Hotel Blumen

3 reviews over Hotel Blumen in het Nederlands

Goede prijs kwaliteit

Madeleine de haast
1-5-2016

Goed modern Hotel voor een goede prijs.

Zeer modern hotel

Yannic
29-12-2013

Het hotel is zeer modern ingericht. De kamers zijn zeer groot, de badkamers ook (inloopdouche). Sinds kort is er ook een zwemvijver beschikbaar met ligzetels/loungestoelen. Het ontbijt was lekker en mogelijk op het terras buiten. Het hotel voorziet ook (optioneel) avondeten dat je 's morgens moet reserveren bij het onbijt. Op 100m wandelen van het hotel is er een gratis publieke parking. Niet twijfelen, boeken!

Goed hypermodern hotel

pieter-jan De Ridder
13-3-2011

Zeer mooi splinternieuw hotel. een minpunt was wel de parkeergelegenheid. Je kreeg een kaart waarmee je 100 meter verder gratis op een privéparking van het hotel kon staan,maar die parking stond vol met niet kaarthouders,na klacht aan de balie werd geen actie ondernomen.De douche werd soms ineens ijskoud en daarna kokend heet.Voor de rest een topklasse Hotel

We hebben een aantal aanbieders voor Blumen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blumen in St. Veit an der Glan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blumen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.