Sorteren

Reviews over Steindorf am Ossiachersee

Prachtig....

Wanda van Bommel
    18-7-2018

Mooi meer....prachtige omgeving....mooi natuurgebied....Steindorf is klein en rustig....grote plaatsen in de buurt....heerlijke plek om te zwemmen, wandelen, fietsen of ontspannen.

Mooie omgeving

Rich jo
    14-8-2017

Heerlijk genoten. Mooie ruime plek.

Het was een heel aangenaam verblijf.

Fam. Swinnen
    4-8-2017

We voelden ons meteen welkom , zeer leuke ontvangst , warm onthaal . Alles is zeer netjes en het ontbijt is ok ! Het wordt met veel liefde klaargemaakt. Je kunt beschikken over een wasmachine , droogkas en frigo . Je krijgt heel veel uitleg over de omgeving en heel leuke tips . Je wordt echt in de watten gelegd en alles wordt gedaan om jullie het verblijf zeer aangenaam te maken . Je hebt het gevoel of je al jaren vrienden bent. In de buurt lekkere restaurants , overal mag de hond mee , ook in het pension wordt alles in orde gebracht voor de honden.

fijne vakantie en prachtig skigebied

Giel en Sarianne de Jong
    5-3-2017

mooi skigebied bij de Gerlitzen.

Byzonder en geweldig!

Ate Berber
    26-2-2017

Waar moet ik beginnen? Alles is goed! Nieuwsgierig? Ervaar het zelf en je zult geen spijt hebben.

Steindorf am Ossiachersee scoort een 8,1 uit 10, op basis van 48 reviews