Pension Adlerhorst

Pension Adlerhorst
9,7

10 tips over Pension Adlerhorst

Bert van Valburg, 23-2-2015
het ligt in een omgeving waar je gedurende ieder jaargetijde wel iets kunt ondernemen. Tussen de bergen, aan de Ossiacher See.
Carla Bouwman , 31-8-2014
Wij hadden onze fietsen mee en hebben daar regelmatig gebruik van gemaakt!
willemsen, 22-6-2014
We verbleven in de prachtige kamer "Ocean", een zeer ruime kamer met balkon met uitzicht op het meer en een eigen douche en toilet. De overige kamers zullen ook met dezelfde goede smaak zijn ingericht, want dat is de eigenaren Wilma en Gé wel toevertrouwd.

robertha, 18-3-2014

De Gertlitzen, de leuke stadjes Klagenfurt (mooie stad met oude stadskern)

-Velden (jetset stadje) - Villach (prachtig winkelcentrum).

Paula, 2-3-2014
Ga als "niet skiër" ook vooral een keer helemaal naar de top van de berg. Je kunt ook met de stoeltjeslift gewoon weer naar beneden. Prachtig uitzicht!!!
E van der Horst, 16-9-2013

Waar Edgar en Jorien stoppen, gaan wij verder. Dat is ons uitgangspunt. Zij hebben de basis voor ons neergelegd en wij hopen dit verder te gaan uitbouwen (indien mogelijk). Wij willen Edgar & Jorien hier hartelijk voor bedanken. Wij hopen u te mogen verwelkomen in ons prachtige pension in Steindorf am Ossiacher See.

Mit Freundliche Grüße aus Steindorf

Gé en Wima Verhoef

Fam., 13-7-2013
Voor de diverse uitstapjes hebben wij gebruik gemaakt van de Kärnten Card waarbij we veelal gratis toegang hadden.
anoniem abc, 20-8-2012

Zeker een aanrader aan de Ossiachersee.

Vergeet niet te dineren in Kasermandl..

albertsmit, 17-7-2012

Er is hier zoveel te doen.....maar 1 tip wil ik wel geven.

Maak gebruik van de Gasten-Card.

Die is er zo weer uit.

Bianca van Dam-Baars, 9-1-2012
Aanrader is half pension te boeken. Je kunt dan lekker eten bij een restaurant in het dorp. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!