Pension Adlerhorst

143 reviews over Pension Adlerhorst in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Yvonne,
18-9-2018

Geweldige hartelijke ontvangst. Goed voorbereid vwb uitstapjes die we konden maken. Goed teamwork van 2 hardwerkende mensen. Super schoon

Wilma, eigenaar, 26-9-2018
Hartelijk dank voor jullie review. We zouden het leuk vinden om jullie nogmaals te mogen ontvangen! Hartelijke groet van Gé en Wilma

Weer een super vakantie gehad wat een gastvrijheid

Johan en Hillie,
7-9-2018

De gastvrijheid van Wilma en Ge,

En de ruime en mooie appartementen.

Was weer een super vakantie

Wilma en Ge bedankt

Wilma, eigenaar, 19-9-2018
Hartelijk dank voor jullie lieve beoordeling. Het was ook weer vanouds gezellig met jullie. Hopen toch weer op een volgende keer!

Heerlijk genieten in een rustig huis.

Fam Zeelen,
1-9-2018

Dit heerlijke huis is een aanrader voor wie in alle rust wil genieten van al het moois wat Karinthië te bieden heeft. De eigenaren Gé en Wilma zorgen ervoor dat je je vanaf het eerste uur thuis voelt.

Het huis ligt vrij centraal om diverse uitstapjes te maken. Van het huis krijg je een badecard waardoor je iedere dag kunt gaan zwemmen in de ossiacher see.

We hebben hier ontzettend genoten waardoor we terug kunnen kijken op een heerlijke ontspannen vakantie.

Wilma, eigenaar, 19-9-2018
Heel hartelijk bedankt voor jullie beoordeling. Het was heel leuk om jullie en jullie heerlijke kinderen in huis te hebben. Wij kijken er met veel genoegen op terug. Hartelijke groet van Gé en Wilma

Geweldig!!!!

Ingrid Letteboer,
26-8-2018

Prachtige omgeving, mooie ruime moderne kamers en een gezellige sfeer. Hier kun je echt ontspannen vakantie vieren!! Wanneer je van wandelen, fietsen, zwemmen houdt is dit echt een top locatie! De eigenaren zijn ontzettend behulpzaam en gastvrij!

Lieve Ingrid,

Hartelijk bedankt voor je review. We kijken altijd uit naar jullie komst en genieten van de tijd dat jullie er zijn. Is altijd veel te kort........

Lieve groet van Gé en Wilma

Fantastische vakantie

Paula van Eijk,
16-8-2018

Lieve Ge en Wilma,

Ontzettend bedankt voor de heerlijke vakantie! Wat een gastvrijheid! Wij hebben veel tips ontvangen en met de Karintie card heel veel leuke dingen in de omgeving gedaan. De appartementen zijn prachtig en schoon en het meer is super! Het zwembad en de trampoline zijn ook leuk voor de kids. Het uitzwaaien van Wilma om 6 uur in de ochtend was wel het toppunt betrokkenheid. Ga zo door! Liefs Gunther, Paula, Roos en Fiene

Wilma, eigenaar, 18-8-2018

Lieve Gunther, Paula, Fiene en Roos,

Hartelijk dank voor jullie beoordeling. Bedankt voor de leuke gesprekken en jullie enthousiasme. Wij vonden het heel gezellig met jullie.

Hartelijke groet

Echt vakantie!

Fam. Ophorst,
13-8-2018

Wilma en Gé ontvangen je als echte VIPS, heel persoonlijk, ze zijn bereid alles voor een aangename vakantie te doen. Een afspraak bij de fysio bij rugklachten, het nasturen van een vergeten knuffeltje van onze dochter, niets was te gek. Prachtig schoon appartement op de BG, fijn tuintje, rustig, persoonlijk, schitterende omgeving, heerlijk zwembad(je), dichtbij het meer, veel activiteiten in de directe omgeving. Echt een aanrader! PS. niet doorvertellen hoor. Wij komen graag terug!

Wilma, eigenaar, 14-8-2018
Dank je wel voor jullie lieve en lovende woorden. Ik hoop dat het leeuwtje ondertussen weer goed thuis gekomen is?! Wij hebben ook genoten van jullie verblijf in ons huis en we zouden het heel leuk vinden als we jullie weer mogen verwelkomen. Lieve groet aan allemaal

Een aanrader en centraal gelegen

André en Mariska Hesterman,
12-8-2018

Voor wie plannen heeft om zijn of haar vakantie in Karinthië door te brengen kunnen wij uit eigen ervaring dit pension van harte aanbevelen. Wilma en Ger zetten zich met hart en ziel in om het hun gasten naar de zin te maken en je van begin af aan een thuisgevoel te geven maar dan in een schitterend berglandschap met prachtige meren. Het complex bestaat uit twee afzonderlijke gebouwen met appartementen en kamers. Wij hadden de luxe van een benedenappartement met een terras, grenzend aan de tuin die je vrij mag gebruiken. Schoon, netjes, compleet en voorzien van alle gemakken zijn slechts steekwoorden. Van hieruit zijn vele bezienswaardigheden op autominuten afstand te bereiken en de Ossiachersee is op loopafstand. Kortom een aanrader voor iedereen die houdt van luxe, rust, ruimte en een super service van de eigenaren. Niets is teveel alles mag en kan. Het was voor ons de eerste kennismaking maar zeker niet de laatste keer.

