Camping Ossiacher See

11 reviews over Camping Ossiacher See in het Nederlands

mooie camping

jacky
6-5-2017

Campinplaatsen zonder echte afbakening. Mooi gelegen aan het meer.

nette camping weinig privacy

Henk
1-10-2016

touroperator kan beter aangeven dat de ruimte tussen caravans (shalets) erg krap is. Direct onder het woonkamerraam zitten je buren en jij zit weer onder het raam van je buren. Het restaurant ziet er keurig uit en is schoon en de kaart is eenvoudig maar het eten is bijzonder goed. Wat jammer is dat de weg vrijdicht langs de camping loopt. Tijdens ons verblijf was er een Harley D. treffen in de buurt en de motoren kwamen tot ver in de nacht langs met zeer laag motor geluid en gedreun we lagen letterlijk is ons bed te schudden.

Geweldig

kim
7-9-2015

Heerlijk, rust, verkoelend meertje, netjes!

mooi uitzicht

melanie
12-6-2012

We hadden er meer van verwacht vinden het niet een 8,3 waard,

Mobile home beetje oud, was niet netjes (ligt niet aan Robert, die deed het goed) maar zijn voorgangers hebben gefaald.

voor je mobile home (touroperator) weinig ruimte, waar wij zaten. Bij droog weer en er gaat een auto langs heb je zand tussen je eten.

Mooi uitzicht op de ossiacher see, camping op zich ook netjes , pers niet opdringerig.

Fantastisk skønt sted..

Erik K. Hansen
    14-7-2011

Fantastisk skønt sted.. Hvilken ro der hersker her.

2007

Juli 2007 geweest

M. Frerichs
    15-10-2007

Juli 2007 geweest.

Mooie camping en ligging. Vooral de plekjes dicht aan het meer. De plaatsen zijn zeer ruim en netjes. Sanitair mag wel wat vaker worden schoongemaakt óf ouders moeten eens beter op hun kinderen letten.

Een mooie,niet te drukke/lawaaierige camping waar wij graag met onze twee kleine kinderen voor de 4e keer heen gaan.

2006

Leuke camping op schitterende plaats

Kuipers
      24-6-2006

Leuke camping op schitterende plaats. Alle faciliteiten goed. Personeel van camping erg vriendelijk. Via Vacansoleil geboekt; stacaravan goed maar voor een "6 persoons" erg krap. Absoluut ongeschikt voor 6 personen! Manier er door verantwoordelijk persoon van Va.soleil wordt omgegaan met klanten is erg kinderachtig! Geen annrader!

Leuke camping

Marije
      23-1-2006

Leuke camping. Aardig personeel. Supermarktje waar bijna alles te verkrijgen was. We stonden op een zeer ruime plek aan het water. Het enige nadeel voor jonge kinderen is dat de tennisbanen, tafeltennistafel etc. aan de andere kant van een redelijk drukke weg was. Maar deze camping is een echte aanrader en ik kom er zeker nog een keer weer.

2005

ontzettend leuke camping

lydia
        22-8-2005

ontzettend leuke camping.

alleen de activiteiten worden door jonge kinderen georganiseerd en dit is minder.

de disco stelt niets voor een donker hok wat ontzettend stinkt naar urine

voor de rest een leuke camping met een uitgebreide niet te dure winkel en een restaurant met ijssalon.

mocht u naar deze camping willen gaan ga niet helemaal beneden staan bij het water ivm regenval je krijgt dan echt last van wateroverlast

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ossiacher See in Steindorf am Ossiachersee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ossiacher See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ossiacher See scoort een 8.05 uit 10 op basis van 11 reviews.