Vakantiepark Koralpe

3 reviews over Vakantiepark Koralpe in het Nederlands

Absolute aanrader!

M.G.A
30-7-2009

Ik kom er al 9 jaar , het zijn top huisjes en ook voor kinderen om voor te spelen op het grote grasveld. Vlakbij skigebied. En een vaste lage prijs. Fantastisch!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009
2008

Zeer mooie huisjes, lekker ruim en heel schoon

Giada
8-3-2008

Zeer mooie huisjes, lekker ruim en heel schoon. Licht vlak naast de pistes. Is idiaal met kinderen omdat het een klein gebied is kom je ze altijd tegen. Voor wat oudere kinderen is er niet veel te beleven in de avond, dat is een nadeel maar ook een voordeel, ze kunnen geen gekke dingen uithalen. Dus in de avond lekker spelletjes doen of sleeen op een totaal lege piste.

Gereisd Familie in Sat Mar 08 2008 20:19:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het huisje is perfect, het heeft echt van alles

Patrice
1-3-2008

Het huisje is perfect, het heeft echt van alles. Wat wij een nadeel vonden is het pad naar het huisje toe, dit bestond uit grind en zand de temperatuur toen wij er waren was ongeveer 12 graden dus veranderde het in een modderpad. Voor de rest was het echt perfect.

Gereisd Familie in Sat Mar 01 2008 10:10:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Koralpe voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Koralpe in St. Stefan im Lavanttal , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Koralpe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.