Appartement Haus am Wald

46 reviews over Appartement Haus am Wald in het Nederlands

Super!

Danny en Boukje
27-5-2018

Een vriendelijk welkom. Hessel en Sandra nemen de tijd voor je als gast. Prachtige accommodaties, van alle gemakken voorzien en super netjes. Ook rond het pension is het super netjes. Er is veel info over de omgeving aanwezig, maar ook hier helpen ze je graag mee om een leuke dagprogramma samen te stellen.

We hebben een super week bij Hessel en Sandra gehad en komen zeer zeker terug.

Een top accommodatie in een fantastische omgeving!

Fam. Veenstra
15-5-2018

Netjes, schoon en ruim appartement met prachtig uitzicht!

Sandra en Hessel zijn erg gastvrij en enthousiast en hebben veel tips voor uitstapjes.

Wij hebben een geweldige vakantie gehad. In de omgeving is erg veel te doen en te zien.

De Kärnten Card is echt een aanrader. Hiermee zijn veel bezienswaardigheden in de omgeving gratis of je krijgt korting.

Wij komen zeker nog een keer terug!

Helemaal top!

Gweitske
18-2-2018

Super mooie omgeving! En het appartement was ruim heel netjes en schoon.

De ligging was perfect mooi alles in de buurt....

We hebben er hele mooie dagen gehad.

De familie heel vriendelijk met goeie tips voor een leuk uitstapje of dagje weg

We komen zekers weer terug😃

Fantastisch!

K.Oldenburger
18-2-2018

Wat een geweldige omgeving !

Appartement was keurig schoon en fris

En van alle gemakken voorzien

De familie die het verhuurd , super aardig en vriendelijk

Een aanrader voor iedereen!

Top accommodatie in een leuke omgeving

Erik, Ellen en Luuk
26-12-2017

Zeer vriendelijke en gastvrije mensen. We hebben veel tips gekregen mbt uitstapjes in de omgeving en voelden ons zeer welkom.

Vanaf het ontvangst t/m de terugreis: We vonden het oprecht een erg leuke accommodatie om te vertoeven. Ook onze zoontje van 3 jaar heeft zich prima vermaakt.

Het appartement was ruim genoeg voor 2 volwassenen en een kind. Badkamer is ruim en schoon, maar wel een tikkeltje gedateerd. In de tuin staat een picknicktafel waar je lekker kunt wakker worden met een bakje koffie in de ochtendzon. Het appartement is iets hoger gelegen in Steindorf waardoor je lekker weg kijkt vanaf het balkon en de tuin.

In Steindorf am Ossiachersee zelf viel weinig te beleven, maar er is genoeg te doen in de nabije omgeving. o.a. strandjes en restaurantjes vanaf 5 min rijden en met 15min rijden sta je bij de Gerlitzen-Kanzelbahn (aanrader!).

P.S: Er is een tafeltennistafel aanwezig voor de liefhebber, maar je moet van goede huize komen om Hessel te verslaan :)

Geweldige mensen, Appartementen en omgeving!

Arie en Janny van Andel
22-10-2017

Haus am Wald is een perfecte uitvalsbasis om de mooie omgeving te verkennen.

Sandra en Hessel zijn zulke lieve mensen die dit met heel veel plezier doen en er alles aan doen om je verblijf en uitstapjes tot een onvergetelijke te maken.

De appartementen zijn ingericht in Oostenrijkse stijl met Hollandse luxe en worden door Sandra en Hessel keurig onderhouden, echt en Top accommodatie met een personal tough.

Wie een paar dagen of een paar weken ontspanning zoekt is hier echt op de juiste plek.

Heerlijk appartement in fantastische omgeving

Fam. Chömpff
18-9-2017

We hebben tijdens ons verblijf geen moment ons verveeld. We kregen zeer veel leuke tips van Sandra en Hessel. Het appartement had een heerlijke keuken welke ik elke dag heb gebruikt. Papa koken, mama lekker relaxen en de boys (4 en 7) lekker spelen in de tuin, bos of met Tommy. Met de karnten kaart kun je heel veel leuke dingen doen en is eigenlijk een must have.

geweldig

Michiel en Lorien
15-9-2017

Wij hebben hier een heel prettige vakantie gehad. Het is een fijn ruim appartement met alles er op en eraan, het heeft een goede centrale locatie voor uitstapjes (wandelen, Villach, Klagenfurt, Drielandenpunt, enz.), we kregen zeer nuttige tips van de Nederlandse gastheer/gastvrouw, alle folders van bezienswaardigheden zijn aanwezig, wandelkaarten aanwezig, Kärnten Card kan van tevoren geregeld worden en er is een tafeltennistafel aanwezig.

De Ossiachersee is te ver om naar te lopen, de zon is in augustus om 18 uur achter de bergen. Hondenallergie?> Er woont een lief, rustig hondje van de gastvrouw/gastheer in de woning/tuin.

Fantastische accommodatie

Fam kuipers
16-8-2017

Haus am wald is een heerlijk appartement, het ruime balkon is een groot pluspunt. De eigenaren doen er alles aan om je een heerlijk verblijf te garanderen. Ze zijn erg gastvrij, en helpen bij de uitjes en geven tips. Ideaal voor als je daar niet bekend bent. Je voelt je thuis in een prachtige omgeving!

Geweldige vakantie vieren? boek direct!!

Fam van Dijk
15-8-2017

Voor de eerste keer naar Huis AM Wald geweest en geen moment spijt van gehad.

Zeer schoon, gezellig, alles aanwezig en heerlijke bedden(en ik kan t weten na 2 rugoperaties).

Je hoeft echt niet te twijfelen om te boeken...je krijgt geen spijt!

Voor ons de 2e keer in Karinthië en zeker niet de laatste, wij zijn nog lang niet uitgekeken....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus am Wald in Steindorf am Ossiachersee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus am Wald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus am Wald scoort een 9.63 uit 10 op basis van 53 reviews.