Appartement Haus am Wald

61 reviews over Appartement Haus am Wald in het Nederlands

Geweldig verblijf!

Hannie & Fred
14-6-2019

Zeer ruim appartement van alles voorzien. Overal is aan gedacht. Rustige ligging, mooie tuin. Vriendelijke, gezellige eigenaren. Veel informatie. Mooie wandelingen in de buurt, maar ook direct vanuit appartement.

Gereisd Met partner in juni 2019

Super

Robbie Feijen
3-3-2019

Het is een top locatie, met zeer nette appartementen en een super gastvrouw.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

Fantastisch !

Sonny Leysner
2-9-2018

mooi, iets hoger gelegen accomodatie waardoor je een prachtig uitzicht hebt vanaf je balkon of tuin. De appartementen zijn zeer schoon en smaakvol ingericht. De zeer vriendelijke eigenaren helpen met goede tips voor activiteiten en plaatsen die je kunt bezoeken. Parkeerplaatsen voor het gebouw. De omgeving is schitterend. We hebben hier genoten !!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Perfect!

Fam van Dijk
27-8-2018

Weer een fantastische vakantie gehad bij Haus am Wald. Zeer schoon, ruim appartement met balkon en tuin, mooi gelegen aan de rand van bos. Alles is aanwezig en mis je iets, dan wordt dat geregeld. Sandra en Hessel zijn toppers en doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, ook goede tips voor mooie en leuke uitjes. Gastvrijheid is top! Wij en onze jongens hebben weer een fantastische vakantie gehad!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Jesse Bleeker
20-8-2018

Ik heb weer een fantastische vakantie gehad.Sandra,Hessel zijn gastvrij en zorgen ervoor dat je het erg naar de zin hebt.Ik heb met hun zoon Roy leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving!Ben er voor de derde keer geweest in de zomer en hoop ook nog eens in de winter te kunnen gaan!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Fantastisch!

André en Gerda Bleeker
20-8-2018

Een prachtig verblijf!! De eigenaren Sandra,Hessel en hun zoon Roy zijn zeer gastvrij en zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt.Wij hebben weer genoten leuke uitstapjes gemaakt en nog lang niet alles gezien.Wij zijn er voor de derde keer geweest en dat zal vast niet de laatste keer zijn! Dus een echte aanrader!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Top appartement

Willie en Ans Wiecherink
20-8-2018

Wij waren 12 dagen te gast in Haus am Wald. Vriendelijk ontvangst met een kopje koffie en wat lekkers erbij. Het beneden appartement is smaakvol ingericht en schoon, geen balkon maar heerlijk relaxen in de tuin. De eigenaren doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken en dat is, wat ons betreft, prima gelukt. Wat wij ook zeer waarderen is dat er gewoon iedere dag een schone handdoek gepakt kan worden.

Twan Dijks
11-8-2018

Het was een geweldig mooi appartement en de eigenaars Jan Hessel en Sandra zijn ontzettend leuke mensen! Omgeving is ontzettend mooi en Jan Hessel en Sandra geven heel veel goede tips echt een aanrader, wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd Met partner in juni 2018

was ook dit jaar helemaal top! vlg. jaar weer!

fam. zijlstra
9-8-2018

super gastvrij, schoon, prachtige omgeving, nog lang niet uitgekeken!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Voor herhaling vatbaar....!!

Wanda van Bommel
14-7-2018

We zijn zeer vriendelijk ontvangen en de eigenaars zijn zeer gastvrij. Het appartement was groot en zeer schoon met een balkon met mooi uitzicht en een tuin om in te relaxen. De omgeving is schitterend....!! Echt een aanrader....!! Ik was hier met man en zoon....we hebben het alledrie erg fijn gehad.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus am Wald in Steindorf am Ossiachersee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus am Wald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.