Appartement Haus am Wald

Meer appartement info

74 reviews over Appartement Haus am Wald

• 10Jeltje19-07-2020

Geweldig!

Heerlijk appartement bij geweldige eigenaren. Schoon, ruim en van alle gemakken voorzien.
    Veel te doen in de omgeving. Aanrader om de karinthie kaart aan te schaffen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Lysanne V.07-07-2020

Geweldig!

Haus am Wald heeft hele mooie appartementen en studio's beschikbaar met een prachtig uitzicht. De eigenaren zijn heel erg aardig en behulpzaam waardoor we echt hebben genoten van dit verblijf. Haus am Wald ligt in een stille omgeving waar je de vogeltjes s'ochtends hoort fluiten, heerlijk! Mocht ik nog eens terug komen dan zou ik zeker hier weer naar toe gaan. Dus ik zou zeggen niet twijfelen.. gewoon boeken! Het is het zeker waard.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 10Familie Verheul07-07-2020

Fantastisch verblijf

Wij zijn een week bij Haus Am Wald geweest. We hebben er een heerlijke week gehad. Leuke ontvangst en een prachtig appartement. Heel ruim en heel mooi ingericht. Wat wij echt top vonden, was dat je zelf de handdoeken kon pakken als je ze nodig had. En ook fijn dat er een oven en een vaatwasser aanwezig zijn. En in de ochtend heerlijke verse broodjes. De bedden lagen heerlijk. En het is er heerlijk stil. Kortom, geweldig bij Haus Am Wald.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 2019
    9Sander & Lisa04-08-2019

Prettig verblijf

Mooi en hartstikke schoon appartement. Hele nette badkamer en keuken. Sandra is een aardige en zeer betrokken gastvrouw, we hebben veel fijne tips gekregen over de omgeving. De parkeerplaats naast de deur is ideaal. Voor wandelingen een perfecte locatie, voor ander soort activiteiten ben je afhankelijk van de auto (30 tot 60 min rijden).

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Henk en Betty25-07-2019

geweldig

wat een prachtige locatie, mooie ruime /schone appartementen We kunnen iedereen aanraden Haus am Wald te boeken en dan te genieten van de prachtige omgeving

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Hannie & Fred14-06-2019

Geweldig verblijf!

Zeer ruim appartement van alles voorzien. Overal is aan gedacht. Rustige ligging, mooie tuin. Vriendelijke, gezellige eigenaren. Veel informatie. Mooie wandelingen in de buurt, maar ook direct vanuit appartement.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Robbie Feijen03-03-2019

Super

Het is een top locatie, met zeer nette appartementen en een super gastvrouw.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 2018
    10Sonny Leysner02-09-2018

Fantastisch !

mooi, iets hoger gelegen accomodatie waardoor je een prachtig uitzicht hebt vanaf je balkon of tuin. De appartementen zijn zeer schoon en smaakvol ingericht. De zeer vriendelijke eigenaren helpen met goede tips voor activiteiten en plaatsen die je kunt bezoeken. Parkeerplaatsen voor het gebouw. De omgeving is schitterend. We hebben hier genoten !!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Fam van Dijk27-08-2018

Perfect!

Weer een fantastische vakantie gehad bij Haus am Wald. Zeer schoon, ruim appartement met balkon en tuin, mooi gelegen aan de rand van bos. Alles is aanwezig en mis je iets, dan wordt dat geregeld. Sandra en Hessel zijn toppers en doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, ook goede tips voor mooie en leuke uitjes. Gastvrijheid is top! Wij en onze jongens hebben weer een fantastische vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Jesse Bleeker20-08-2018

Ik heb weer een fantastische vakantie gehad.Sandra,Hessel zijn gastvrij en zorgen ervoor dat je het erg naar de zin hebt.Ik heb met hun zoon Roy leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving!Ben er voor de derde keer geweest in de zomer en hoop ook nog eens in de winter te kunnen gaan!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Appartement Haus am Wald info