Hotel Kogler Alpenblick

Kinderhotel, Kleine hotels

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Kogler Alpenblick voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Kogler Alpenblick in het Nederlands

Met jonge kinderen

niet zoals verwacht

Anna
3-12-2013

Beetje afgelegen maar wel mooi uitzicht. De reisaanbieder waar wij geboekt hadden had een misleidende reisomschrijving. De kamers werden( nog steeds) aangeboden als deels met balkon en deels met terras. Wij hadden met twee kleine kinderen op zn minst een balkonnetje verwacht zo dat je savonds nog ergens kan zijn als de kinderen slapen. Maar bij aankomst was het een enorme teleurstelling, wij hadden een donkere kamer zonder balkon. Met veel discussie toch een upgrade gekregen- moesten ook meer betalen-"waarom zou ik U iets cado geven". De upgrade was een mooi 2 kamerapartement. Het ontbijt was prima, avondeten matig. Er werd verschil gemaakt tussen hotelgasten en eetgasten. S'avonds kon je alleen op het terras zitten als je ook een drank ging kopen.Voor ons gevoel werd er een te strenge sfeer gehanteerd zowel tegenover het hard werkende personeel en ook tegen de hotelgasten. Als je toch besluit om hier naar toe te gaan zoek dan van te voren goed uit wat voor een kamer je boekt.

Wij komen niet meer terug, het viel ons tegen

MARGOT336
11-7-2013

Hotel ligt afgelegen op een berg. Het is er erg stil. Ze hebben een speeltuin voor de kinderen maar verder geen animatie voor de kids. Niets. Het eten was ontbijtbuffet, elke ochtend was het op, en moest je vragen om nieuw. Avondeten was slecht. Voor de kinderen was er geen keuze en was het erg weinig en vaak droog en vaak hetzelfde. Voor volwassenen was er of geen keuze of uit 2. Alles in het Duits geschreven en we begrepen niet wat we kregen. Jammer dat het niet in het Engels is. Er is beloofd 1x per week grillavond bij mooi weer. Was prachtig weer maar geen grillavond. Je eigen drinken drinken mag niet, alleen op de kamer of bij de speeltuin. We werden vreemd aangekeken als we geen drinken namen bij het eten. Het is niet kindvriendelijk. Stopcontacten zat mijn zoontje van net 1, gelijk in. Wij hebben dit gemeld, zou worden opgelost. Nooit gebeurd. 1x per 14 dagen worden de lakens verschoond, of ze vies zijn of niet. Kinderen liggen op de kamer bij de ouders op een slaapbank.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kogler Alpenblick in St. Urban, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kogler Alpenblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.