vakanties Steindorf am Ossiachersee

Reviews over Steindorf am Ossiachersee

Echt de aanrader

Lizzy,
    27-11-2018

Super mooi meer met veel mogelijkheden!! Lekker zwem water en veel mogelijk heden om te overnachten zowel camping als pensions. Dicht bij de grotere steden. Veel mogelijk heden om te wandelen/ fietsen / paardrijden in de bergen!

Voor herhaling vatbaar

Yvonne,
    18-9-2018

Geweldige hartelijke ontvangst. Goed voorbereid vwb uitstapjes die we konden maken. Goed teamwork van 2 hardwerkende mensen. Super schoon

Wilma, eigenaar, 26-9-2018
    Hartelijk dank voor jullie review. We zouden het leuk vinden om jullie nogmaals te mogen ontvangen! Hartelijke groet van Gé en Wilma

Wij komen graag terug.

Mevr. van de Ven,
    12-9-2018

De ontvangst bij de receptie in het hotel is vriendelijk. Het sanitair op de camping is van hoge kwaliteit en wordt ook zeer goed elke dag schoongemaakt.

Het campingterrein wordt ook elke dag geveegd, gemaaid indien nodig.

Er is een prima mogelijkheid om een electroboot of een kano te huren tegen een redelijke prijs. Prachtig aan het meer gelegen met uitzicht op de bergen.

Weer een super vakantie gehad wat een gastvrijheid

Johan en Hillie,
    7-9-2018

De gastvrijheid van Wilma en Ge,

En de ruime en mooie appartementen.

Was weer een super vakantie

Wilma en Ge bedankt

Wilma, eigenaar, 19-9-2018
    Hartelijk dank voor jullie lieve beoordeling. Het was ook weer vanouds gezellig met jullie. Hopen toch weer op een volgende keer!

Fantastisch !

Sonny Leysner,
    2-9-2018

mooi, iets hoger gelegen accomodatie waardoor je een prachtig uitzicht hebt vanaf je balkon of tuin. De appartementen zijn zeer schoon en smaakvol ingericht. De zeer vriendelijke eigenaren helpen met goede tips voor activiteiten en plaatsen die je kunt bezoeken. Parkeerplaatsen voor het gebouw. De omgeving is schitterend. We hebben hier genoten !!

Steindorf am Ossiachersee scoort een 7,9 uit 10, op basis van 48 reviews