Wilma, eigenaar, 13-8-2018

Lieve Andre, Mariska en Max,

Heel hartelijk bedankt voor jullie review. Wij hebben ook genoten van jullie verblijf bij ons en kijken al uit naar een volgende keer.

Hartelijke groet

Wilma

Beschrijving pension is in werkelijkheid anders

Edwin & Gerwin,
9-8-2018

We waren hier 11 dg met een vriend en zoon.

Wij hadden kamer Finsterbach, daar sliepen de eigenaren pal onder ons.

we hadden laminaat op de vloer en ze hoorden ons lopen, deuren dicht doen op stoelen zitten, omdat het kraakte, daarop werden wij op aangesproken en voelde ons privacy geschonden daarin.

Omdat de eigenaresse om 21u naar bed ging, alle respect ervoor plaats dan geen laminaat, maar vloerbedekking.

Voordelen;

Schone kamer

Hygiene was perfect

Eten was goed mits je op tijd was, anders geen brood meer.

Omgeving is super.

Nadelen waren:

Wifi kwaliteit slecht staat in hele huis aanwezig te zijn en toch is het niet zo.

Kinderen mogen na 19u zonder ouder niet meer op straat!

Na 22u moet je stil zijn op het gehele terrein.

Kamer Finsterbach heeft geen zeezicht, ondanks in de beschrijving.

Voor ons dit pension nooit meer, wij willen vakantie vieren!!

Zeer geschikt voor oudere op leeftijd, die in de omg. willen fietsen/wandelen.

Wilma, eigenaar, 12-8-2018

Beste Edwin en Gerwin,

Hartelijk dank voor jullie beoordeling. Helaas komt jullie beschrijving niet geheel overeen met wat er in werkelijkheid is gebeurd.

Van de kamers naast jullie kregen wij klachten dat jullie veel overlast gaven (luid praten/schreeuwen en muziek) en als gasten bezwaren hebben, moet ik dit met jullie bespreken. Van op laminaat lopen en deuren dichtdoen krijgen wij meestal geen klachten van andere gasten of buren.....

Privacyschending is meer om op het internet te vertellen dat de eigenaresse om 9 uur naar bed gaat!

Ook aan jullie beschrijving van kinderen alleen op straat wil ik graag wat toevoegen: Wetgeving in Oostenrijk is dat kinderen s'avonds onder begeleiding van een ouder over straat gaan. Kind(eren) mag je niet aan hun lot overlaten en zeker niet als hij bij ons een sleutel moet vragen, omdat zijn vader en vriend ergens anders zijn/verdwenen zijn.

Het klopt inderdaad dat na 22 uur iedereen wordt verzocht zachtjes te zijn en rekening met elkaar te houden. Dat is niet alleen bij ons in huis zo, maar geldt voor alle bedrijven die in een woongebied gevestigd zijn. Jullie zochten een omgeving om te feesten (zoals Ibiza), maar dat vind je bij ons niet.

Wifi is langzaam hier tussen de bergen, maar is prima aanwezig. De hele dag streamen en met het thuisfront/jullie vrienden willen videobellen gaat langzaam, maar kan wel. Onze gasten komen hier ‘meestal’ voor de mooie omgeving en de natuur en niet om de hele dag op een telefoon te kijken of ze wel ‘gevolgd’ worden.

Wij hebben een zeer royaal ontbijtbuffet en genoeg brood voor iedereen. Jullie hebben elke morgen minstens 4 broodjes gegeten en elke dag was er nog brood ‘over’ als ik ging afruimen. Het ontbijt duurt tot 10 uur en als je om 9.55 komt is het assortiment van de (in totaal 7) verschillende broodsoorten wat minder uitgebreid dan bij de start van het ontbijt.

Kamer Finsterbach heeft inderdaad geen zeezicht, dat is de kamer ernaast: Kamer Seeblick.

Super vakantieverblijf en omgeving!

Familie Kalis,
9-8-2018

Wij hebben 2 weken genoten van onze vakantie bij Ge en Wilma in pension Adlerhorst. Ze zijn gastvrij en hebben veel tips voor uitjes, activiteiten ect. Het penthouse was prima voor ons gezin met 3 kinderen, met keuken en mooie badkamer. Wij hebben heel veel gedaan, maar komen zeker nog een keer terug.

Wilma, eigenaar, 12-8-2018

Lieve familie Kalis,

Heel hartelijk dank voor jullie beoordeling. Fijn dat jullie zo genoten hebben en wij kijken hier ook met veel plezier op terug.

Hopelijk tot een volgende keer.

Fantastisch!

Annemieke Brinks,
3-8-2018

Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad! Wilma en Gé zijn erg vriendelijk en gastvrij. Als je het wilt, geven ze je tips en adviezen over uitstapjes in de omgeving. De omgeving is prachtig en er is veel te doen. We verbleven in een prachtig nieuw appartement. We raden iedereen zo'n vakantie aan!

Wilma, eigenaar, 6-8-2018

Dank je wel lieve Annemieke voor jullie beoordeling van ons pension. Wij vonden het heel fijn dat we jullie bij ons mochten verwelkomen.

Hartelijke groet aan allemaal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Adlerhorst in Steindorf am Ossiachersee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Adlerhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.