Appartement Haus am Wald

74 reviews over Appartement Haus am Wald

• 2018
    10André en Gerda Bleeker20-08-2018

Fantastisch!

Een prachtig verblijf!! De eigenaren Sandra,Hessel en hun zoon Roy zijn zeer gastvrij en zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt.Wij hebben weer genoten leuke uitstapjes gemaakt en nog lang niet alles gezien.Wij zijn er voor de derde keer geweest en dat zal vast niet de laatste keer zijn! Dus een echte aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Willie en Ans Wiecherink20-08-2018

Top appartement

Wij waren 12 dagen te gast in Haus am Wald. Vriendelijk ontvangst met een kopje koffie en wat lekkers erbij. Het beneden appartement is smaakvol ingericht en schoon, geen balkon maar heerlijk relaxen in de tuin. De eigenaren doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken en dat is, wat ons betreft, prima gelukt. Wat wij ook zeer waarderen is dat er gewoon iedere dag een schone handdoek gepakt kan worden.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Twan Dijks11-08-2018

Het was een geweldig mooi appartement en de eigenaars Jan Hessel en Sandra zijn ontzettend leuke mensen! Omgeving is ontzettend mooi en Jan Hessel en Sandra geven heel veel goede tips echt een aanrader, wij gaan zeker nog eens terug!

• 10fam. zijlstra09-08-2018

was ook dit jaar helemaal top! vlg. jaar weer!

super gastvrij, schoon, prachtige omgeving, nog lang niet uitgekeken!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Wanda van Bommel14-07-2018

Voor herhaling vatbaar....!!

We zijn zeer vriendelijk ontvangen en de eigenaars zijn zeer gastvrij. Het appartement was groot en zeer schoon met een balkon met mooi uitzicht en een tuin om in te relaxen. De omgeving is schitterend....!! Echt een aanrader....!! Ik was hier met man en zoon....we hebben het alledrie erg fijn gehad.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Familie Mulder10-07-2018

Prima appartement. Vriendelijke beheerders.

Keurig appartement, Schoon en netjes. Zeer vriendelijke beheerders. Staan altijd voor je klaar en geven bruikbare tips voor uitstapjes in de omgeving. Appartement rustig gelegen en ideaal voor uitstapjes. We hebben 2 fantastische weken gehad en gaan zeker nog een keer boeken. Echt een aanrader.

• 9Thies en Jacoba29-06-2018

Heel goed

We zijn het (actieve) deel van onze vakantie in Haus am Wald geweest. Prachtige plekje, mooi uitzicht en alles top voor elkaar. Bij Hessel en Sandra voel je je direct thuis. Ze geven graag advies en zijn in voor een gezellig praatje zonder dat het opdringerig wordt. Zeker aan te raden. Wij verbleven in het app Fichte. Dit vonden we prima omdat we maar een paar dagen waren maar als we nog eens terugkomen, wat wat ons betreft zeker zal gebeuren, dan gaan we voor 1 van de grotere appartementen. Een aanrader.

• 10Metske en Annie van der Meulen27-06-2018

Geweldig

Dit is een fantastische locatie om je vakantie door te bringen De gastheer en gastvrouw waren heel behulpzaam en gezellig. Je voelt je hier gelijk thuis. Haus am Wald is een echte aanrader.

• 10E Modderman25-06-2018

Lieve mensen,schoon appartement,prachtige omgevin

Sandra en Hessel zijn zeer vriendelijke en gastvrije mensen en weten genoeg tips te geven voor uitstapjes. Het appartement was ruim, super schoon, en van alle gemakken voorzien en een prachtig uitzicht. Prachtige omgeving,mooie ligging voor uitstapje naar Italië en Slovenië. Komen zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 10Y. Algra23-06-2018

Super

In mei zijn we met het gezin naar Haus am Wald geweest. Altijd spannend als je ergens nog niet eerder bent geweest. Maar het was super. De ontvangst was heel hartelijk en het appartement was boven verwachting. Ruim, schoon, netjes en voorzien van alle gemakken (tv, vaatwasser, wifi ed.) en ook nog een schitterend uitzicht vanaf het balkon. Met de Karinthië pas en de tips van Sandra en Hessel hebben we heel veel dingen gezien en gedaan en dat in een relaxte omgeving. Karinthie is prachtig en de kinderen vonden het geweldig. Nu we weer thuis zijn vragen ze wanneer we weer teruggaan. Ik denk dat we dat zeker nog eens gaan doen, want een weekje in bijvoorbeeld een park van keten kan hier echt niet tegenop.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Appartement Haus am Wald info