Appartement Haus Livia

Appartement info

Meer appartement info

36 reviews over Appartement Haus Livia

• 10Marc en Hilde31-12-2017

De reis was een ontspannen studie in beweging.

De kunst van Haus Livia is dat je je thuis voelt wanneer je op reis bent. Mooie ochtend uitkijk, gezellige inrichting, zeer mooie omgeving, geen drukte, zeer fijne mensen, warm, netjes.Ook zeer veilige en propere wegen, dank aan de diensten die daarvoor iedere morgen hebben gezorgd. In het boek van ons leven komt zeker een hoofdstuk Haus Livia. Een echte aanrader bedankt Michel, Mara en Livia voor de gastvrijheid en fijne dagen, tot de volgende keer.

Gereisd met vrienden in december 2017

• 9wendy michielsen16-08-2015

Super locatie!

Appartement Haus Livia is zeer gastvrij!!! Mooi gelegen met zicht op de karawanken. Mooi tuintje met veel bloemen en een vijver een terras met karaktervolle eettafel en bank. Trampoline en speelgoed voor de kinderen, gelegen in een zeer rustige straat. Enkel het geluid van de krekels. Het bergmeer ligt letterlijk om de hoek en is steeds lekker warm omdat het warmwaterbronnen heeft! Ideale plaats om uitstapjes te doen. Mara, Michel en Livia zijn vriendelijke personen die steeds voor hun gasten klaarstaan. Aanrader het ontbijt telkens een verrassing erbij ook hun eigenmaak pizza om duimen en vingers van af te likken! Dit in combinatie met de andere gasten erbij een supergezellige avond!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8jlgeels0107-08-2013

Mooi appartement, zeer rustig gelegen

Het appartement ligt op een rustige plek. Wij hadden het kleine appartement dat prima voldoet voor 4 personen. Het nadeel is dat de badkamer met toilet alleen te bereiken is via de kinderslaapkamer. Er is gratis wifi, een trampoline en wat klein speelgoed voor de kinderen. De familie is zeer gastvrij. Het appartement ligt op loopafstand van het meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 1rousseau13-01-2013

Onterechte beschuldigingen

hun Email naar ons toe:compleet NIET waar, schandalig!!!! : "Wij hebben bemerkt dat de matras en de beschermhoezen rondom omgedraaid geweest zijn. De matras had sporen v. urine en was reeds (vers) beschimmeld. Wij hebben snel, snel dit moeten oplossen en een andere matras moeten kopen (59€,). Jammer dat jullie niets gezegd hebben, dan hadden wij dit misschien nog goedgekregen. We hebben ook gemerkt dat een pan vol krassen was en de Tefallaag beschadigd is We zullen een nieuwe moeten kopen (34€). HUURDERS:" Wij waren compleet verrast door deze onterechte beschuldigingen en dit pas 4 dagen nadat we bij hen vertrokken waren! We hadden 1 kind bij en die heeft nooit in dat bed geslapen waar zij over praten en wij als volwassenen plassen immers niet meer in bed, Wel was er in deze kamer een groot vocht probleem. Aan de raam stond op de reigel zeker 1cm water. De eerste 2 dagen hadden we niet voldoende warm water om ons alle 6 te wassen en was er ook een probleem met de verwarming

Gereisd met vrienden in december 2012

• 8demarteau14-09-2012

Precies wat we zochten!!!!

Hier een kort woord van onze ervaring tijdens het verblijf in haus livia.

Het begon met een vriendelijk onthaal, we waren te vroeg maar dat was geen probleem. Na het nuttigen van het welkomstdrankje hebben we de auto ontladen en intrek genomen in het app. Dit was zeer goed en compleet uitgerust.

Het app ligt op een bergje wat een mooi uitzicht geeft op de sloveense bergen. De straat is rustig en om de hoek (ca 300 mtr) vind je al de eerste See.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam incl de toen aanwezige grootouders. Op tijd zuiveren handdoeken en indien gewenst ook andere hoeslakens etc.

Aan te raden is de Karnten kaart, deze biedt veel plezier in de wijde omgeving voor een geringe investering.

Al met al een prima verblijf in een prima locatie. Mocht je er heen gaan kun je de fam verblijden met echte belgische pralines!!!

groeten Fam Demarteau uit belgie

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 9Fred en Linda11-07-2012

Absoluut een aanrader!

Dit appartement onderscheidt zich door de uitstekende ligging (prachtig uitzicht op de Karawanken én centraal gelegen voor de vele bezienswaardigheden die dit gedeelte van Karinthië biedt) en de buitengewoon vriendelijke en hulpvaardige gastheer en gastvrouw. We werden verwend met aardbeitjes en rucola uit eigen tuin en ijskoffie én ze hebben voor ons zelfs het (zonne)terras (voor iets meer privacy) voorzien van een afscheiding met gezellige plantenbakken: werkelijk niets is hen teveel om het je naar de zin te maken. Nogmaals hartelijk dan voor de fijne tijd: jullie gastvrijheid en inspanningen hebben zeker bijgedragen aan een geslaagde vakantie!

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Wilfried en Katrien08-07-2011

een leuke plek Haus Livia

Zorgzame en toffe eigenaars; vele mogelijkheden in de buurt om een actieve vakantie te genieten.Praktisch en compleet appartement met een artistiek tintje ingericht.Tevens lekker ontbijt!

Gereisd met partner in juni 2011

• 10Geert en Cindy26-06-2011

supervakantie. Een echte aanrader.

Voor ons en de kinderen was de ski-vakantie veel te snel voorbij. Onze volgende boeking ligt al vast

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

• 10sandra27-03-2011

zeer gastvrij

Afgelopen voorjaarsvakantie hebben wij een week verbleven in haus Livia. Het ontvangst was zeer gastvrij met prosecco en salami. Het huis is netjes en ruim genoeg voor met z'n viertjes. Gedurende de gehele vakantie konden we met vragen bij Michel en Mara terecht. Niets was ze teveel. Toen onze zoon zijn arm brak tijdens het skieen, wilden ze ons zelfs naar het ziekenhuis voorrijden. Wat een fijne mensen. Het skigebied Simonhohe is prima voor mensen die niet te groot en te massaal willen. Wij waren tevreden met 6 blauw/rode pistes die overzichtelijk en breed waren. Voor ons voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 9Horemans17-03-2011

Familiale sfeer, erg proper

Familiale sfeer, erg proper, uitbaters steeds bereid te helpen met raad en daad

Gereisd met partner in mei 2010

Appartement Haus Livia info