3Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Ron Kiesling06-08-2019

erg lekker

Heerlijk kleine camping, mooi sanitair en direct aan het meer. Beetje strenge beheerders, dat klopt. maar daardoor is het er geen zooitje. Helaas het restaurantje aan de ligweide is niet een echte gelegenheid om lekker uit eten te gaan, snelle snack matig.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Maaike31-07-2019

Goede uitvalsbasis en s middags een frisse duik

Ik werd een beetje ‘bang’ door de verhalen op zoover, maar het is me alles meegevallen, de eigenaars zijn heel gastvrij. En ja, wel van de regels maar daardoor is het wel spic en span. Wat voor ons misschien wel wat jammer was is dat de bezoekers vooral oudere stellen zijn, een mix is wat leuker. Maar er was precies een ander NL gezin en dat was voor de kinderen leuk. En wat ons opviel, maar dat is over het algemeen zo in Oostenrijk: veel (grote)caravans en campers en wij kamperen met een tent. Plekken zijn ruim, schoon, sanitair perfect (wij hadden zelfs privé sanitair, ideaal met 3 kleine kinderen, we konden de spullen laten staan), gastvrije eigenaars en gasten. We brandden wel de tent uit s morgens (aan westkant s middags pas schaduw) maar het is er vroeg stil dus goede nachtrust gegarandeerd. Zwemmen in meer perfect en de omgeving... eigenlijk hoef je niet eens op de camping te zijn!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Fam. van der Wel30-06-2019

Prima camping voor aktie en rust!

Een mooie, niet te grote camping aan de ossiachersee. Zwemmen en fietsen zijn goed mogelijk, evenals luieren. Goede en actieve leiding, altijd aanspreekbaar. Kortom, een prima goed georganiseerde camping.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Joke en Kees01-06-2019

Leuke rustige maar schone camping

We kwamen hier van uit Wenen en het plan was 1 dag te blijven ,maar de camping beviel goed en zodoende 3 nachten gebleven met het plan zeker weer terug te komen.vriendelijk ontvangen en hulpvaardige mensen

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2019

• 2017
    9Familie Snitjer25-08-2017

Prachtige combinatie zwemmen, wandelen en relaxen.

Camping gelegen naast meer waar het heerlijk zwemmen is. Schoon helder water met heerlijke temperatuur. Relatief kleine camping zonder vertier. Hier kiezen wij bewust voor. Als je vermaak voor kinderen op camping zoekt is deze camping minder aan te bevelen. De beheerders managen de camping strak in de zin van het netjes houden van het terrein en sanitair als ook het scheiden van afval. Hier moet je wel in mee willen anders kan dit tot ergernis leiden. Zelf hebben wij dit als positief ervaren en vonden de omgang zeer prettig. De camping is een goede uitvalbasis voor uitstapjes in de omgeving. Relatief vlakbij is een kabelbaan omhoog de bergen in. Vlak naast de camping kun je ook op de boot stappen welke je over het meer vaart en waar je bij verschillende stations uit kunt stappen om activiteiten te ondernemen. Wij hebben gebruik gemaakt van de Karinthië kaart waardoor veel activiteiten kosteloos waren alsook de boot en kabelbaan. Mede door het prachtige weer zien wij terug op een heerlijke vakantie. Wij willen zeker terug naar deze camping.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Brechtje Wensveen13-08-2017

Fijne rustige camping

Camping mooi gelegen aan de Ossiacher see, toen wij er eind juli waren was de watertemperatuur 26 graden, heerlijk om te zwemmen! De beheerders zijn erg vriendelijk en behulpzaam! Het sanitair is schoon, de camping is lekker rustig. De omgeving heel mooi! Ondanks dat er veel campings en gasthofs zijn was het er niet toeristisch druk, maar juist heel rustig en gemoedelijk. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Brigitte15-07-2017

Heerlijk

Het is een kleine camping . maar zeer schoon en ook nog eens gezellig.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Prettige camping21-06-2017

Veel Nederlanders

Wij vonden dat prettig, je wisselt makkelijk tips uit. Er is zát te doen in de omgeving, de Kärntencard is een absolute aanrader, heb je er zó uit. Het grasveldje aan het water bij het naastgelegen restaurant, de prachtige Ossiacher See en 's nachts het gekwaak van de kikkers plús prima weer, een prima tijd gehad hier. Brood van de Spar in Bodensdorf (eiwitbrood, een bijzondere naam voor een heerlijk meergranenbrood), 5 km verderop. Zicht op de bergen om je heen, de grens met Slovenië en Italië 'om de hoek', nou ja, een half uurtje rijden. De Gerlitze, met lift, die zie je zo liggen vanaf de camping. Zeer schoon sanitair, aardige beheerders. Plekken met avondschaduw of in de zon. Op loopafstand ook een moeras-watergebied. Prima fietsmogelijkheden rond het meer. Oh, het wegje (Strandweg) naar de camping is zeer smal, nadat je vanuit het Oosten langs het spoor aanhoudend over ook al een heel smal weggetje moest rijden.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

5Johan en Marijke18-09-2016

teveel betutteling

Ook wij zijn geconfronteerd met de vele regels en handhaving daarvan. Bij aankomst zijn we vriendelijk ontvangen en konden we samen met de beheerder een plekje uitzoeken. De beheerder bood ons aan het elektrisch alvast aan te sluiten wat we een aardig gebaar vonden. Later bleek dat hier € 2,- voor in rekening werd gebracht. Toen ik na een dag reizen bij ruim 30 graden onze kleding bij de daarvoor bestemde wasbakken had gewassen kreeg ik te horen dat 2 handwasjes teveel water kostte en dat ik in het vervolg de wasmachine diende te gebruiken a € 4 per wasbeurt. En ja inderdaad werd er erg op je gelet bij alles wat er rondom het schone toiletgebouw gebeurde. Het probleem is dat de campingbeheerders alles zo netjes schoonhouden en niet dulden dat er na normaal gebruik van afwasbak of doucheruimte druppels water achterblijven. Zodra ze dat zien wordt je daar direct op aangesproken op een zeer onprettige dwingende manier. Al met al hebben wij het gedrag van de campingbeheerders als onprettig en betuttelend ervaren.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2016

3 tips over Camping Seecamping Laggner

• Hetty en Stan, 05-06-2014

Mocht je iets zijn vergeten voor de caravan of tent of is er iets kapot: er is een uitgebreide camping/outdoorwinkel bij Villach.

• jose, 13-01-2014

koop de carntenkaart, die heb je er zo uit, dicht bij de camping kun je met de watertxi overal naar toe.

• Hennie & Hanny Eerhart, 25-06-2014

Een goed en betaalbaar restaurant met uitgebreide kaart is Urbani-Wirt in het nabij gelegen dorp St Urban am Ossiacher See. Probeer eens de knoflooksoep

1 vraag over Camping Seecamping Laggner

• floor, 24-07-2019

kinderen

in 2012 zeggen mensen dat het een kindonvriendelijke camping is is dat nu nog steeds zo?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan